Bytesatwork.be

Gebruikers over webshop Bytesatwork.be

Review toevoegen
Klantenservice: Score: 0

Algemeen

RAM kit besteld omdat deze één van de betere prijzen hadden.
De bestelling was goed ingepakt en binnen de vermelde periode geleverd.

Hun gekozen verzendpartner DPD vind ik niet zo geweldig ivm mijn verleden met DPD. (bestellingen bij andere verkopers in het verleden)
Maar deze keer werd het mooi binnen de vermelde tijdslot van 1u geleverd.

In de toekomst overweeg ik zeker om opnieuw bij BytesAtWork te bestellen.

Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Twee keer ram geheugen besteld.
Twee keer alles perfect verlopen.
Mooi ingepakt en voor de levering een tijdslot toegestuurd van 1 uur 👍🏻

Verzending

Verzending telkens zoals vooropgesteld. Goed ingepakt

Algemeen

Product besteld met de kennis dat de levertijd 10-30 dagen zou zijn. Uiteindelijk na 20 dagen in goede staat geleverd. Prima webshop en fijne klantenservice

Verzending

Product is goed verpakt en na 2 werkdagen vanuit België op het adres in Nederland geleverd. Niets op aan te merken

Klantenservice

Product raakte bij alle andere webshops uitverkocht en bij sommigen werd op de productpagina EOL vermeld. Na bestelling bij BytesAtWork via Facebook Messenger gevraagd of dit hier ook het geval is en er werd me verteld dat het product op een specifieke datum bij hun werd geleverd. Rond deze datum kreeg ik nog een extra berichtje dat het product vanaf de leverancier naar hun onderweg was en dat het zsm zou worden verstuurd. Tof dat ze hier nog aan hadden gedacht!

Algemeen

Bytesatwork heeft een uitstekende service naar hun klanten toe. Ze verschaffen uitgebreide feedback over aankopen, welke mij enorm hebben geholpen (niet-compatibele onderdelen). Verder zijn de prijzen ook zeker competitief.
Een jaar na mijn aankoop kon ik nog steeds genieten van directe opvolging voor het vervangen van mijn grafische kaart.

Verzending

Alles was snel voorhanden en stevig ingepakt. Na het melden van kapotte onderdelen zijn vervangstukken meteen opgestuurd geweest.

Algemeen

Ik was op zoek naar een geschikt moederbord voor mijn Ryzen 5600x, ik werd vriendelijk verder geholpen door de eigenaars van Bytesatwork met het supergoede avies en hulp[, een echte topzaak voor iederen pc gaming liefhebber.

Klantenservice

De klantenservice was gewoon uitstekend bereikbaar via Facebook, binnen enkele minuten werd ik verder geholpen

Verzending: Score: 3

Algemeen

“Jongens”, dit hebben jullie al zo lang tegoed van mij ……
Ik was bezig met het bouwen van “een monstermachine” en had meerdere kleine onderdelen bij Byresatwork besteld. Op een gegeven moment liep ik tegen een probleem aan en ben ik vanuit Zuid Holland naar Bytesatwork gereden. Ik kreeg superveel bruikbare informatie, maar er was ook ruimte voor mij vrijgemaakt om mijn “monster” te optimaliseren en de bekabeling opnieuw te doen! Super gastvrij, relaxed, professionele hulp kwam ik tegen bij jullie. Top!!!! Zo, heb ik het alsnog goed gemaakt. Jullie zijn top!

Verzending

Keurig netjes, kan niet anders zeggen!

Klantenservice

Ik heb meerdere keren gebeld en hele nuttige tips gekregen, zodat ik zelf verder kon.

Algemeen

Zeer goede en duidelijke communicatie bij offerte en afhandeling van de bestelling.
Alweer een top product in huis van Bytes@Work.

Verzending: Score: 4

Algemeen

je werd meteen geholpen en bijgestuurd waar nodig
ook waren ze altijd zeer vrijndelijk en leverden ze de juiste onderdelen

Verzending

het duurde exact 14 dagen zoals afgesproken jammer dat het niet sneller kon maar in tijden van een wereldwijd chiptekort kan het ook niet anders

Klantenservice

toen ik een extra SSD bijkocht en vergeten was dat je dit in schijfbeheer moest aangeven hielpen ze meteen

Algemeen

Zeer goed en duidelijk geholpen.
Levering was er sneller dan wat is afgesproken was.

Ik kan deze winkel zeker aanraden om mee samen te werken.

Verzending

Ben het product gaan afhalen. Maar dit was sneller dan de eerst aangegeven afhaal datum.

Klantenservice

Goed, duidelijk en correct geholpen

Algemeen

Ik heb nu al een aantal keren iets gekocht bij hen. De communicatie is vlekkeloos. Ik word uit eigen beweging op de hoogte gehouden van mijn bestelde producten. Iets dat ik enorm apprecieer. Ze doen geen valse beloftes en doen wat ze zeggen.

Verzending

De levering was exact zoals ze me hadden gezegd. Niks op aan te merken dus.

Algemeen

Echt een van de weinige shops die doen wat ze beloven; als iets niet mogelijk is dan zegt Ellen het. Kan het wel dan krijg je een betrouwbare datum.

Altijd super vriendelijk en behulpzaam. Kortom: super!!

Snel beschikbaar

Klantenservice

Altijd bereid om mee te zoeken naar oplossingen.

Samenvatting: perfect.

Eind maart 2021 kocht ik een gaming PC, op basis van zelf geselecteerde onderdelen, gebouwd en geleverd door BytesatWork.be / CustomGamingPC.be. Ik ben zeer tevreden over het hele proces en over de kwaliteit van de levering en de bouw.

Ik was er terecht gekomen dankzij positieve shopreviews. Mijn eerste email bevatte twee vragen: of een andere behuizing mogelijk was en of de MSI RTX3070 Gaming X Trio echt op voorraad was. Beide vragen werden bevestigend beantwoord. De PC kon geheel naar eigen wens samengesteld worden en de prijs was competitief, wat samen met de reviews voor mij de trigger was om met BytesatWork in zee te gaan. Ik ben zeer positief over de communicatie tijdens het hele proces ... emails werden zonder uitzondering vlot, hulpvaardig en vertrouwenwekkend beantwoord.

Eerste week april werd het systeem geleverd. De omdoos was voorzien van 'zeer breekbaar' labels en in de doos bevond zich ruim voldoende opvulmateriaal met luchtkussens. Behalve de PC werden ook alle dozen van de onderdelen meegeleverd, alle handleidingen en de overgebleven (montage)materialen, zeer netjes. Attent detail: de PC was voorzien van een viertal etiketten met tips en waarschuwingen, zoals de melding om de opvulmaterialen te verwijderen die in de case aangebracht waren om de zware videokaart en CPU koeler tijdens transport te borgen.

De bouw ziet er keuring uit. Kabels zijn netjes weggewerkt en zelfs de bekabeling aan de achterzijde is netjes. De eerste maal aanschakelen is altijd een spannend moment ... het licht ging aan en binnen 10s stond Windows op m'n scherm. Ik emailde Ellen, waar ik al die tijd contact mee had, om haar te laten weten dat ie goed aangekomen was en dat ie het deed. En dat ik nu de HW zou nalopen en diverse CPU en GPU stress tests zou uitvoeren. Dit was haar reactie: "Ik ben er rotsvast van overtuigd dat de PC ze allemaal zal doorstaan ... een systeem gaat pas de deur uit als wij ze allemaal in orde vinden. Als we twijfelen dan blijft een systeem staan tot we er wel tevreden over zijn. Op dat gebied proberen we een vlekkeloze reputatie na te streven."

Kan niet mooier toch? Ik was niet verrast dat het systeem alle tests glansrijk doorstond.

De communicatie tijdens het gehele traject verliep zeer fijn, de transportbeveiliging was zeer goed en de bouwkwaliteit van de PC is perfect. Ik ben dan ook zeer tevreden. De echte kwaliteit van een organisatie blijkt vaak pas als er iets mis gaat. In die situatie bevind ik me gelukkig niet, maar mocht er iets gebeuren dan heb ik een rotsvast vertrouwen dat e.e.a. in goede samenwerking zal worden opgelost. Ik kan BytesatWork.be / CustomGamingPC.be van harte aanbevelen.

Ruud.

Verzending

Met aandacht verpakt en goed beveiligd voor transport.

Klantenservice

Ik weet niet hoe vaak we ge-emaild hebben ... vaak ... en elke keer snel antwoord.

Algemeen

Snelle service, correcte prijs en uitstekend advies. Van 'start to finish' professionele en open communicatie. Proficiat!

Algemeen

Ik vond hun website toen ik aan het zoeken was om een gamecomputer samen te stellen met een Geforce rtx 3080. Als leek was het heel overzichtelijk en makkelijk om er een samen te stellen. Ik ben langs de winkel gegaan om te zien of er verbeteringen mogelijk waren en ben hier heel goed bij geholpen.

Klantenservice

Alle afspraken die gemaakt werden zijn nagekomen en de communicatie verliep vlot en vriendelijk.

Algemeen

3070 kunnen bestellen, tijdens het bestel process had ik iets fout gedaan waardoor ik de betaling moest annuleren, hierdoor was de kaart gereserveerd an beschouwd als verkocht en kon ik niet meer opnieuw bestellen, via chat dit meteen kunnen rechtzetten en alles kunnen afhandelen.

Algemeen

Pas 1x besteld, maar alles helemaal in orde, nette verzending, goed te woord gestaan toen ik belde en een nette prijs. Zeker een winkel waar ik vaker ga bestellen.

Verzending

Verzending ging snel, had het pakket de volgende dag al in huis in Nederland. Netjes verpakt en werd netjes op de hoogte gehouden via de Track&Trace.

Klantenservice

Mijn bestelling betrof een voeding, echter bij het afrekenen mocht ik geen verzendoptie meer selecteren nadat ik Nederland selecteerde. Toch even gebeld en ze konden me meteen helpen en kon een paar minuten later toch gewoon bestellen.

Algemeen

Een zeer goed bedrijf die je uitstekend helpt
Het lukte niet om de videokaart te bestellen maar na kort contact met de klanten service via Messenger werd ik gelijk geholpen (half 10 savonds)

Snel verzonden volgens afspraak

Algemeen

Zeer goed ervaring. Levertermijn stond initieel op 10-15 dagen. Is een aantal dagen uitgelopen maar ben steeds correct op de hoogte gehouden.

Verzending

Computer materiaal was zeer goed verpakt met voldoende vulmateriaal in de doos.

Algemeen

Heb onlangs een custom build pc besteld met de nieuwe 3080 Nvidia-kaart, heeft ongeveer een maand geduurd voor deze werd geleverd (wat naar mijn gevoel in deze tijden al redelijk snel is). Zeer klantvriendelijk door de vlotte communicatie en de goede bereikbaarheid, bij onderdelen die moeilijker te verkrijgen zijn werd ik spontaan op de hoogte gesteld en werden haalbare alternatieven voorgesteld. De prijs (qua installatie en onderdelen) was schappelijk; op de build en kabelmanagement zelf heb ik geen opmerkingen.

Algemeen

Bytesatwork.be is een baken in de huidige computerbranche.
Niets is Ellen en Dave teveel, TOP service op alle gebied !

Scorekaart voor Bytesatwork.be

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie