Bytesatwork.be

2.458 producten en 2.975 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Bytesatwork.be

Review toevoegen

Algemeen

nieuwe pc gekocht,communicatie via mail uitstekend,vragen snel beantwoord,
netjes verpakt en geleverd,zeer tevreden,bestel hier nog!

Algemeen

Op basis van de goede reviews ben ik bij BytesAtWork gaan horen voor het samenstellen van mijn pc. Na utgebreide vragen van hen ivm waarvoor ik de pc wilde gebruiken, stelden ze er eentje samen binnen mijn budget.

Verzending

Netjes verpakt, niets op aan te merken!

Klantenservice

Ondertussen heb ik een upgrade gedaan en had ik wat vragen. Binnen de minuut heb ik antwoord gekregen via telefoon en mail. Zeer vriendelijk en betrouwbaar! Aan te raden!

Algemeen

Ik heb een gaming pc bij hun besteld. Alles is goed verlopen, de RAM geheugen die ik had besteld was niet op voorraad maar toch hebben ze een snellere Ram voor de zelfde prijs.
Zeer vriendelijke service.

Verzending

Ze zijn de pc persoonlijk komen leveren.

Algemeen

Tweede PC build die ik hier bestel. Net zoals de vorige keer waren ze simpelweg geweldig. Communicatie was goed, snel besteld, snel klaar om op te gaan halen. Ben super blij met mijn nieuwe PC! Dank je wel bytes@work!

Algemeen

De site is zeer overzichtelijk, ik kreeg meteen een mail wanneer het item terug in stock was en ik deze kon afhalen in de winkel.

Klantenservice

Vriendelijk ontvangen en verder geholpen met een adviesvraag.

Algemeen

Zeer goede service. Erg klant vriendelijk ze weten echt wel wat de klant wil. Heb er in augustus een pc gekocht en hij werkt uitstekend. Echt sterk werk geleverd.

Algemeen

In de meer dan 10 jaar dat ik bij Bytesatwork af en toe spullen aankoop (reeds toen ze nog in Wijnegem hun winkel hadden), vielen ze steeds op door heel vriendelijk te zijn, erg service-minded, steeds behulpzaam en meedenkend naar een geschikte oplossing voor mij als klant.
De klantvriendeljkheid bleef steeds even goed of het een bestelling van 15 EURO betrof dan wanneer het een bestelling van > 1000 EURO was, echt top!
Verzending kan ik nu niet beoordelen, omdat ik mijn aankoop zelf ging afhalen.

Algemeen

Gaming PC zelf samengesteld op hun website. Heb ook hun raad gevraagd via mail vooraleer te bestellen, kreeg goede uitleg. Bestelling en ophaling zoals afgesproken, in orde dus. Vriendelijke mensen, goede uitleg bij ophalen. Heb de PC nu enkele maanden en ben er zeer tevreden van, goede performantie tegen scherpe prijs.

Verzending

Ter plaatse gaan ophalen, op flexibel uur zodat ik na het werk nog kon langskomen

Klantenservice

Goede communicatie via mail, volgen mails op, vriendelijk in omgang.

Algemeen

Na enig opzoekwerk had ik eerst de beslissing genomen om bij een Nederlandse online shop mijn game-pc te bestellen. Nadat dit veel voeten in de aarde had en nog steeds geen vooruitgang (gebrek aan communicatie, onderdelen niet op voorraad, geen vooruitgang van het order, enz..) ben ik uiteindelijk bij Ellen en Dave terechtgekomen van Bytesatwork. En man, kort na onze eerste ontmoeting wenste ik dat dit vanaf het begin al zo had geweest.
Ellen weet goed genoeg wat jij nodig hebt en geeft er de nodige uitleg bij indien nodig. Ze neemt rustig de tijd om samen met jou alles uitgebreid te overlopen en de juiste beslissingen te maken. Zelfs wanneer iets niet op stock is haalt ze alles uit de kast om dat product toch aan te kunnen bieden (mijn case bijvoorbeeld was uit stock, maar we hebben ze toch nog op korte tijd te pakken gekregen!)
Eens de bestelling rond is geven ze je een schatting van de samenstellingtijd en daar liegen ze niet bij. Ik had mijn pc op dinsdagavond (een half uur voor sluitingstijd) besteld en Ellen vertelde me dat de pc waarschijnlijk de maandag daarop klaar ging zijn, maar ze hebben zo hard doorgewerkt dat deze al zaterdagmiddag klaar was ! Echt klasse...
Bij ophaling geeft Dave de nodige uitleg over wat ze gedaan hebben, welke software al voor handen is, waar je nog even op moet letten en als er iets is dat je het direct mag laten weten.
Na nog een leuke babbel te hebben gedaan en kans te hebben gehad de hond des huizes te ontmoeten ben ik met een tevreden gevoel vertrokken !
Nu, na ongeveer 3 weken, ben ik nog steeds tevreden van mijn aankoop met een héél schappelijke prijs en heb ik niet aan te merken op het product.

Verzending

Ben de pc zelf gaan bestellen en ophalen ter plaatse omdat ze maar op 15 minuutjes rijden van mij zitten. Lekker handig.

Klantenservice

Ellen en Dave leven voor hun vak en dat merk je ook. Buiten de exceptionele kwaliteit bieden ze ook nog eens die rustige en vriendelijke service aan die je hier en daar soms mist. Zelf toegegeven ben ik iemand die snel teruggaat naar een winkel waar het leuker winkelen is en waar de mensen graag werken, en op dat gebied slagen Ellen en Dave voor de volle 100% !

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 4

Algemeen

De betaling verliep netjes. Alles ok hier... Veel meer kan ik over een betaling niet zeggen

OK

Klantenservice

Twee basis game PC's besteld voor mijn twee zonen. Netjes geleverd, maar na installatie van Windows kreeg ik op beide PC's toch een screen freeze. Hoewel de installatie van windows niet was opgenomen in de prijs, hielpen Ellen en Dave me kosteloos uit de nood! Het probleem bleek te zitten in de aangesloten randapparatuur.
Een PC bestellen kan je uiteraard overal, maar daarbij goeie service krijgen is zeker niet onbelanglijk!

Algemeen

Na contact met de winkel is dit issue opgelost geraakt, alles is in orde nu^

Na contact met de winkel
is dit iss
ue opgelost geraakt

Na contact met de winkel
is dit issue opgelost geraakt

Bedankt voor uw review. Onze excuses dat we niet aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen tijdens de feestdagen. Ook wij vieren net als de rest van de Benelux graag de kerstdagen met vrienden en familie. Gisteren waren wij inderdaad gesloten, ook al is het geen officiële feestdag in België. Wij hadden op de frontpage van de website aangegeven dat we gesloten waren. Als wij gesloten zijn, kunnen we helaas ook de telefoon niet beantwoorden, ook worden er dan geen email beantwoord. U heeft vanochtend meteen van ons een email ontvangen.

Mvg, Bytesatwork

Algemeen: Score: 4

Algemeen

De site is goed gestructureerd en ik vond mijn product gemakkelijk terug. De klantenservice is zeer goed en snel. De bestelling werd op tijd geleverd.

Klantenservice

Ik had een vraag over de leverdatum binnen het uur had ik antwoord.

Algemeen

Heel goede en snelle service, antwoorden zelf naast werkdagen!
Ook de klantenservice is heel goed!

Algemeen

De bestelling zeer vlot en er was een zeer vriendelijke service.
Ik ben een tevreden klant.

Verzending

De levering was veel sneller dan gepland. Zeer tevreden!

Algemeen

Lage prijzen, gemakkelijk te bereiken en een persoonlijk contact, uiterst behulpzame service, correcte mails in verband met vooruitgang bestelling. Uitstekende ervaring dus.

Algemeen

Bestelling plaatsen was heel eenvoudig en ook de betaling verliep probleemloos. De site is overzichtelijk en het aanbod zeer goed.

Klantenservice

Lang geleden dat een aankoop zo prettig verliep. Perfect advies en snelle accurate communicatie.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 1

Algemeen

Duurde 15 dagen voordat ik mijn bestelling binnenkreeg. De website zegt 2-5 dagen. Ook op tweakers is de verzending veel te hoog beoordeeld.

Algemeen

Site is zeer ordelijk, ook de winkel zelf is mooi georganiseerd. Dicht bij huis dus voor mij is dit een no brainer geworden, hier zal ik vaker bestellen.

Uitstekende webshop.
De prijzen zijn compititief en het contact met de verkoper loopt heel soepel.
Iets niet binnen? Dan kan gemakkelijk gewisseld worden naar een alternatief en wordt het eventuele prijsverschil heel correct verrekend.

Verzending

1 dag na verzending ontvangen.

Klantenservice

Het contact verloopt heel vriendelijk en heel snel. Altijd heel vlot antwoord via email.

Algemeen

Aankoop ging super vlot, maar vooral de service na verkoop bij een probleem was optimaal. Enorm gepassioneerd en behulpzaam.

Klantenservice

Was een probleem met de computer dat uiteindelijk software gerelateerd bleek te zijn. Bytes at work heeft hier enorm veel tijd ingestoken om me zo snel mogelijk te helpen.

Scorekaart voor Bytesatwork.be

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite