Powerchip

0 producten en 0 uitvoeringen

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 4

Onze "huisleverancier", ze leveren snel het gevraagde spul, maar daar betaal je wel voor. Daarintegen werken de pc's praktisch nooit in 1 keer, en moet er intern nog aan gesleuteldworden. Bestellingen komen nog al eens niet goed geinstalleerd binnen.

Vanwege de snelle service voor bedrijven wellicht wel interessant, maar particulier zou ik er niet heen gaan.

Scorekaart voor Powerchip

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 0

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg