1 review

Samsung EF-ZG988 (Galaxy S20 Ultra) Grijs

Specificaties Flip cover • Samsung compatible - Bekijk alle specificaties

Samsung EF-ZG988 (Galaxy S20 Ultra) Grijs Review

iTouch 18 april 2020, laatste update op 18 april 2020, 847 views

Samsung EF-ZG988 (Galaxy S20 Ultra) Grijs

Deze cover oogt erg mooi net als de meeste orginele covers van Samsung. Maar het heeft toch een aantal minpunten waardoor ik het persoonlijk zelf niet zou willen gebruiken in mijn dagelijkse leven.

Pluspunten

• Mooie textuur
  • Handige functies

Minpunten

• Fragiel
  • Voorklepje blijft niet gesloten

Kwaliteit Score: 3
Ik heb een aantal originele Samsung covers voor de S20 Ultra kunnen testen. De reviews zullen niet al te uitgebreid zijn, het gaat tenslotte niet om een erg ingewikkeld product, maar ik heb wel een paar punten welke ik graag wil benoemen.

Ik ben normaal gesproken niet van de covers/hoesjes omdat ik de toestellen erg mooi vind ogen zonder cover. Ook het feit dat het eerste en laatste toestel welke ik ooit heb laten vallen mijn Samsung Galaxy Note was. Dit was in 2011. Toch heb ik besloten om een cover te dragen voor mijn S20 ultra. En dit komt voornamelijk door de camera bump aan de achter zijde van het toestel misschien stiekem ook wel door de absurde prijzen van tegenwoordig. Ik betrap me zelf erg vaak dat ik mijn telefoon gebruik terwijl deze op een vlakke ondergrond ligt (bureau, eettafel) en dit zorgt ervoor dat het toestel wiebelt bij gebruik.

Dus een van de punten waar ik het over wil hebben in deze reviews is de camera bump en hoe deze verholpen wordt dankzij een aantal van de hoesjes. Ook wil ik het over de kwaliteit van de hoesjes hebben. En mijn persoonlijk mening hierover geven. De eerste punt is objectief want de bump is er of de bump is er niet, maar de andere punten zijn erg subjectief. Dus houdt er rekening mee dat dit mijn mening is welke ik probeer te onderbouwen, maar dat sommige punten waar ik het over heb voor jou misschien anders kunnen zijn.

Check ook de andere reviews:

Smart Clear View Cover Samsung EF-ZG988 (Galaxy S20 Ultra) Grijs

Vergeleken met de andere covers voelt deze een stuk lichter aan, maar ook meteen een stuk minder robuust. Hierdoor oogt en voelt de cover kwalitatief minder aan.

De cover heeft wel een aantal leuke functies. Zoals dat de tijd en notificaties te zien zijn zonder de cover te openen. Ook is het mogelijk om op te nemen zonder de cover te openen. Wat ik minder vind aan deze cover is dat het geen magneetjes heeft waardoor de voorkant niet dicht blijft zitten. Ik weet niet of dit technische gezien mogelijk is, maar ik zou het persoonlijk wel erg fijn vinden. Vorig jaar had ik de zelfde cover voor de note 10+ ge-reviewd, ik zie dit jaar geen verbetering tegen over de note 10 variant. Nog steeds voelt de cover erg fragiel en blijft de voorkant niet dicht zitten.

Het camera bump probleem wordt ook niet met deze cover verholpen.

Heb je niet genoeg van deze informatie en wil je wat meer te weten komen over de S20 Ultra of een van de originele Samsung covers. Voel je vrij om ook mijn video hierover te bekijken hierin bekijk ik ook andere aspecten van deze covers. Ik doe het reviewen met erg veel plezier en ik hoop je met deze review geholpen te hebben

Mochten er producten zijn waar je graag meer over te weten wilt komen. Laat mij dit dan weten dan ga ik kijken of ik deze kan weten te bemachtigen. Verdere vragen over de S20 Ultra en/of de covers kun je stellen in de comments hieronder of onder de video.

Mocht je zo ver zijn gekomen betekend het waarschijnlijk dat je mijn hele review hebt gelezen en daarvoor wil ik je graag bedanken.

Heb jij ook een Samsung EF-ZG988 (Galaxy S20 Ultra) Grijs?