1 review

Samsung EF-KG988 (Galaxy S20 Ultra) Grijs

€ 7,45
Specificaties Soft case • Samsung compatible - Bekijk alle specificaties

Samsung EF-KG988 (Galaxy S20 Ultra) Grijs Review

iTouch 12 mei 2020, 485 views

Samsung EF-KG988 (Galaxy S20 Ultra) Grijs

Dit product biedt goede bescherming voor het toestel en oogt erg mooi. Ook heeft een aantal geinige functies, welke meer esthetische waarde hebben dan daadwerkelijke gebruikers waarde.

Pluspunten

• Mooi
  • Kwalitatief
  • Beschermend

Minpunten

• Gimmick (functie)

Kwaliteit Score: 4
Ik heb een aantal originele Samsung covers voor de S20 Ultra kunnen testen. De reviews zullen niet al te uitgebreid zijn, het gaat tenslotte niet om een erg ingewikkeld product, maar ik heb wel een paar punten welke ik graag wil benoemen. En hoop hiermee een Tweaker te kunnen helpen bij het maken van een keuze.

"Toch heb ik besloten om een cover te dragen voor mijn S20 ultra. En dit komt voornamelijk door de camera bump..."

Ik ben normaal gesproken niet van de covers/hoesjes omdat ik de toestellen erg mooi vind ogen zonder cover. Ook het feit dat het eerste en laatste toestel welke ik ooit heb laten vallen mijn Samsung Galaxy Note was. Dit was in 2011. Toch heb ik besloten om een cover te dragen voor mijn S20 ultra. En dit komt voornamelijk door de camera bump aan de achter zijde van het toestel misschien stiekem ook wel door de absurde prijzen van tegenwoordig. Ik betrap me zelf erg vaak dat ik mijn telefoon gebruik terwijl deze op een vlakke ondergrond ligt (bureau, eettafel) en dit zorgt ervoor dat het toestel wiebelt bij gebruik.

Dus een van de punten waar ik het over wil hebben in deze reviews is de camera bump en hoe deze verholpen wordt dankzij een aantal van de hoesjes. Ook wil ik het over de kwaliteit van de hoesjes hebben. En mijn persoonlijk mening hierover geven. De eerste punt is objectief want de bump is er of de bump is er niet, maar de andere punten zijn erg subjectief. Dus houdt er rekening mee dat dit mijn mening is welke ik probeer te onderbouwen, maar dat sommige punten waar ik het over heb voor jou misschien anders kunnen zijn.

Check ook de andere reviews:

Smart Led Cover Samsung EF-KG988 (Galaxy S20 Ultra) Grijs

De LED cover is naar mijn mening een van de mooiste cover tussen de originele covers van Samsung. En dat begint met het materiaal en hoe het materiaal aanvoelt. Waar De S20 ultra erg shiny en glibberig kan zijn, heeft deze cover een zeer mooi mat look en feel.

Zodra je het toestel in de cover duwt krijg je de software van de LED cover te zien op je beeldscherm. Via deze software kan je de cover customizen. Je kunt ervoor kiezen om bepaalde icoontjes te tonen bij het opstarten van bepaalde applicaties.

Wanneer het toestel neergelegd wordt krijg je een soort van geanimeerde sterrenhemel te zien. Bij het instellen van de zelfontspanner in de camera app, wordt de tijd van de zelfontspanner op de cover weergegeven.

Net als de Led view cover laat ook deze cover inkomende gesprekken en berichten zien door middel van icoontjes. Momenteel worden er alleen meldingen weergegeven wanneer je een inkomende oproep of een SMS binnen krijgt (wie stuurt er nu nog een sms). Maar voor whatsapp, snapchat, Instagram of welke andere applicatie dan ook worden er geen melding weergegeven. Ik denk dat er meer potentie in dit hoesje zit. Het zou bijvoorbeeld handig zijn als je de naam van de beller zou kunnen zien. Of als je überhaupt meldingen voor andere applicaties zou kunnen zien.

Het is een erg mooie cover, maar de cover heeft zoveel meer potentie en Samsung doet er nog weinig mee.

Wat betreft de camera bump is deze cover een van de weinige waarbij de cover meer uitsteekt dan de camera bump zelf, waardoor de telefoon dus niet meer wiebelt.

Heb je niet genoeg van deze informatie en wil je wat meer te weten komen over de S20 Ultra of een van de originele Samsung covers. Voel je vrij om ook mijn video hierover te bekijken hierin bekijk ik ook andere aspecten van deze covers. Ik doe het reviewen met erg veel plezier en ik hoop je met deze review geholpen te hebben.

Mochten er producten zijn waar je graag meer over te weten wilt komen. Laat mij dit dan weten dan ga ik kijken of ik deze kan weten te bemachtigen. Verdere vragen over de S20 Ultra en/of de covers kun je stellen in de comments hieronder of onder de video.

Mocht je zo ver zijn gekomen betekend het waarschijnlijk dat je mijn hele review hebt gelezen en daarvoor wil ik je graag bedanken.

Heb jij ook een Samsung EF-KG988 (Galaxy S20 Ultra) Grijs?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.