Coolmix

Klantenservice: Score: 0
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

+ Snel en eenvoudig bestellen. Goede, duidelijke site.
+ Maken hun belofte volledig waar.
+ Volgende dag geleverd.
+ Telefoon is echt 'als nieuw'. Niet te onderscheiden van een nieuw toestel.
+ geen verzendkosten
+ twee jaar garantie
- boven op de prijs komt nog ca 6 euro voor de thuiskopieheffing. Ik vind dat je gewoon een all-in-price moet vermelden.
Voor een volgende telefoon kijk ik eerst bij Coolmix!

Verzending

Netjes verpakt. Zoals aangegeven zit de telefoon in een nieuw doosje. Compleet met lader en snoer. Zonder oordoppen -zoals op de site aangegeven is dat een meerprijs-. Doosje zit in bubble-folie in een iets grotere doos. Er zat geen folie om de telefoon zelf, zoals men in de video op de site wel toont, maar dat vind ik een marginaal gemis.

Scorekaart voor Coolmix

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 2
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg