Digimaxx

Review toevoegen

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Telefonisch direct contact gekregen. Professionele, vriendelijke medewerker.
Product was beschikbaar voor een scherpe prijs. Incl. 5 jaar garantie.

Verzending

Product binnen 24 uur ontvangen. Via mail op de hoogte gehouden van de status. Ook door postnl.

Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Ik had een actioncam besteld, maar kreeg een verkeerd type binnen. Omdat ik echter de volgende dag op vakantie ging, was terugsturen e.d. geen optie. Digimaxx stelde voor de actioncam om te ruilen voor een ander model, aangezien het bestelde model niet meer in voorraad was. Helaas moest ik 20 minuten rijden naar Dordrecht, maar heb nu wel een nieuwer model wat ook iets meer geld kostte dan mijn bestelde. Jammer dat het mis ging, maar erg netjes opgelost, zonder een enkel woord eraan vuil te maken.

Algemeen

een waardeloze winkel, verkoopt tweedehands spullen voor nieuw.dus je wordt lekker belazerd ik koop er niet meer

Klantenservice

altijd klant geweest zich wel geweest ik had er een Canon camera gekocht maar helaas hij weigerde scherp te stellen op alle lenzen. In de winkel zeiden ze mij moeten opsturen naar Roosendaal te kunnen ze repareren, terwijl ik twee jaar garantie had op het toestel. Dat is dan de service in die winkel Digimaxx.

Klantenservice:

Prettig telefonisch contact, voor een occasion prijs een nieuwe x-t10 gekocht, prijs werd meteen voor me aangepast op de website naar de aanbiedingsprijs zodat ik hem via de webshop kon bestellen, adres wijziging was ook eenvoudig telefonisch opgelost en daarna snel geleverd voor een topprijs met gratis verzending. Allemaal top!

Algemeen

Canon 80d body gekocht en m`n oude 550d ingeruild (tegen inderdaad de hoogste inruilprijs). Prima te woord gestaan. I.v.m. mijn vakantie kon ik m`n lens inruilen na mn vakantie zodat ik toch vast de body kon gebruiken. Zelfs werd aangeboden om de camera nog langs te brengen bij mij thuis in Capelle.

Klantenservice

`Je word gewoon goed geholpen, ben super tevreden en de reviews hieronder waren voor mij ook de reden om met ze in zee te gaan. Goede verkopers, lekker informeel maar niet zo popi jopie....

Algemeen

Geïnformeerd naar "wij zijn de goedkoopste" m.b.t. de eos 750D en ze hebben inderdaad waargemaakt wat ze zeggen op de site. In eerste instantie waren ze even duur/goedkoop als andere camerawinkels, maar nadat ik ze daar op had gewezen kreeg ik een scherp aanbod en pasten ze de verkoopprijs van de
eos 750D meteen aan. (tientje goedkoper dan de grote concurrenten).
TOP!

Klantenservice

Mijn lens (Sigma 18-250 mm 3.5-6.3 Macro HSM) bleek niet goed te communiceren met mijn nieuwe body, waardoor Live View niet werkt.
Hij gaf aan er meteen achteraan te gaan. Nou dat is service!
Oplossing volgt nog. (Als die er is dan, misschien moet ik hem retourneren.)

Zelfde gedaan bij Canon, geen hulp, alleen een onnodige constatering van wat ik eerder had geconstateerd, namelijk dat hij het niet deed.
"Bedankt" Canon

Algemeen

De website is overzichtelijk. Het bestelproces gaat snel. Het was me alleen niet duidelijk wat de verzendkosten naar het buitenland waren. Hier heb ik even over gebeld.

Verzending

De camera heb ik op vrijdag besteld. Dezelfde dag werd ie nog verzonden en op maandag had ik hem (in Duitsland) in huis. Natuurlijk ook deels te danken aan de snelle postservice maar toch. Verder was de camera ook heel goed verpakt. Veel stootbescherming. Goede zaak, zeker met gevoelige apparatuur zoals camera's/lenzen.

Klantenservice

Ik had dus een vraag over de verzendkosten. Ik werd erg vriendelijk te woord gestaan. Daarna had ik nog een korte vraag over het product zelf. Wederom netjes te woord gestaan. Super!

Algemeen

Top geholpen door Sander met de aankoop van een Fujinon 16mm f1.4 lens. Zo sta je als verkoper dicht bij je klant en word je goed begeleid tot je aankoop.

Verzending

Normaal gesproken is het om uiterlijk 16:00 bestellen = volgende dag geleverd, maar in dit geval was het ook goed geregeld bij een bestelling na 16:00 uur. Top!

Klantenservice

Niks dan goeds, vragen werden snel beantwoord, service is top.

Algemeen

Over het algemeen ben ik zeer enthousiast over deze winkel. Een tijdje terug heb ik een camera + grip gekocht bij Digimaxx. Via marktplaats (alias Sander) ben ik terecht gekomen bij deze winkel. Hier worden regelmatig weekendacties op geplaatst waarmee de prijs +/- 100 euro lager is dan bij de goedkoopste webshops uit de pricewatch. Let op dat deze prijzen niet bijgewerkt worden op de website. Dat is naar mijn mening een verbeterpunt. Tezamen met de grip heb ik nog eens extra korting gekregen. De producten die ze verkopen zijn afkomstig van Nederlandse importeurs. Geen grijze import o.i.d.

Verzending

Zodra het pakket verzonden wordt ontvang je per e-mail het track&tracenummer. De verzenddoos wordt goed opgevuld met luchtkussens. Wat mij betreft mocht de doos wat groter zijn bij deze zending.

Klantenservice

Helaas moest mijn camera retour vanwege een (bekend) technisch probleem. Dit werd vlot afgehandeld per e-mail. Het toestel heb ik teruggestuurd en de verzendkosten werden vergoed. Omdat de importeur de camera's had teruggenomen voor inspectie moest ik een paar dagen wachten voor omruiling. Uiteindelijk heb ik na enkele dagen een goed toestel ontvangen. De klantenservice is wat mij betreft prima en laagdrempelig. Bij de grotere shops moet je vaak hele retourformulieren invullen en procedures navolgen, bij Digimaxx niet.

Algemeen

Erg goede communicatie vooraf aan de aankoop. Ik wist zelf al wat ik wilde hebben, dat maakte het voor beide partijen makkelijk, maar ben daar vervolgens goed verder mee geholpen. Snelle reactie, goede informatie en gewoon duidelijk. Duidelijk mensen die weten waar ze over praten.

Verzending

Weinig over te zeggen. Het was één pakket ,goed verpakt en erg snel bezorgd.

Klantenservice

Zoals bij de algemene beoordeling al gezegd: de communicatie verliep uitsluitend via de email en was erg goed. Snel, vriendelijk en duidelijk.

Algemeen

1,5 jaar geleden voor het eerst daar binnen gestapt en inmiddels 2 camera's 4 lenzen, studioflitsers en diverse losse delen gekocht.
Geweldige kerels om mee samen te werken, goede inruilprijzen voor diverse zaken gekregen.

Gewoon prettig, ouderwets en verkopers met verstand.

Verzending

Woon in de buurt dus nooit via webshop, ben ouderwets wil het voelen.

Klantenservice

Geen klachten, alles is bespreekbaar

Klantenservice:

Olympus 25 mm 1.8 lens besteld, voor een hele mooie prijs, een stuk onder de normale verkoopsprijs. Geen grote problemen gezien over hun service, geen problemen zelf ondervonden. Vriendelijke verkoper aan de telefoon gehad om de prijs nog even te controleren, helemaal tevreden.

Algemeen

Prima webshop, snelle service & verzending. Alles was naar verwachting en wens. Ik twijfel er niet aan hier nogmaals een aankoop te doen.

Verzending

GoPro Hero 4 Black hier besteld ivm combinatie-deal met een lexar 64GB geheugenkaart. Deze geheugenkaart was niet op voorraad en heb hier in de plaats 2x een 32GB variant gekregen, wat uiteindelijk iets prijziger is, maar deze extra kosten werden voor de rekening van de verkoper genomen.

Klantenservice

Zeer snel contact gehad met de winkel, en binnen een middag goedkeuring gekregen voor de deal met de vervangende geheugenkaarten. Zeer prettig contact en twijfel er niet over om hier nogmaals elektronica te bestellen.

Algemeen

Perfecte service, Sander en Michiel doen wat ze zeggen en dat is tegenwoordig niet overal zo. Scherpe internet prijzen en een fysieke winkel waar nog vakmansschap uitgeoefend word. Echt een aanrader om hier je spullen te kopen.

En het is zelfs de moeite waard om naar de winkel te rijden. Ook al moet je een uurtje rijden. Gezellige winkel echt waar, je word er warm ontvangen.

Verzending

Elke keer waar zoals beloofd en op tijd ontvangen. Ze doen er echt alles aan om te zorgen dat je elke keer je spullen optijd in huis hebt.

Klantenservice

Je kan altijd terecht voor een vraag en ze reageren erg snel op een mail. Telefonisch ook altijd zeer goed bereikbaar. Het is goed te zien als klant dat je nog terecht kan voor service. Dus niet alleen een internet winkel, maar ook een echte winkel met klantvriendelijkheid zeer hoog in het vaandel. Kortom perfect.

Klantenservice:

Geweldige service, lenzen retourneren en ruilen was geen enkel probleem. Snelle en vriendelijke reacties op e-mails en prettige behandeling bij de winkel. Hun prijzen zijn daarnaast onverslaanbaar.

Klantenservice:

Een persoonlijke vakwinkel waar je nog echt goed geholpen wordt en waar service belangrijk is. Onlangs heb ik een Canon camera bij Digimaxx gekocht. Ik twijfelde enorm over het type camera wat ik nodig had, maar met de hulp van Michiel werd alles duidelijk en heb ik de beste keuze kunnen maken. De camera is super en erg fijn om zo persoonlijk geholpen te worden!

Algemeen

In december 'n Nikon Objectief gekocht n.a.v. een advertentie op Marktplaats. Zelf op gaan halen en bij het binnentreden van de winkel kreeg ik al gelijk een warm gevoel daar ik terecht kwam in een winkel met 'n nog ouderwetse vriendelijke uitstraling welke nog een versterkt werd door de vriendelijkheid van de aanwezige verkoper die mij tewoord stond.
Het objectief voldeed echter niet aan mijn verwachtingen in het gebruik en in de loop van febr.2013 nam ik kontakt op en zonder tegenwerpingen kon werd mij vertelt dat het geen probleem was om terug te brengen. Daar ik daarna toch uitkeek naar 'n ander objectief bezocht ik wederom de winkel en ook nu alom vriendelijkheid en behulpzaamheid. Nu 'n ander objectief meegenomen en nu kan ik wel stellen dat vanaf nu "het mijn winkel" is. Ik beveel iedereen aan het gewoon is te proberen. Je zult niet teleurgesteld zijn. Eigenlijk gewoon de "warme douche".

Algemeen

fijne zaak waar je goed geholpen word.
ik heb daar begin dit jaar een sony nex 5n camera gekocht voor een goede prijs en later de telelens.

Klantenservice

Op 27 november heb ik, na een telefoontje, mijn camera ter reparatie aangeboden.
'geen probleem.. breng maar langs'
De camera had last van het bekende tikgeluid tijdens video opnamen (1e serie) en de randen van het LCD display begonnen af te bladeren.

Op 13 december kreeg ik mijn, onder garantie gerepareerde, camera terug, perfect en met nieuw display.

prima zaak !

Klantenservice:

Vriendelijke, behulpzame en no-nonsense service en reactie via de e-mail normaal binnen een dag. Ze hebben een mooie prijs gemaakt voor een nieuw objectief en voor mijn oude heb ik een net bedrag teruggekregen. Is er een concurrent goedkoper, informeer dan even. Ze kunnen niet met alle prijzen mee gaan natuurlijk, maar daar staat betrouwbare service tegenover.

Klantenservice:

Meerdere malen contact gehad met de (web) winkel, zeer netjes te woord gestaan en duidelijke informatie. Snelheid van communiceren mag wat vlotter, maar dat komt ook omdat ik ietwat ongeduldig ben. Ruim voldoende!!

Website is volledig, mag iets gemoderniseerd worden. Ik ben tevens langs geweest in hun kleine shop, maar ontvangst is prima!

Kortom, een prima en betrouwbare (web)winkel. Mijn volgende aankoop zou ik daar zo weer doen.

Scorekaart voor Digimaxx

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie