Plasmavisie

34 producten en 54 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Plasmavisie

Review toevoegen

Algemeen

Levering ging super snel, maar nu al twee keer om reactie gevraagd vanwege Backlight Bleeding en nog geen reactie......

Verzending

Gewoon snel, om 21 uur besteld, om 9 uur geleverd. Top! Alleen jammer dat de Tv 2 weken later een stuk goedkoper was.. Dat blijft zuur.

Klantenservice

Al twee keer om reactie gevraagd vanwege Backlight Bleeding en geen enkele reactie...Inmiddels reactie met excuses en reparatie in gang gezet. Ben benieuwd

Geachte klant, wij hebben direct uw klacht dezelfde dag doorgegeven aan Samsung naar aanleiding van uw mail. Blijkbaar is dat niet goed gegaan dus hebben wij dit nu nogmaals gedaan voor service aan huis. Met vriendelijke groet, Plasmavisie sales support.

Verzending: Score: 0

Algemeen

Drie jaar geleden twee televisies besteld en zelf opgehaald. Zeer klantvriendelijk en behulpzaam TOT er iets misgaat of kapotgaat.

Klantenservice

Omdat ze hier louter buitenlandse modellen verkopen doet Samsung niets met de garantie, en ben je aangewezen op de coulance van dit bedrijf. Men schakelt daar een externe reperatuer in, TV is opgehaald...en vervolgens niets meer. Geen updates, geen contact, niet terugmailen, niets.

Inmiddels sinds 23 september al vier mails gestuurd, gebeld enzovoort, maar niets. Op mails van mijn vriendin waarin ze aangeeft "meer info te willen over een product" wordt binnen een uur gereageerd, klachten en kritische vragen laat men links liggen en worden genegeerd. Dat zegt veel over een bedrijf in mijn ogen.

Mijn tip aan jullie: goedkoop is hier duurkoop. Prima als je iets koopt wat niet kapotgaat, maar oh wee als dat wel gebeurt, dan kun je naar service of je centen fluiten. Steer clear.

Algemeen

Bestel proces is makkelijk, maar betalen wat minder. Ik wilde met een creditcard betalen omdat de boel dan verzekerd is (bestelling was een TV van 1500 euro), maar dat was niet mogelijk. De betaling kon niet worden voltooid. Dit terwijl het een creditcard van ABN-AMRO is, dus geen prepaid ofzo. Daarna onder rembours de TV besteld, dat ging uiteraard wel goed.

Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Na een tijdje op zoek te zijn geweest naar een nieuw TV toestel uiteindelijk een keus gemaakt voor een Samsung Qled televisie. Via Tweakers gezocht naar de goedkoopste aanbieder en zo bij Plasmavisie beland. Een aanzienlijk prijsverschil met andere aanbieders (€300!!!). Even getwijfeld of het wel klopte maar alles bleek in orde dus gewoon besteld. Direct een mailtje ontvangen dat de bestelling ontvangen was en dezelfde avond nog verstuurd.
Ook de opvolging via POSTNL was super! Prima te tracken en netjes 30min voor levering een SMS dat ze er aan kwamen.
Volgende bestelling voor mij gaat gewoon weer via Plasmavisie!!

Verzending

Levering kon gewoon niet sneller wat mij betreft. Eind van de werkdag besteld, volgende dag in huis. Dat is toch wat je wilt?
Zending is ook prima te tracken dus kon ik makkelijk nog even boodschappen doen. Ik heb netjescl een SMS ontvangen 30min voor aankomst. Top hoor!!

Klantenservice

Ik heb de klanten service niet echt nodig gehad, maar gezien de opvolging van de bestelling prima was verwacht ik hierbij absoluut geen problemen.

Algemeen

Via hun site de LG Oled55C9Pla besteld! Volgende dag bezorgd door PostNL Extra@Home. Betaling onder Rembours makkelijk met Pinpas! Voorzichtig uitgepakt en zonder onoverkomelijke problemen geïnstalleerd! Pracht Tv!!

Verzending

Volgende dag bezorgd terwijl ik netjes op de hoogte werd gehouden van de bezorgtijd door PostNL Extra@Home i.v.m. enige vertraging. Betaling makkelijk met Pinpas! Prima verpakt en onbeschadigd ontvangen!

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Ruim 3 weken aan het lijntje gehouden. Eerst levering in week 12-8, niks gezien en niks gehoord, toen levering week later. “Hij wordt zeker deze week geleverd” zei men, niks gezien en niks gehoord. Pas deze week levering, geen excuses of iets dergelijks. Ondertussen is de prijs van de tv bij andere aanbieders flink gedaald. Maakt op zich niets uit als levering iets langer duurt, maar communiceer naar je klant!!

Uiteindelijke verzending was prima, wel 3 weken te laat

Klantenservice

Geen communicatie uit eigen beweging. Bedrijf reageert laat of helemaal niet op e mail. Telefonisch wel vriendelijk te woord gestaan maar het is waardeloos als je steeds zelf moet bellen om te vragen waar je tv blijft

Verzending: Score: 3

Algemeen

De services was het snel and efficient na een dag besteld volgende dag in thuis.

Verzending

na een dag besteld volgende dag in thuis.

Efficient

Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Na lezen van recensies hier tv besteld met betaling in 3 termijnen.
Erg gemakkelijk, krijg netjes een mail voor de betalingen en de stand
Levering op tijd netjes en soepel
Al met al erg tevreden

Snel en simpel

Klantenservice

Wordt netjes op de hoogte gehouden met stand van betaling

Algemeen

Vooraf beoordelingen van deze leverancier gecheckt en op basis hiervan de koop in gang gezet. Bestelling eenvoudig te plaatsen en duidelijk overzicht van de kosten en leveringscondities.

Verzending

Zoals beloofd en volgens verwachting volgende dag geleverd

Verzending: Score: 0

Algemeen

Instead of being delivered in 1 day as clearly written on their website, my TV arrived 3 weeks later. Don't trust whatever they tell you, I called multiple times and they told me it will be here next week.

Algemeen

We bestelde de tv op een zaterdag en hij zou Maandag bezorgt worden. Dat liep vertraging op en werd uit eindelijk Woensdag. We werden netjes opgebeld over het feit dat het wat later zou worden.

Verzending

Tv werd netjes in de woonkamer neergezet door de bezorgers. Uitpakken en installeren moesten wij zelf doen maar dat doe ik het liefst ook zelf dus dat was goed zo.

Klantenservice

In eerste instantie werd er gezegd dat hij die dag nog opgestuurd zou worden. Uit eindelijk werden we opgebeld dat het niet zou lukken omdat ze de tv zelf ook wat later zouden binnen krijgen.

Algemeen

Bestelling was goed gelukt, ik had bij de bestelling aangeklikt voor levering op dinsdag, dit stond echter niet in de bevestiging. Heb hier over gemaild maar kreeg pas dagen later een reactie. Op de dag voor levering kreeg ik wel netjes de mail dat de tv verzonden was en de TV kwam ook netjes op tijd binnen en alles was prima in orde en voor een mooie concurrerende prijs.

Klantenservice

De TV is wel netjes op tijd geleverd, had wel sneller reactie via mail verwacht van een bedrijf met een grote webshop. Had ook kunnen bellen, maar omdat ik in het buitenland zat deed ik het liever via mail afhandelen.

Algemeen

Nette prijs en bezorgd volgens de gemaakte afspraken. Niets op aan te merken, zou hier zo weer iets kopen.

Verzending

Jammer dat de bezorger kort-af was..

Verzending: Score: 1

Algemeen

Eind juni een mooie lg OLED televisie besteld voor een goede prijs. Bericht gekregen dat de televisie de volgende dag bezorgd zou worden door PostNL@home. Helaas heb ik de televisie nooit ontvangen.

Verzending

Op de afgesproken leverdatum zou de bezorger aan de deur zijn geweest, maar ik heb geen deurbel gehoord. Mijn deurbel werkt verder prima en is overal te horen in huis. Ik heb heel de dag voor niks zitten wachten. (Het was gelukkig op een zaterdag)

Klantenservice

Sindsdien is de televisie kwijtgeraakt bij PostNL@home. Meermaals contact gehad met zowel plasmavisie als postnl@home, maar dit heeft niks opgeleverd. Omdat ik er na twee weken geen vertrouwen meer in had dat de televisie nog geleverd zou worden heb ik mijn bestelling geannuleerd. Sindsdien niks meer gehoord van plasmavisie en ik heb mijn geld nog steeds niet terug. Het blijft helaas akelig stil bij plasmavisie.

Verzending: Score: 1

Algemeen

De levertijd was in plaats van de op de website aangegeven 3-7 werkdagen uitgelopen tot 3 weken.

Na het lezen van meerdere (slechte) recensies ben ik tot het besluit gekomen om de koop te annuleren. Gelukkig had ik onder rembours besteld.

Verzending

Ik werd op het moment van verzending netjes gebeld door Plasmavisie
Ik zou die nacht (4:33) bericht krijgen van postnl hoe laat ik het pakket diezelfde dag kon verwachten. "Rond 7.00 uur ontvangt u ook een sms met het 3-uurs tijdvak waarin wij verwachten langs te komen"
Ik werd om 11:00 uur gebeld door postnl. Het pakketje (65inch televisie!) is kwijtgeraakt bij post.nl dus kon de afgesproken dag niet geleverd worden.
Ik had een dag vrij genomen en een monteur besteld om de tv te installeren dus was niet vrolijk.

Klantenservice

Nadat ik via mail de bestelling had geannuleerd en aangaf geen vertrouwen meer te hebben heb ik niets meer van Plasmavisie gehoord dus blijkbaar liggen ze er niet wakker van.

(aangepast) Ik heb toch nog een mailtje gehad van plasmavisie. Ze vonden het erg vervelend.

Algemeen: Score: 2

Algemeen

Als ik deze review eerder had geschreven, had de beoordeling hoger geweest, maar na mijn contact voor garantie, is dit toch echt een ander geval. Zie onderdeel klantenservice.

Kortom. De prijzen zijn mooi, maar voor garantie doen ze naar mijn ervaring niet veel moeite en verwijzen ze je zelfs door naar de fabrikant.

Uitkijken dus als je daar iets koopt!

Verzending

Verzending was snel genoeg en zonder problemen. Hier niets op aan te merken

Klantenservice

Inmiddels bijna 2 maanden geleden meerdere malen contact gehad betreft de afstandbediening bij de LG OLED55C7V. Deze vertoont al binnen een jaar enorme slijtage bij veel knoppen, waardoor veel onleesbaar is geworden.

LG zou volgens Plasmavisie maar een half jaar garantie geven op een afstandbediening, wat ik vreemd vind. Want naar mijn ervaring gaat een afstandbediening, mits netjes behandeld, minimaal een televisieleven mee. mijn 14 jaar oude televisie vertoont 0 slijtage op de knoppen en werkt nog perfect.

Plasmavisie zou kijken of ze een zelf met een oplossing kunnen komen. Deze is er echter nooit gekomen na 1 mailtje en 2 telefoontjes. Ze hadden het nog niet behandeld. Inmiddels bijna 2 maanden verder nog niets vernomen.

Edit:
Inmiddels klantenservice aangepast. Dacht eigenlijk dat het niet slechter kon, maar het kan!.

Na contact gehad te hebben met LG, die aangeven gewoon net als de TV 2 jaar garantie te geven op afstandbedieningen. Dit per mail aangegeven bij plasmavisie. Plasmavisie zou ineens contact hebben gehad met LG en kan mijn afstandbediening nu wel opsturen. Ik gevraagd hoe ze dit voor zich zien, aangezien ik anders 3 weken of meer geen TV kan gebruiken, wat nogal vervelend is. Geen antwoord.

Een week later maar weer gebeld. Ze blijven maar met het half jaar argument terugkomen. LG zou hun maar een half jaar garantie geven en dat dit anders is dan wat LG mij geeft. Ik aangegeven dat dit toch niet zomaar kan. Vanuit de fabriek geven ze duidelijk 2 jaar aan, ook voor een reseller zoals Plasmavisie.

Daarna geeft ze ineens aan dat ze zelf een half jaar geven op een afstandbediening, want dit staat op de site.

Zonder enige schaamte durfde ze me zelfs door te verwijzen naar LG zelf (zodat ze dit zelf niet hoeven af te handelen?). Ik aangegeven dat ze dit toch echt netjes zelf horen af te handelen. "We gaan er over brainstormen". werd er gezegd.

Kortom: een welles nietes verhaal, waarbij duidelijk is dat klantenservice niet hoog in het vaandel hebben staan.

Geachte klant, wij hebben netjes op onze website en in onze voorwaarden vermeld dat wij 6 maanden garantie geven op de afstandsbediening. Hier gaat u mee akkoord tijdens het bestellen. Het is altijd handig om voorwaarden door te lezen op onze site voor het bestellen. Dit doen wij omdat dit een gebruikers voorwerp is waar een glas drinken overheen kan vallen of de afstandsbediening valt op de grond of als deze erg veel gebruikt word dan kunnen de symbolen op de afstandsbediening vervagen. En wij verwijzen u na deze 6 maanden inderdaad door naar de fabrikant.

Met vriendelijke groet, Het Plasmavisie team

Algemeen

Goed en vriendelijk geholpen. Na transportschade is alles goed opgelost. Erg tevreden over het product.

Verzending

Uiteindelijk goed. Eerste levering had schade. Maar alles werd uitstekend opgelost.

Klantenservice

Klantenservice is erg vriendelijk en effectief als je ze aan de telefoon hebt. Wachttijd aan de telefoon is wel wat lang.

Algemeen

Snelle levering, website is overzichtelijk en ben super tevreden over het product. Wellicht snel een nieuwe bestelling.

Duidelijk en snel geleverd

Algemeen

Na lang zoeken naar een TV om weer voor 5 tot 8 jaar van te genieten wilde ik 4k en qled of Oled. Die laatste bleek te prijzig als ik 65 inch wilde. Ik kwam uit bij de Samsung en was aangenaam verrast dat deze meer dan 100 euro scheelde met andere winkels. Top service en het beeld en opties zijn alles wat ik had gewild en meer.

Verzending

De leverancier heeft zijn belofte gehouden en ik had de tv praktisch de volgende dag. De postbode leverde tv tot in de woonkamer binnen de afgesproken tijd.

Verzending: Score: 2

Algemeen

Volgens de Pricewatch was de TV die ik wou hier het goedkoopste en direct leverbaar. Bestellen ging makkelijk en ik kreeg het juiste product geleverd. Er is geen contact geweest met klantenservice dus hier kan ik niets over zeggen.

(Door het schrijven van deze review maak ik kans op 250,- retour op m'n aankoop, ik heb dit niet de inhoud van de review laten beïnvloeden)

Verzending

Verzending was gedaan door PostNL extra@home. Deze claimde onterecht dat het adres niet bereikbaar was waardoor de TV uiteindelijk een dag later bezorgd was.

PlasmaVisie kan hier weinig aan doen, maar het was wel balen

1 2 3 ... 11

Scorekaart voor Plasmavisie

Algemeen Score: 4
Verzending Score: 4
Klantenservice Score: 3.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops