Coolmix

Klantenservice: Score: 2
Motivatie

Uit eigen beweging

Algemeen

Zondag iPhone besteld vroeg in de avond. Morgen binnen. Track en trace erbij. Niet op maandag binnen dus. En dinsdag ook niet (koningsdag snap ik) maar woensdag óók niet?! Moet kennelijk nog verstuurd. Geen mail of sorry, ik moest dat zelf uitzoeken via trunks. Niet op voorraad. Maar ik had een premium refurbished die de laatste was.....meneer uíterlijk morgen wordt deze verstuurd. Nou niet “deze” dus, welke dan wel. Op mijn opmerking mbt de laagste prijsgarantie is ook niet gereageerd (mobico had er na aanbiedingen -10%).
Trage reakties op mails, niet op de hoogte gehouden worden, beloften niet nakomen. Uiteindelijk geannuleerd. Wel een sorry, dat wel.

Verzending

Nooit verzonden, wél track en trace verstrekt maar bij nooit verzonden ook nooit ontvangen dus.

Klantenservice

Lees boven: trage reakties en alleen reactief. Geen pro actief: product niet op voorrad etc.

Scorekaart voor Coolmix

Algemeen Score: 2
Verzending Score: 2
Klantenservice Score: 2

Reviews ouder dan 1 jaar worden niet meegenomen in de scoreberekening.

Deze winkel is meer dan 2 jaar bekend bij Tweakers.

Waarborgen

Thuiswinkel Waarborg