Powerchip

Gebruikers over webshop Powerchip

Review toevoegen
Klantenservice: Score: 0

Algemeen

Kort overleg gehad via Whatsapp en direct besteld op hun website.
Ze bevestigenden de voorraad en de levertermijn op voorhand.

Verzending

Ivm Corona bezorgen ze in de regio na twee uur. Ik had geluk en had het binnen een uur.

Borne Karma 3,53K
Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Voor mij een onbekend bedrijf maar onder rembours de gok gewaagd aangezien het een goede aanbieding was.

Na bestelling was het product vrijwel meteen verzonden en dezelfde dag nog aangemeld bij PostNL. Bij PostNL heeft het pakket vertraging opgelopen in het sorteerproces. Toen ik hierover contact opnam met Powerchip kreeg ik zeer snel een reactie met uitleg en opvolging. Het pakket is keurig afgeleverd.

Kortom een betrouwbare winkel!

Verzending

Door Powerchip snel verzonden. PostNL heeft voor vertraging gezorgd maar daar kon Powerchip niets aan doen.

Klantenservice

Snelle reactie en opvolging.

Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Tv gekocht bij deze winkel.
Nette prijs en goede duidelijke snelle afspraak via chat op hun site

Klantenservice

Snelle fijne duidelijke ondersteuning in de chat.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 0

Algemeen

The website doesn't use https when signing up - which means my first name, last name, residency address, email address and password for the site were not sent securely to the site, which means anyone listening in to my activities online could get this information. Using https is so basic and easy, that it makes me distrust the way my data is stored on their site as well.

I hesitated before signing up, because of this.

On the plus side, the package was sent out first thing in the morning (order placed on midnight).

Algemeen

Vanmiddag soundbar besteld bij powerchip. Uurtje later werd ik gebeld dat de bestelling dezelfe dag door een medewerker kon worden afgeleverd. Top service hoor!

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

In het verleden heb ik regelmatig producten bij deze leverancier gekocht. Zowel de service, technische kennis alsook de afhandeling van bestellingen zijn goed tot prima.
Desondanks kan dit de exorbitant hoge prijzen niet goedmaken. Ze dateren bij wijze van spreken van vóór de oorlog. Daarom slechts een 6 voor de algemene indruk. Iets hogere prijzen voor de geleverde service zijn redelijk, maar het moet wel leuk blijven.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 4

Onze "huisleverancier", ze leveren snel het gevraagde spul, maar daar betaal je wel voor. Daarintegen werken de pc's praktisch nooit in 1 keer, en moet er intern nog aan gesleuteldworden. Bestellingen komen nog al eens niet goed geinstalleerd binnen.

Vanwege de snelle service voor bedrijven wellicht wel interessant, maar particulier zou ik er niet heen gaan.

Scorekaart voor Powerchip

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg