Powerchip

Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

The website doesn't use https when signing up - which means my first name, last name, residency address, email address and password for the site were not sent securely to the site, which means anyone listening in to my activities online could get this information. Using https is so basic and easy, that it makes me distrust the way my data is stored on their site as well.

I hesitated before signing up, because of this.

On the plus side, the package was sent out first thing in the morning (order placed on midnight).

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Vanmiddag soundbar besteld bij powerchip. Uurtje later werd ik gebeld dat de bestelling dezelfe dag door een medewerker kon worden afgeleverd. Top service hoor!

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 4

In het verleden heb ik regelmatig producten bij deze leverancier gekocht. Zowel de service, technische kennis alsook de afhandeling van bestellingen zijn goed tot prima.
Desondanks kan dit de exorbitant hoge prijzen niet goedmaken. Ze dateren bij wijze van spreken van vr de oorlog. Daarom slechts een 6 voor de algemene indruk. Iets hogere prijzen voor de geleverde service zijn redelijk, maar het moet wel leuk blijven.

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 4

Onze "huisleverancier", ze leveren snel het gevraagde spul, maar daar betaal je wel voor. Daarintegen werken de pc's praktisch nooit in 1 keer, en moet er intern nog aan gesleuteldworden. Bestellingen komen nog al eens niet goed geinstalleerd binnen.

Vanwege de snelle service voor bedrijven wellicht wel interessant, maar particulier zou ik er niet heen gaan.

Scorekaart voor Powerchip

Algemeen Score: 3.5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 4

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg