Digimaxx

431 producten en 504 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Digimaxx

Review toevoegen

Algemeen

Afgelopen tijd 2 keer een bestelling geplaatst. Bestelproces verliep prima. Per omgaande een bevestiging van de bestelling.

Verzending

Producten werden binnen 1 dag geleverd. Prima verpakt tegen mogelijke beschadigingen.

Klantenservice

Telefonisch contact opgenomen of product op voorraad was. Werd onmiddellijk en prima te woord gestaan door de klantenservice.

Algemeen

Het gezochte product (systeemcamera) was eenvoudig te vinden op de website. Voor aankoop gebruik gemaakt van de bij onder het product geadviseerde geheugenkaart. Bestelproces verliep verder soepel. Betaling via iDeal en snel een bestelbevestiging ontvangen.

Verzending

Op mijn verzoek heeft de winkel het product voor me ingepakt. Levering binnen 1 dag ontvangen.

Klantenservice

In de omschrijving van accessoires bij het product stond een cameratas als extra meegeleverd opgenomen. Deze zat in eerste instantie niet bij de bestelling. Contact opgenomen met de winkel. Het bleek een vergissing op de website, maar de tas is wel gewoon opgestuurd. Snelle reactie van de winkel op de mail en erg nette afhandeling.

Algemeen

Ik was op zoek naar een Nikon Z6 II body. In de Tweakers pricewatch stond een superscherpe pre-order aanbieding (bij Digimaxx). Nadat ik de bestelling geplaatst had begon ik te twijfelen of het bedrag wel klopte. Het prijsverschil t.o.v. andere aanbieders was toch wel erg groot. Mijn vermoeden werd al snel bevestigd. Ik ontving een mail dat het een prijsfout betrof, dat de order geannuleerd was en dat mijn geld z.s.m. teruggestort zou worden. Ik reageerde dat ik het erg jammer vond maar begrip had voor de situatie.

Daarna heeft Digimaxx, op eigen initiatief, mij een heel schappelijk voorstel gedaan. Vervolgens heb ik hen een mailtje gestuurd met de vraag welke inruilprijs zij gaven voor mijn huidige body. (Eerlijk gezegd had ik verwacht dat ze wat aan de lage kant zouden gaan zitten.) Wat schetste mijn verbazing: Ze boden ruim 15% meer dan de grote ketens welke ik reeds benaderd had. Tezamen met het voorstel was dat voor mij voldoende reden om tot aanschaf over te gaan.

Het mailcontact met de winkel verliep vlot. Door vertraging bij de betaalprovider en een storing in de PostNL-app dacht ik een paar keer dat er iets niet helemaal goed ging. Mijn vragen werden telkens geduldig en snel beantwoord. Uiteindelijk heb ik de Z6 II body netjes ontvangen op de dag na de officiële release.

Normaliter schrijf ik niet zo snel een review (ik heb een hekel aan winkels die een beloning bieden voor een review), maar n.a.v. mijn zeer positieve ervaring heeft Digimaxx hem dik verdiend.

Verzending

De camera werd op de afgesproken datum en goed verpakt geleverd.

Klantenservice

Vragen werden snel en vriendelijk beantwoord.

smiba Karma 33,4K

Algemeen

Fijne winkel, contact gehad over de email en tot een deal gekomen. Snel verzonden na het betalen, tof!

Verzending

Werd de volgende dag al geleverd met T&T code, goed verpakt.

Klantenservice

De klantenservice was prettig en vriendelijk, voelde ook persoonlijker dan bij een grote zaak. Zou zou weer zaken doen!

Algemeen

Je kan makkelijk een bestelling plaatsen op de site.
Als je belt word je netjes te woord gestaan.
Vind alleen dat de site aan vernieuwing toe is.
Heb er verschillende producten gekocht en werd perfect geholpen en met inruil krijg je een goede prijs terug voor je spullen.

Verzending

De levering was netjes op tijd en was netjes verpakt en je moest een handtekening zetten voor ontvangst.

jp Karma 24,7K

Algemeen

Zag via de website een mooie occasion camera, maar omdat ik mijn oude camera in te ruilen had even langs gegaan in Dordrecht. Na even wachten, omdat hij royaal de tijd voor de vorige persoon nam, laten zien, een behoorlijk faire prijs overeengekomen en de vervangende camera betaald.

Ondanks dat het 'slechts' een occasion was, toch uitgebreid de tijd genomen, paar tips meegegeven. Minstens zo belangrijk als de beste prijs; gewoon serieus genomen worden en er de tijd voor nemen.

Zaak heeft zeker streepje voor als ik toekomstige spullen nodig heb.

Kozz Karma 7,86K

Algemeen

Op zoek naar een camera lens, kwam via Pricewatch uit bij deze winkel. De beste prijs, met de meeste positieve reviews op dat moment. Ook mijn ervaring is positief.

Verzending

De lens was zeer goed verpakt en in de doos zat als bonus een ansichtkaart met de groeten uit Dordrecht. Dat soort dingen kan ik waarderen. Met de klantenservice heb ik geen ervaring, maar deze aankoop schept wel vertrouwen.

Algemeen

Zeer snelle klantenservice, toen het product niet op voorraad was stuurde ze het apparaat direct van de leverancier naar mijn huis de volgende dag, enkel een accu was verkeerd geleverd, maar na een e-mailtje stuurde ze al gauw de juiste op en vergoedde zelfs de verzendkosten daarvan. Hartelijk aanbevolen!

Algemeen

2 Canon objectieven besteld bij digimaxx op 17 september via de duidelijke webshop. Netjes bevestiging ontvangen via de mail, tracktrace code ook. Op 18 september werden ze keurig netjes afgeleverd door PostNL. Top.

Klantenservice

Uitstekende klantenservice die zelfs in de avond reageert op je mails.

Algemeen

Uitstekend advies en service. Prima kwaliteit en scherpe prijs. Vriendelijk en gedegen verkoopadvies en klantenservice. Supersnelle levering!

Verzending

Supersnel en adviseur doet daar bijzonder zijn best voor!

Prima advies en begeleiding

Algemeen

Webshop overzichtelijk, goede prijzen en snel antwoord op vragen. Deskundig team, denken goed mee en hebben echt verstand van de producten.

Verzending

Duidelijke communicatie over de verzending, zelfs nog persoonlijke toelichting.

Klantenservice

Ik had een vraag over de camera die ik wilde bestellen. Ik had letterlijk binnen 5 minuten een uitstekend antwoord, daarna een paar keer heen en weer gemaild, elke keer weer snelle responstijden en goede antwoorden.

Algemeen

Voor 10 euro goedkoper een gorillapod besteld bij Digimaxx. Toch vanwege het feit dat de shop niet bekend bij mij was de bestelling toch doorgevoerd dankzij de paar positieve reviews hier op Tweakers. Nadat het keurig aangekomen was toch iets terug doen zodat andere mede Tweakers ook weten dat dit een betrouwbare parij is!

Verzending

Verzending kwam netjes aan in een doos. keurig verpakt en zelfs met een kaartje er bij van de winkel met een "bedankt voor je bestelling"

Klantenservice

Het product wat besteld was, was helaas niet op voorraad. Echter werd er aangeboden om een alternatief te verzenden of om de bestelling te anuleren. Communcatie met Digimaxx verliep uiterst soepel en fijn

Algemeen

Telefonisch direct contact gekregen. Professionele, vriendelijke medewerker.
Product was beschikbaar voor een scherpe prijs. Incl. 5 jaar garantie.

Verzending

Product binnen 24 uur ontvangen. Via mail op de hoogte gehouden van de status. Ook door postnl.

Algemeen

Ik had een actioncam besteld, maar kreeg een verkeerd type binnen. Omdat ik echter de volgende dag op vakantie ging, was terugsturen e.d. geen optie. Digimaxx stelde voor de actioncam om te ruilen voor een ander model, aangezien het bestelde model niet meer in voorraad was. Helaas moest ik 20 minuten rijden naar Dordrecht, maar heb nu wel een nieuwer model wat ook iets meer geld kostte dan mijn bestelde. Jammer dat het mis ging, maar erg netjes opgelost, zonder een enkel woord eraan vuil te maken.

Algemeen: Score: 1
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

een waardeloze winkel, verkoopt tweedehands spullen voor nieuw.dus je wordt lekker belazerd ik koop er niet meer

Klantenservice

altijd klant geweest zich wel geweest ik had er een Canon camera gekocht maar helaas hij weigerde scherp te stellen op alle lenzen. In de winkel zeiden ze mij moeten opsturen naar Roosendaal te kunnen ze repareren, terwijl ik twee jaar garantie had op het toestel. Dat is dan de service in die winkel Digimaxx.

Kiel Karma 7,76K
Klantenservice: Score: 5

Prettig telefonisch contact, voor een occasion prijs een nieuwe x-t10 gekocht, prijs werd meteen voor me aangepast op de website naar de aanbiedingsprijs zodat ik hem via de webshop kon bestellen, adres wijziging was ook eenvoudig telefonisch opgelost en daarna snel geleverd voor een topprijs met gratis verzending. Allemaal top!

Algemeen

Canon 80d body gekocht en m`n oude 550d ingeruild (tegen inderdaad de hoogste inruilprijs). Prima te woord gestaan. I.v.m. mijn vakantie kon ik m`n lens inruilen na mn vakantie zodat ik toch vast de body kon gebruiken. Zelfs werd aangeboden om de camera nog langs te brengen bij mij thuis in Capelle.

Klantenservice

`Je word gewoon goed geholpen, ben super tevreden en de reviews hieronder waren voor mij ook de reden om met ze in zee te gaan. Goede verkopers, lekker informeel maar niet zo popi jopie....

Algemeen: Score: 4
Klantenservice: Score: 4
Algemeen

Geïnformeerd naar "wij zijn de goedkoopste" m.b.t. de eos 750D en ze hebben inderdaad waargemaakt wat ze zeggen op de site. In eerste instantie waren ze even duur/goedkoop als andere camerawinkels, maar nadat ik ze daar op had gewezen kreeg ik een scherp aanbod en pasten ze de verkoopprijs van de
eos 750D meteen aan. (tientje goedkoper dan de grote concurrenten).
TOP!

Klantenservice

Mijn lens (Sigma 18-250 mm 3.5-6.3 Macro HSM) bleek niet goed te communiceren met mijn nieuwe body, waardoor Live View niet werkt.
Hij gaf aan er meteen achteraan te gaan. Nou dat is service!
Oplossing volgt nog. (Als die er is dan, misschien moet ik hem retourneren.)

Zelfde gedaan bij Canon, geen hulp, alleen een onnodige constatering van wat ik eerder had geconstateerd, namelijk dat hij het niet deed.
"Bedankt" Canon

Algemeen

De website is overzichtelijk. Het bestelproces gaat snel. Het was me alleen niet duidelijk wat de verzendkosten naar het buitenland waren. Hier heb ik even over gebeld.

Verzending

De camera heb ik op vrijdag besteld. Dezelfde dag werd ie nog verzonden en op maandag had ik hem (in Duitsland) in huis. Natuurlijk ook deels te danken aan de snelle postservice maar toch. Verder was de camera ook heel goed verpakt. Veel stootbescherming. Goede zaak, zeker met gevoelige apparatuur zoals camera's/lenzen.

Klantenservice

Ik had dus een vraag over de verzendkosten. Ik werd erg vriendelijk te woord gestaan. Daarna had ik nog een korte vraag over het product zelf. Wederom netjes te woord gestaan. Super!

Algemeen

Top geholpen door Sander met de aankoop van een Fujinon 16mm f1.4 lens. Zo sta je als verkoper dicht bij je klant en word je goed begeleid tot je aankoop.

Verzending

Normaal gesproken is het om uiterlijk 16:00 bestellen = volgende dag geleverd, maar in dit geval was het ook goed geregeld bij een bestelling na 16:00 uur. Top!

Klantenservice

Niks dan goeds, vragen werden snel beantwoord, service is top.

Scorekaart voor Digimaxx

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie