Powerchip

772 producten en 852 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Powerchip

Review toevoegen

Deze shop heeft alleen reviews van meer dan 1 jaar oud, er is daarom geen gemiddelde score berekend.

Algemeen:
Score: 2.5
Verzending:
Score: 3.5
Klantenservice:
Score: 3.5

In het verleden heb ik regelmatig producten bij deze leverancier gekocht. Zowel de service, technische kennis alsook de afhandeling van bestellingen zijn goed tot prima.
Desondanks kan dit de exorbitant hoge prijzen niet goedmaken. Ze dateren bij wijze van spreken van vr de oorlog. Daarom slechts een 6 voor de algemene indruk. Iets hogere prijzen voor de geleverde service zijn redelijk, maar het moet wel leuk blijven.

Algemeen:
Score: 1.5
Verzending:
Score: 1.5
Klantenservice:
Score: 4.5

Onze "huisleverancier", ze leveren snel het gevraagde spul, maar daar betaal je wel voor. Daarintegen werken de pc's praktisch nooit in 1 keer, en moet er intern nog aan gesleuteldworden. Bestellingen komen nog al eens niet goed geinstalleerd binnen.

Vanwege de snelle service voor bedrijven wellicht wel interessant, maar particulier zou ik er niet heen gaan.

Scorekaart voor Powerchip

Algemeen Score: 0
Verzending Score: 0
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie