Kingmax microSDHC 8GB Review

cosmo_roel 27 juli 2010, laatste update op 27 juli 2010, 260 views

Kingmax microSDHC 8GB

Pluspunten

• class 10, dus snelle seq write

Minpunten

• class 10, maar net zo traag op random/small als class 2

Het betreft hier de class 10 versie, niet class 6. Productnummer KM08GMCSDHC10 om precies te zijn. Weinig tot niets over te vinden op internet. Gekocht via ebay in de store van komp_bay.

De plaatjes zeggen genoeg denk ik. De prestaties vallen me tegen. Dat ligt meer aan het feit dat ik niet goed ingelezen was. Ik had denk ik moeten verwachten dat de snelheid bij kleine en/of random schrijf- of leesacties niet beter is dan andere kaartjes. Vergelijk bijvoorbeeld maar eens met deze review van een class 2 kaartje.

Heb jij ook een Kingmax microSDHC 8GB?

Bestaan er wel kaartjes dan met snelle(re) kleine/random writes?