Plasmavisie

35 producten en 59 uitvoeringen

Sinds 2004 betrouwbaar online TVs kopen

Plasmavisie is één van de grootste onafhankelijke televisie webshops in Nederland met maar één doel: u als klant televisies van de beste merken voor een zo laag mogelijke prijs aanbieden. Dit doen wij al sinds 2004. In de afgelopen 12 jaar zijn er een hoop dingen veranderd, maar één ding blijft onveranderd: wij leveren nog steeds topmerken televisies voor stuntprijzen. Betaal nooit meer honderden euro's te veel en kies voor de scherpe prijzen bij Plasmavisie.

De beste merken voor de beste prijzen

Wij leveren alleen de allerbeste merken televisies, zoals Samsung, LG, Philips, Sony en Panasonic en dat voor absolute stuntprijzen. Bij Plasmavisie vindt u permanent de laagste prijzen van Nederland.

Razendsnelle levering

Omdat we begrijpen dat wachten op je televisie heel moeilijk is, leveren wij 6 dagen in de week! Dit gebeurt door PostNL, die er voor zorgt dat uw televisie verzekerd en wel- tijdig bij u geleverd wordt. Op voorraad en voor 22:00 uur besteld? Dan heeft u uw bestelling morgen nog in huis. U wordt van tevoren goed ingelicht over wanneer u de televisie kunt verwachten, zodat u weet waar u aan toe bent.

Onze klanten beoordelen ons met een 9.2

We begrijpen dat zon grote aankoop soms moeilijk kan zijn en twijfels met zich mee brengt. Gelukkig hoeft u zich daar bij Plasmavisie geen zorgen om te maken. Klanten die een televisie of een van onze vele andere producten hebben besteld, zijn uitermate tevreden. Dit blijkt wel uit dat we op Trustpilot worden beoordeeld met een 9.2! Dus mocht u nog twijfels hebben over het aankopen van een televisie, lees dan gerust eens de reviews door die mensen die u voorgingen hebben geschreven.

Scorekaart voor Plasmavisie

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Qshops

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 59 producten, 3 unsorted producten
Prijsindex Nederland 87,2 (12,8% onder gemiddeld)
Prijsindex België 88,0 (12,0% onder gemiddeld)