Freezing Hardware

451 producten en 597 uitvoeringen

Gebruikers over webshop Freezing Hardware

Review toevoegen

Algemeen

Prima op tijd en voor goede prijs. Lage verzendkosten. Deze winkel heeft vaak de wat zeldzamere zaken tekoop.

Klantenservice

Over iets algemeens laatst contact gehad. Verliep prima.

Algemeen

Product gevonden op Tweakers en Freezing Hardware was een van de goedkoopste.
Bestellen ging makkelijk en snel via een simpele maar efficiënte site.

Ik zal zeker vaker bestellen bij deze site.

Verzending

Levering duurde wat langer dan verwacht. Product op donderdag besteld en zou volgens de site op vrijdag verstuurd zijn, maar kreeg het dinsdag avond pas geleverd. Maar dat lag vermoedelijk aan DHL.

Op de site van Freezing Hardware leek een link naar "Track&Trace" te staan, maar die verwees naar een PostNL site die verder niet wil laden.
Ik kon dus mijn bestelling niet volgen.
Uiteindelijk blijkt het dus ook DHL te zijn welke het pakket afleverde.

Het pakket was wel netjes verpakt.

Algemeen

het is lekker makelijker om er even oprond tesnuffelen als je waterkoeling componenten nodig hebt en als je het niet op de site vindt gewoon ff bellen en ze staan goed tewoord

Verzending

snelle verzending vandaag besteld morgen in huis

Klantenservice

nooit problemen gehad 1x een kapotte voeding gekregen maar die heb ik vergoed gekregen in vorm van een nieuwe top service

Algemeen

Op zich eenvoudige website, maar doen wat ze moeten doen. En een zeer goede en flexibele klantenservice

Prima verpakt, snel verzonden

Klantenservice

Nadat pakket verdwenen was bij PostNL werd zeer adequaat gereageerd door de klantenservice. Goede communicatie en perfect opgelost.

Algemeen

Eenvoudige overzichtelijke website met goede informatie. Bestelling in huis binnen de beloofde periode en prima verpakt. Ik heb nooit een verzend bevestiging ontvangen, maar dit is wel zichtbaar wanneer er wordt ingelogd op de website. In mijn geval werkte de tracking code helaas niet. De link stuurde me wel naar de postnl website, maar de code heeft nooit gewerkt.

Algemeen

Simpele en schone website om snel je bestelling te plaatsen. Niet al te veel poespas. Producten (Be Quiet Pure Wings) op voorraad en vlotte levering! Niets te klagen.

Verzending

Geleverd zoals verwacht in een keurige doosje zonder fratsen, das fijn!

Verzending: Score: 0

Algemeen

sympathieke normale behandeling, kennis van zaken.
Concurerende prijzen, met een relatief goed aanbod.
goede winkel.

Klantenservice

Behoed je voor incompateble producten

A, was 1 van de goedkoopste
B, was op voorraad
C, ach probeer het gewoon

en inderdaad geen mail dat het verstuurd is, maar als je een account aanmaakt, krijg je netjes te zien dat het onderweg is.
gewoon geen poespas. aanklikken bestellen, betalen, dag later ontvangen, inbouwen, klaar.

en de htpc, hoor je niet meer,(en daar ging het om) de standaard fan van de processor was na 8 jaar beetje moe deze fan er op, lekker koel en geen lawaai meer. (GELID Solutions Silent 7 - 70 x 70 x 15 mm)

Verzending

als ik een mail had gehad was het 5 sterren geweest.

Algemeen

Gisteren voor de eerste keer besteld bij deze website, na betaling niets meer gehoord van: wij hebben u bestelling in behandeling etc.. dus gelijk maar een email gestuurd waarom ik niets meer hoorde...
Vandaag komt DHL aan de deur netjes met een pakketje met mijn bestelde goederen erin kijk dat vind ik nu nog eens een top service!!! weinig woorden maar gewoon daden verrichten, jongens echt top deze website!!

Heb vandaag gelijk nog maar een bestelling gedaan want hier houd ik wel van.

Groeten
Jan

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 0
Klantenservice: Score: 1
Algemeen

Zou het kunnen dat deze winkel failliet is? Ik heb 2,5 week geleden een bestelling gedaan van een artikel dat nu nog steeds aangeboden wordt met een verwachte levertijd van 1 tot 5 werkdagen (https://www.freezinghardw...---120-x-120-x-25-mm.html). Ik heb 24 uur geleden gevraagd wanneer ze verwachten mij het artikel te kunnen leveren maar heb nog helemaal niets van ze gehoord.

Klantenservice

Ok, drie dagen na mijn vraag toch nog antwoord gekregen:

"Uw bestelling zal vandaag bij u aangeboden worden. Onze excuses voor de lange levertijd!

Met vriendelijke groet,

Niels Kijl
Freezing Hardware"

Algemeen

Super qualiteit, goede prijzen, en snel contact. Let op je spam filter van gmail, het kan zijn dat de bestelling / verzend info daar ligt, kijk daar voordat je gaat zeiken.

Verzending

Producten waren snel en kosteloos verzonden, ik was heel blij mee!

Algemeen

Duidelijke site met een uitgebreid aanbod. Bij ieder artikel staat voorraadinformatie, dus je weet waar je aan toe bent.

Verzending

Het door mij bestelde product was niet op voorraad. Dit was duidelijk aangegeven op de site. Helaas bleek het product ook niet (meer) leverbaar te zijn binnen de aangegeven levertijd.

De zending was uitstekend verpakt. Levering per GLS heeft niet mijn voorkeur, maar is ook geen showstopper.

Klantenservice

Het door mij bestelde product bleek niet meer (goed) leverbaar te zijn. Freezing Hardware loste dit na één mailtje voortreffelijk op door een volwaardig alternatief te leveren tegen een buitengewoon gunstige prijs.

Algemeen: Score: 4
Algemeen

Mijn ervaring met Freezing Hardware is positief: de website is overzichtelijk, het betalen ging gemakkelijk en de bestelling werd dezelfde dag verzonden. Ze reageerden snel op mijn e-mail: ik had per ongeluk een verkeerd artikel besteld (de productnamen leken nogal op elkaar), maar nog geen kwartier nadat ik een e-mail had gestuurd kreeg ik een antwoord en was de bestelling aangepast.

Verzending

Mijn bestelling was prima verpakt in een klein doosje waarin de tussenruimte was opgevuld met luchtzakjes. Zowel de casefan die ik had besteld als het doosje waren helemaal onbeschadigd. Ik geef wel een puntje aftrek omdat de track & trace code niet werkte. Ondanks dat dat probleem door de vervoerder wordt veroorzaakt, vind ik dat een webwinkel ook hiervoor een stukje verantwoordelijkheid heeft.

Algemeen: Score: 3
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 3
Algemeen

Freezing Hardware lijkt geen eigen voorraad aan te houden, waardoor bestelde waar schijnbaar eerst bij hun leverancier weg moet komen. Wanneer in deze keten vertraging optreed loopt de levertijd snel uit.

Verzending

Levertijd bedroeg uiteindelijk ruim twee weken. Verder lijkt de mogelijkheid om dit type fan als brievenbuspost te laten versturen niet zo handig; hij is te groot voor de brievenbus.

Klantenservice

Pas na anderhalve week kwam er een mailtje van de klantenservice over de vertraging. Verder wel net dat Freezing Hardware een mailtje stuurde.

Algemeen

De producten waren gemakkelijk te vinden. Ook klopte de plaatjes die bij het bestelde product stonden, dit is bij sommige andere webshops niet het geval. De website is overzichtelijk en alles sprak voor zich.

Verzending

Na de bestelling bleven de mailtjes weg, maar na afwachten werd mijn bestelling netjes de volgende dag geleverd door de GLS. Achteraf bleek dat er wel degelijk mails waren verzonden, maar dat deze in mijn spambox waren beland. Ik heb geen idee in hoeverre het markeren als spam door Freezing Hardware op te lossen is, dus ik tevreden.

Algemeen

Zeer goede afhandeling van de bestelling
Goed contact met de verkoper zowel telefonisch als mail zeer tevreden

Verzending

Ervaringen zijn goed met deze bezogbedrijf.

Klantenservice

Had verkeerde bestelling geplaatst zonder problemen opgelost.

Algemeen

Duidelijke site met en goed aanbod, ze hebben ook vrij veel zelf op voorraad liggen.

Klantenservice

het was geen probleem om de bestelling op te splitsen om zo het grootste deel nog voor het weekend binnen the krijgen, niet een extra verzendkosten hoeven te betalen.

Ik heb 2 Be quiet! Silent wings 2 120 mm gekocht en ben er tot nu toe erg blij mee.

Algemeen: Score: 4
Algemeen

De site is fijn om naar te kijken. Op mobiel schalen sommige dingen niet helemaal goed mee, zoals de footer. Ook een punt van aandacht is het gebruik van hoofdletters. Dat is net misschien dat extra stukje kwaliteit. De site is daarentegen goed te doorzoeken. Wat ik persoonlijk fijn vind is het sorteren op merknaam in zoekresultaten. Afrekenen en order bijhouden ging goed, alleen de track en trace via gls werkte niet (15 cijferige code nodig, ik had een 6 cijferig nummer).

De prijzen bij deze webwinkel zijn vaak erg scherp, vandaar dat ik ook in plaats van de gebruikelijke webwinkel ik nu Freezing Hardware een keer wou uitproberen, en het valt me absoluut mee. Ik zal vaker gebruik maken van het uitgebreide assortiment en de scherpe prijzen.

Verzending

Verzending was niet zoals aangegeven één dag later bezorgd, maar in plaats daarvan twee dagen later. Ik had hier weinig moeite mee, maar misschien is het handig om de klant beter aan te geven dat het pakket een dag later word verstuurd.

Het pakket was stevig verpakt, geen hergebruikte dozen (zie je vaak, zijn vaak in slechte staat) dus was perfect.

Algemeen

Zeer goede Klantenservice, wel jammer dat ik maar 5 in de eerste instantie kreeg.
Foutje kan gebeuren

Dit was verder prima

Klantenservice

Na het bestellen van 6 case fans kreeg ik er maar 5 thuis in de doos.
Meteen had ik gebeld om hierover te vragen foutje kan natuurlijk gebeuren, na uitgelegd te hebben dat er 6 besteld waren en de bestelling bekeken te hebben werd er zonder enige moeite direct geregeld dat ik de volgende dag nog de 6de in huis zou hebben.

Goede service!

Scorekaart voor Freezing Hardware

Algemeen Score: 5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie