Freezing Hardware

991 producten en 1.190 uitvoeringen

Freezing Hardware
Freezing Hardware is opgericht in 2001 en richt zich hoofdzakelijk op de verkoop van computergerelateerde producten via internet, waarbij de nadruk ligt op koeling- en casemodproducten. Wij zijn de de langstbestaande webshop in Nederland die zich specifiek richt op dit marktsegment. Wij onderscheiden ons door een zeer gebruiksvriendelijke website, grote voorraad, eerlijke prijzen en een goede service.

Met meer dan 2500 verschillende producten in ons assortiment hebben wij het meest uitgebreide assortiment van Nederland. Door onze grote voorraad van meer dan 5000 voorradige producten kunnen we snel leveren, zowel per post als via ons afhaalpunt.

Contactgegevens
E: info@freezinghardware.nl
T: 053-5361548
F: 053-5362557

Scorekaart voor Freezing Hardware

Algemeen Score: 4.5
Verzending Score: 4.5
Klantenservice Score: 4.5

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 10 jaar bekend bij Tweakers.

Review toevoegen Meld foutieve informatie

Pricewatch statistieken

Prijsvermeldingen 1190 producten, 1453 unsorted producten
Prijsindex Nederland 91,9 (8,1% onder gemiddeld)
Prijsindex België 92,7 (7,3% onder gemiddeld)

Apple iOS 10 Microsoft Xbox One S FIFA 17 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True