366 producten en 509 uitvoeringen

Klantenservice Openingstijden Contact

Met Tom Coronel aan het roer is Televisiewinkel.nl uitgegroeid tot de grootste gespecialiseerde (web)winkel op het gebied van televisies en audio. Wij leveren direct vanuit onze voorraad en hebben altijd meer dan 1.000 televisies op voorraad. De televisies en audio apparatuur worden dagelijks verstuurd door heel Nederland en BelgiŽ. Het assortiment van Televisiewinkel.nl bestaat uit topmerken zoals Samsung QLED, Sony OLED, LG en Vogels (muurbeugels).

De kracht van Televisiewinkel.nl? Wij hebben ons altijd hard gemaakt voor snelle leveringen, goede service, een centraal gelegen locatie met veel parkeermogelijkheden en scherpe prijzen. En dat loont! Wij weten als geen ander dat het belangrijk is voor een webshop dat bezoekers zich online kunnen oriŽnteren, maar vervolgens ook waar nodig de producten in een fysieke winkel kunnen bekijken. Daarnaast zorgen wij er ook voor dat zaken als o.a. product-garantie goed geregeld zijn.

Sinds 2006 kun je Televisiewinkel.nl vinden aan de Bronsstraat 10 in Naarden. Je vindt hier een zeer professionele showroom met getrainde specialisten welke antwoord kunnen geven op alle vragen.

Televisiewinkel.nl is onderdeel van Create2Fit BV powered by Tom Coronel. Create2Fit BV is verder eigenaar van o.a. koffiediscounter.nl, barbecueshop.nl en sneeuwkettingen.com.

Bronsstraat 10, Naarden
035 695 42 90

Scorekaart voor Televisiewinkel.nl

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 509 producten, 171 unsorted producten
Prijsindex Nederland 98,3 (1,7% onder gemiddeld)
Prijsindex België 98,0 (2,0% onder gemiddeld)