Freezing Hardware

396 producten en 517 uitvoeringen

Freezing Hardware
Freezing Hardware is opgericht in 2001 en richt zich hoofdzakelijk op de verkoop van computergerelateerde producten via internet, waarbij de nadruk ligt op koeling- en casemodproducten. Wij zijn de de langstbestaande webshop in Nederland die zich specifiek richt op dit marktsegment. Wij onderscheiden ons door een zeer gebruiksvriendelijke website, grote voorraad, eerlijke prijzen en een goede service.

Met meer dan 2500 verschillende producten in ons assortiment hebben wij het meest uitgebreide assortiment van Nederland. Door onze grote voorraad van meer dan 5000 voorradige producten kunnen we snel leveren, zowel per post als via ons afhaalpunt.

Contactgegevens
E: info@freezinghardware.nl
T: 053-5361548
F: 053-5362557

Scorekaart voor Freezing Hardware

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 517 producten, 112 unsorted producten
Prijsindex Nederland 84,1 (15,9% onder gemiddeld)
Prijsindex België 86,3 (13,7% onder gemiddeld)

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Wetenschap