Gebruikers over webshop Informatique
Review toevoegenIk maak kans op een prijs
AlgemeenIk kom al sinds 1996 bij Informatique, toen nog een klein winkeltje.
Altijd goed geholpen en een uitstekend assortiment.
Ik maak kans op een prijs
AlgemeenDe levering was supersnel! 's Avonds besteld, volgende dag in huis. En prima prijzen natuurlijk!
VerzendingDe levering was sneller dan verwacht. Prima verpakt ook. Nergens iets op aan te merken!
Uit eigen beweging
AlgemeenGigabite Brix bleef crashen, de helpdesk kon niets vinden.Toch een ander gekregen zonder probleem. Nu helemaal blij met mijn nieuwe Gigabyte BRIX GB-BRR7H-4800.
Prima service, ze blijven mijn leverancier.
Ik maak kans op een prijs
AlgemeenProduct werd uit eigen voorraad geleverd en was dan ook snel de volgende dag bezorgd. Je wordt goed op de hoogte gehouden met de voortgang en de T&T en factuur waren ook relatief snel beschikbaar.
VerzendingGoed en stevig ingepakt met voldoende beschermingsmateriaal. De Pakbon zat er ook bij de levering. Artikel was wel een dag later geleverd dan oorspronkelijk gepland. Maar het was niet heel vervelend.
Ik maak kans op een prijs
AlgemeenBestelling plaatsen is pijnloos; zoals bij de meeste webshops. Wel apart dat de factuur pas een dag na de levering komt. Dus 2 dagen na bestelling en betaling.
VerzendingNiets bijzonders. levering na 1 dag.
KlantenserviceHet apparaat werkte niet (goed). Je kunt een RMA formulier downloaden en invullen. Je moet ook zelf de retourkosten dragen, na beoordeling krijg je die wel of niet terug. Antwoordnummer is aanzienlijk klantvriendelijker. Na retour (encredit voor produkt) heb ik nog gemaild over de verzendkosten. Daarna kwam die credit. Dus je moet goed opletten.
Uit eigen beweging
AlgemeenBestelling was eenvoudig te plaatsen.
Duidelijk overzicht op de website om een keuze te kunnen maken.
Levertijd was twee dagen plaats van volgende dag.
Maar dit kwam omdat het te druk was bij de post.
Ik maak kans op een prijs
AlgemeenDe belangrijkste reden van onze aankopen bij Informatique is dat ze "om de hoek" zitten. Dat is fijn als je iets vandaag nodig hebt en liever niet morgen. Ze zijn zeker niet de goedkoopste (al is hardware die in de aanbieding is, vaak wel scherp geprijsd) maar hierdoor wel "de snelste" oplossing voor onze ICT.
KlantenserviceEen enkele keer gaat een bestelling niet goed door onze eigen fout (niet goed genoeg gelezen) of dat iets niet aan de verwachtingen voldoet en dan is retourneren of omruilen eigenlijk nooit een probleem. Doordat ze dichtbij zitten, hebben wij geen ervaring met bezorgen of terugsturen. We rijden er in vijf minuten heen.
Ik maak kans op een prijs
Algemeeneindelijk, een synology besteld bij een andere partij, met onbekende levertijd. via Tweakers na 2 maanden Informatique gevonden en deze hadden de synology wel op voorraad. dus direct de eerste bestelling geannuleerd en bij Informatique. volgende dag, ding-dong, werd de nas bezorgd.
Verzendingssnel verzonden, goed verpakt, niets op aan te merken.
KlantenserviceInformatique was prima telefonisch bereikbaar voor vragen over mijn bstellding, gewoon fijn als je kan bellen met vragen.
Uit eigen beweging
AlgemeenTop!! Op woensdag besteld en donderdag al in huis! Zeker de moeite waard om vaker te shoppen.
VerzendingProduct was zeer netjes verpakt met genoeg bescherming en een stevige doos.
Uit eigen beweging
AlgemeenIk koop hier al jaren (21). Het bestelproces is mij dus wel bekend. Gaat altijd goed.
Verzending? Ik haal de spullen altijd op, vind ik leuk.
Uit eigen beweging
AlgemeenNiet met alles de goedkoopste, maar keurige updates & terugkoppeling middels mail. voelt gestroomlijnd aan.
VerzendingNetjes met air pockets verzonden
KlantenserviceIk kon het niet worden met mn K800 toetsenbord, geruild voor G915 en dat ging vlekkeloos. blij met deze service! complimenten
Uit eigen beweging
AlgemeenRecentelijk twee bestellingen. Beide snel geleverd en goed verpakt. Helaas was er één retourzending nodig. Ook die is snel en correct afgehandeld.
VerzendingSnel geleverd en goed verpakt
KlantenserviceSnel antwoord.
Uit eigen beweging
Algemeen2 harde schijven besteld, die waren niet goed verpakt, lagen los onder in de doos. Overleg met de klantenservice was slecht
VerzendingNiet goed verpakt, lag los onder in de doos. De DHL had het pakje voor mijn deur gezet en aangebeld maar was al weggelopen. Pas na een minuut kwam er iemand tevoorschijn die zei dat het pakket voor mij was. heel raar
KlantenserviceKlantenservice bood geen enkele excuses aan over de slecht verzending en zei niet helderziend te zij toen ik vroeg naar de kans dat volgens hun ervaringen de schijven eventueel beschadigd zouden kunnen zijn. Kortom er was geen vakkundig iemand bij de klantenservice die wist waarover hij het had
Beste RalphKamena,
Uit je review begrijpen we dat het pakket niet goed is afgeleverd en het contact met ons niet goed is verlopen. Voor beiden bieden we onze excuses aan. Of de schijven beschadigd zijn kan met testsoftware bepaald worden en we nemen dit soort gevallen absoluut serieus. Zou je een bericht willen sturen naar klacht@informatique.nl met je gegevens? Dan nemen we contact met je op voor het testen van de schijven en kunnen vervolgens nagaan wat er mis is gegaan bij onze logistieke afdeling, DHL en onze klantenservice.
Met vriendelijke groet,
Informatique klantenservice
Ik maak kans op een prijs
AlgemeenZoals altijd weer een prima ervaring bij Informatique, qua aanbod, service en het snelle verzenden. Gaat in dit geval om een bestelling van een GB Aorus mobo en een Fractal Design case.
VerzendingZelfde dag verzonden, volgende dag binnen zoals beloofd. Een van de redenen dat ik bij Informatique bestel is ook het grote assortiment dat voorraadhoudend is.
Ik maak kans op een prijs
AlgemeenProduct was scherp geprijsd, snel geleverd en secuur verpakt, wat wil je nou nog meer?
Kan de klantenservice niet beoordelen omdat die gelukkig niet nodig is geweest.
Uit eigen beweging
AlgemeenIk moest een nieuwe voeding kopen omdat de mijne het begaf. Ik vond de beste prijs voor wat ik zocht in deze winkel. Alles ging prima!
VerzendingAlles ging snel en heel goed verpakt!
Uit eigen beweging
AlgemeenBestellen bij Informatique gaat altijd prima. Website is overzichtelijk , goede zoekfunctie. Genoeg informatie over de voortgang van de bestelling.
KlantenserviceOorspronkelijk 1 *
Een nieuw product besteld , en een gebruikt product in een flink beschadigde doos ontvangen. Hierover naar de klantenservice een mail gestuurd en geen reactie ontvangen.
Ietwat verlaat toch een reactie mogen ontvangen waarbij e.e.a opgelost is.
Beste Rizlaaf,
Onze excuses dat het product dat je besteld hebt niet goed geleverd is. Uiteraard willen we dit alsnog in orde maken voor je. Zou je een bericht willen sturen naar klacht@informatique.nl met je gegevens, dan nemen we z.s.m. contact met je op. De mail naar de klantenservice lijkt niet goed aangekomen te zijn en zodra we je gegevens hebben kunnen we dit nagaan.
Met vriendelijke groet,
Informatique klantenservice
Uit eigen beweging
AlgemeenIk had een SSD nodig als upgrade van die in mijn MBP. Wilde per se bij een Nederlands bedrijf bestellen en Informatique kon direct leveren tegen de juiste prijs. Geen beoordeling van de klanten-/klachtenservice want deze heb ik niet nodig gehad.
VerzendingVerzending ging prima, track en trace was nauwkeurig.
Ik maak kans op een prijs
AlgemeenIk zoek altijd naar de scherpste prijs, dus kom vaak op Informatique.nl terecht. Ik heb er al een paar keer iets besteld. Altijd tevreden geweest.
Uit eigen beweging
Algemeen2x Roccat Sense Vital Force Wide besteld gezien de gunstige prijs, daarna de volgende email ontvangen;
---
Beste klant,
Je hebt gisteren bij ons een bestelling geplaatst voor een Roccat muismat, hartelijk dank hiervoor!
Echter heb ik wat minder goed nieuws over je bestelling. De prijs is namelijk verkeerd gekoppeld. Normaliter gaat de muismat weg voor een bedrag van €32,95, hierdoor is de prijs van €8,50 helaas niet haalbaar.
Wij zijn genoodzaakt je order te annuleren. Indien je hebt betaald zal het bedrag teruggestort worden naar je rekening, dit ontvang je binnen twee werkdagen terug.
Onze excuses voor het ontstane ongemak en een prettige dag verder.
Met vriendelijke groet,
---
Volledige onzin gezien het kleine bedrag. Ook is er geen enkele oplossing geboden voor een fout die ze zelf veroorzaakt hebben. Jammer om te zien dat ook deze webshop 0 om service geeft!
Zie algemene toelichting. Geen oplossing geboden en ze ontkennen dat er een verkoopcontract geldt.
Beste Knaak,
Het is absoluut erg vervelend dat er vanuit de leverancier een verkeerde koppeling is ontstaan met als gevolg een zeer onrealistische prijs. Onze excuses daarvoor. Ons verkoop- en klantenservice team doen hun best om een goede service te verlenen en service bestaat natuurlijk uit meer dan het bieden van kortingen. Indien je een mail stuurt naar klacht@informatique.nl met je gegevens kunnen we kijken wat er mogelijk is.
Met vriendelijke groet,
Informatique klantenservice