Freezing Hardware

408 producten en 472 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Freezing Hardware

Review toevoegen

Algemeen

3 Fans en een adapter kabeltje bestelt. Na het bestellen bleek het kabeltje niet op voorraad te zijn. Na overleg vervangen door een ander merk kabel die zelf iets duurder was maar ik hoefde niks bij te betalen.

Verzending

mijn pakketje is die zelfde dag verstuurt en was de volgende dag binnen.

Klantenservice

per e-mail contact gehad , hier werd binnen een paar uur op gereageerd en er kwam meteen een oplossing. zeer netjes en vriendelijk afgehandeld. top service.

Algemeen

Fijne webshop met weinig (afleidende) franje en dus direct to the point komt. Je kan bij het verzenden, mits het product niet te groot is, of je het via een pakket of via een envelop wilt laten verzenden. Echt top!

Algemeen

Had een nieuwe ventilator nodig, woensdag besteld en vrijdag in huis. Prima winkel, goede prijzen en snelle verzending.

Verzending

Product in prima staat ontvangen, aangesloten en werkt prima. Verzending was goed verpakt en snel.

Algemeen

Mijn Seasonic voeding bleek na 8 jaar niet goed meer aan te kunnen schakelen. Ondanks dat er 7 jaar fabrieksgarantie op zat heb ik Freezing Hardware benaderd en na een toelichitng van de situatie gevraagd of ze iets voor mij konden betekenen. Ze hebben toen aangegeven zelf niets te doen maar wel een coulanceverzoek bij Seasonic in te dienen voor mij.

Klantenservice

Zie korte toelichting. Ik heb een nette mail ontvangen en Freezing Hardware heeft direct doorgepakt met het indienen van een coulanceverzoek bij Seasonic. Hadden ze niet per se hoeven doen. Dus erg positief dat ze mij dit uit handen nemen.

Algemeen

Soms is een tube koelpasta echt leeg. Dan wil je snel een nieuwe bestellen. De prijzen zijn keurig, site is overzichtelijk en ze hadden precies wat ik graag wou hebben.

Verzending

Mijn pakketje is uiteindelijk via een brievenbus-pakket met tracking verzonden. Deze was er keurig binnen 1 dag. Ik zeg uiteindelijk, want 2 pakketten met een gewone verzending zijn kwijt geraakt.

Klantenservice

Freezing hardware laat hier goed zien dat elke klant koning is. Ook als je een tube koelpasta van 4 euro besteld. Tot 2x toe is mijn reguliere verzending niet aangekomen. De 3e hebben ze met een track and trace verzonden, deze is keurig binnen 1 dag geleverd.

De klantenservice reageert snel, vriendelijk en ze denken goed met je mee. Volgende keer als ik iets zoek is Freezing zeker een voorkeur leverancier. Wel neem ik dan meteen de duurdere bezorgoptie als het om een brievenpus pakketje gaat.

Algemeen

Had heel snel verlengkabels nodig, zag deze shop en kon na een belletje gelijk alles ophalen

Mocht zelfs de order achteraf overmaken, dat is vertrouwen hebben in de medemens

Algemeen

Ik koop al jaren (jaartje of 13) mijn waterkoeling benodigdheden bij Freezing Hardware. Service is echt super nooit problemen gehad met wat dan ook. Ook altijd supervriendelijk en de eigenaar wil zeker the extra mile gaan voor maximale tevredenheid.

Verzending

Verzending valt niets op aan te merken altijd goed verpakt. Maar kom het ook met de regelmaat voor dat ik het zelf ophaal als ik in de buurt ben en ik een bestelling heb staan.

Klantenservice

Klantenservice is wat mij betreft perfect zoals ik in vorige toelichting zei super vriendelijk reageert snel en is bereid the extra mile te gaan. Als er wat mis ging wordt het per direct opgelost, en dat kan ik op 1 hand tellen en vingers overhouden 1 maal in 13 jaar.

Algemeen

Ik was van plan mijn eerste pc te gaan bouwen in een case die niet zo veel verkocht werd. Ik had hem eerst besteld bij een andere winkel maar dat duurde uiteindelijk te lang dus ben ik gaan rondbellen naar andere winkels om te kijken wie hem de volgende dag kon leveren aan mij. Freezing hardware had er gelukkig nog 1 op voorraad en kon die dus de volgende dag binnen zijn. Uiteindelijk heeft het 1 dag langer geduurd (dit kwam door postNL en niet door freezinghardware) maar ben heel erg blij met het product en de service👍🏼👍🏼

Verzending

De levering verliep goed kwam netjes in een goed verpakte doos aan en is zonder beschadigingen geleverd. Wel 1 dag later maar zoals ik al eerder zei dit was de schuld van postNL

Klantenservice

Ik heb 2 keer gebeld met de klantenservice 1 keer omdat ik ging rondbellen voor de beschikbaarheid en 1 keer om te vragen wat de problemen waren waardoor de levering vertraagd was. Allebei de keren heel erg goed en vriendelijk geholpen. Ik ben heel erg tevreden over deze winkel en ga hier dus zeker in de toekomst meer bestellen👍🏼

Algemeen

Overzichtelijke website en voor mij laagste prijs dit is voor.mij de 3de keer dat ik wat bestel.
De eerste was in 2009.

Verzending

De case fan die ik wilde bestellen was niet op voorraad en zoals aangegeven duurde dit een week.
Goed verpakt binnen gekregen.
Top webwinkel.

Algemeen: Score: 2
Klantenservice: Score: 3

Ik had 25 juli een bestelling geplaatst,
Er stond op de site 3 tot 5 werkdagen levertijd.
Nu op 13 augustus heb ik nog niets binnen.
Heb hierover gebeld en kreeg de optie voor iets anders wat niet eens zou passen ivm met de grote van mijn computerkast.

Ik bestel dus niet meer via dit bedrijf als ik iets snel nodig heb.

Klantenservice

Ik werdt snel en vriendelijk geholpen maar helaas was de oplossing die ik kreeg niet mogelijk.

Algemeen: Score: 4
Verzending: Score: 3

Algemeen

Goeie shop als ze hebben wat je zoekt, aanbod is vrij selectief. Wel goed geprijsd, daarover niks te klagen.

Betaling iDeal gaat via een Rabobank portal en geen enkele communicatie over de verzending. Ook geen tracking nummer verschaft op de site buiten het gebrek aan een mail.

Site is basic maar bruikbaar omdat het assortiment niet gigantisch groot is. Geen hekelpunt.

Dit alles doet het een beetje aanvoelen als een 'erbij' website en niet in vergelijking met de 'grote jongens' als Megekko en Azery etc. Daar is de prijs dan ook naar dus vandaar wel een score 'goed'. Als de communicatie verbetert kan dit makkelijk een 'uitstekend' worden.

Verzending

ATX Kabels besteld, dus met kunststof lipjes op de kabels. Gezien de kans dat deze lipjes beschadigd kunnen raken door de brieven sorteermachines etc specifiek gekozen voor de optie PostNL pakketpost wat ook extra kost zodat het in een doosje zou komen.

Kwam helaas binnen als brievenbus pakket, wel netjes verpakt in een bubbel enveloppe maar niet conform afspraak/bestelling. (eerder gemeld door andere leden).

Als dit in overleg gaat en daarna met credit van het verschil is het prima maar niet op deze manier. Men kiest niet voor niets een duurdere optie, dit is aan de klant om te bepalen ook al zijn er goedkopere opties.

Gezien het verder wel goed verpakt was vind ik 'slecht' niet van toepassing maar hier moet echt aan gewerkt worden. Zeker omdat het zo'n eenvoudig punt is om op te lossen.

Via mail contact gehad over een ventilator een Noiseblocker 140mm nb-loop
Ik kreeg snel een berichtje terug en heb aansluitend het product besteld.

Verzending

netjes en goed verpakt en snel verzonden.

Klantenservice

Snel een reactie terug gehad via email.

Algemeen: Score: 4

Algemeen

IC graphite besteld en snel binnen, geen bevestiging van versturen maar netjes binnen. Netjes verpakt in een bubbelenveloppe en voldoende gefrankeerd. Rekening bevestigd aan de enveloppe. Uitstekend als er ook een verzendbevestiging zou zijn verstuurd.

Verzending

Uitstekend als er ook een verzendbevestiging zou zijn verstuurd.

Algemeen

Op zoek naar Cooler Master Jetflo 120mm Blue. In Nederland alleen leverbaar door Freezing Hardware. Via Amazon leverbaar door Pro Componentes in Italie. Bij Freezing Hardware ook nog eens de laagste prijs.

Verzending

Gisteren bestelt, vandaag in huis.

Algemeen

Prima op tijd en voor goede prijs. Lage verzendkosten. Deze winkel heeft vaak de wat zeldzamere zaken tekoop.

Klantenservice

Over iets algemeens laatst contact gehad. Verliep prima.

Algemeen

Product gevonden op Tweakers en Freezing Hardware was een van de goedkoopste.
Bestellen ging makkelijk en snel via een simpele maar efficiënte site.

Ik zal zeker vaker bestellen bij deze site.

Verzending

Levering duurde wat langer dan verwacht. Product op donderdag besteld en zou volgens de site op vrijdag verstuurd zijn, maar kreeg het dinsdag avond pas geleverd. Maar dat lag vermoedelijk aan DHL.

Op de site van Freezing Hardware leek een link naar "Track&Trace" te staan, maar die verwees naar een PostNL site die verder niet wil laden.
Ik kon dus mijn bestelling niet volgen.
Uiteindelijk blijkt het dus ook DHL te zijn welke het pakket afleverde.

Het pakket was wel netjes verpakt.

Algemeen

het is lekker makelijker om er even oprond tesnuffelen als je waterkoeling componenten nodig hebt en als je het niet op de site vindt gewoon ff bellen en ze staan goed tewoord

Verzending

snelle verzending vandaag besteld morgen in huis

Klantenservice

nooit problemen gehad 1x een kapotte voeding gekregen maar die heb ik vergoed gekregen in vorm van een nieuwe top service

Algemeen

Op zich eenvoudige website, maar doen wat ze moeten doen. En een zeer goede en flexibele klantenservice

Prima verpakt, snel verzonden

Klantenservice

Nadat pakket verdwenen was bij PostNL werd zeer adequaat gereageerd door de klantenservice. Goede communicatie en perfect opgelost.

Algemeen

Eenvoudige overzichtelijke website met goede informatie. Bestelling in huis binnen de beloofde periode en prima verpakt. Ik heb nooit een verzend bevestiging ontvangen, maar dit is wel zichtbaar wanneer er wordt ingelogd op de website. In mijn geval werkte de tracking code helaas niet. De link stuurde me wel naar de postnl website, maar de code heeft nooit gewerkt.

Algemeen

Simpele en schone website om snel je bestelling te plaatsen. Niet al te veel poespas. Producten (Be Quiet Pure Wings) op voorraad en vlotte levering! Niets te klagen.

Verzending

Geleverd zoals verwacht in een keurige doosje zonder fratsen, das fijn!

Scorekaart voor Freezing Hardware

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie