Powerchip

Klantenservice: Score: 5
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Voor mij een onbekend bedrijf maar onder rembours de gok gewaagd aangezien het een goede aanbieding was.

Na bestelling was het product vrijwel meteen verzonden en dezelfde dag nog aangemeld bij PostNL. Bij PostNL heeft het pakket vertraging opgelopen in het sorteerproces. Toen ik hierover contact opnam met Powerchip kreeg ik zeer snel een reactie met uitleg en opvolging. Het pakket is keurig afgeleverd.

Kortom een betrouwbare winkel!

Verzending

Door Powerchip snel verzonden. PostNL heeft voor vertraging gezorgd maar daar kon Powerchip niets aan doen.

Klantenservice

Snelle reactie en opvolging.

Scorekaart voor Powerchip

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg