Coolmix

Algemeen: Score: 2
Verzending: Score: 2
Klantenservice: Score: 2

Algemeen

Zondag iPhone besteld vroeg in de avond. Morgen binnen. Track en trace erbij. Niet op maandag binnen dus. En dinsdag ook niet (koningsdag snap ik) maar woensdag óók niet?! Moet kennelijk nog verstuurd. Geen mail of sorry, ik moest dat zelf uitzoeken via trunks. Niet op voorraad. Maar ik had een premium refurbished die de laatste was.....meneer uíterlijk morgen wordt deze verstuurd. Nou niet “deze” dus, welke dan wel. Op mijn opmerking mbt de laagste prijsgarantie is ook niet gereageerd (mobico had er na aanbiedingen -10%).
Trage reakties op mails, niet op de hoogte gehouden worden, beloften niet nakomen. Uiteindelijk geannuleerd. Wel een sorry, dat wel.

Verzending

Nooit verzonden, wél track en trace verstrekt maar bij nooit verzonden ook nooit ontvangen dus.

Klantenservice

Lees boven: trage reakties en alleen reactief. Geen pro actief: product niet op voorrad etc.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 4
Klantenservice: Score: 5

Algemeen

Gebeld met de klantenservice omdat me niet helemaal duidelijk was wat het verschil was tussen refurbished ("zo goed als nieuw") en premium refurbished. Heldere uitleg gekregen ("zo goed als nieuw" betekent "gecontroleerd, maar kan optische gebruikssporen bevatten, maar niet op het scherm"), hierdoor een goede keuze kunnen maken. Binnen 1 dag telefoon ontvangen, alles probleemloos. Enkel de bezorging was ietwat minder: hij is aangeboden aan een huisgenoot, terwijl er stond "mag enkel aan geadresseerde aangeboden worden". Was in dit geval geen probleem, maar hoort dus niet.

Algemeen: Score: 5
Verzending: Score: 5
Klantenservice: Score: 0

Algemeen

+ Snel en eenvoudig bestellen. Goede, duidelijke site.
+ Maken hun belofte volledig waar.
+ Volgende dag geleverd.
+ Telefoon is echt 'als nieuw'. Niet te onderscheiden van een nieuw toestel.
+ geen verzendkosten
+ twee jaar garantie
- boven op de prijs komt nog ca 6 euro voor de thuiskopieheffing. Ik vind dat je gewoon een all-in-price moet vermelden.
Voor een volgende telefoon kijk ik eerst bij Coolmix!

Verzending

Netjes verpakt. Zoals aangegeven zit de telefoon in een nieuw doosje. Compleet met lader en snoer. Zonder oordoppen -zoals op de site aangegeven is dat een meerprijs-. Doosje zit in bubble-folie in een iets grotere doos. Er zat geen folie om de telefoon zelf, zoals men in de video op de site wel toont, maar dat vind ik een marginaal gemis.

Scorekaart voor Coolmix

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 2
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg