1 review

Samsung EF-RG988 (Galaxy S20 Ultra) Zwart

Specificaties Soft case • Samsung compatible - Bekijk alle specificaties

Samsung EF-RG988 (Galaxy S20 Ultra) Zwart Review

iTouch 18 april 2020, laatste update op 12 mei 2020, 346 views

Samsung EF-RG988 (Galaxy S20 Ultra) Zwart

Dit is meer dan een prima product voor de prijs. Het heeft een aantal erg handige functies, maar het heeft ook zijn mindere punten.

Pluspunten

• Protectie
  • Handig

Minpunten

• Formaat
  • Kleuren

Kwaliteit Score: 4
Ik heb een aantal originele Samsung covers voor de S20 Ultra kunnen testen. De reviews zullen niet al te uitgebreid zijn, het gaat tenslotte niet om een erg ingewikkeld product, maar ik heb wel een paar punten welke ik graag wil benoemen.

Ik ben normaal gesproken niet van de covers/hoesjes omdat ik de toestellen erg mooi vind ogen zonder cover. Ook het feit dat het eerste en laatste toestel welke ik ooit heb laten vallen mijn Samsung Galaxy Note was. Dit was in 2011. Toch heb ik besloten om een cover te dragen voor mijn S20 ultra. En dit komt voornamelijk door de camera bump aan de achter zijde van het toestel misschien stiekem ook wel door de absurde prijzen van tegenwoordig. Ik betrap me zelf erg vaak dat ik mijn telefoon gebruik terwijl deze op een vlakke ondergrond ligt (bureau, eettafel) en dit zorgt ervoor dat het toestel wiebelt bij gebruik.

Dus een van de punten waar ik het over wil hebben in deze reviews is de camera bump en hoe deze verholpen wordt dankzij een aantal van de hoesjes. Ook wil ik het over de kwaliteit van de hoesjes hebben. En mijn persoonlijk mening hierover geven. De eerste punt is objectief want de bump is er of de bump is er niet, maar de andere punten zijn erg subjectief. Dus houdt er rekening mee dat dit mijn mening is welke ik probeer te onderbouwen, maar dat sommige punten waar ik het over heb voor jou misschien anders kunnen zijn.

Check ook de andere reviews:

Protective Standing Cover (Samsung EF-RG988 (Galaxy S20 Ultra) Zwart)

De Protective Standing Cover is, zoals de naam het al zegt, een erg beschermende cover. Ik heb bij geen enkele van deze covers getest hoe beschermend ze zijn, maar deze cover is erg robuust en ik zou het met een gerust hart vertrouwen. Dit wat betreft protectie
Deze cover komt ook met een leuk extraatje en dat is namelijk de stand aan de achterzijde. Of beter gezegd de stands aan de achterzijde. Er zijn er namelijk twee allebei voor een andere kijkhoek. Met deze stand kan je het toestel rechtop zetten wanneer je bijvoorbeeld een film aan het kijken bent. Of misschien aan het gamen bent. Ik heb namelijk de proef versie van Google’s Stadia geprobeerd. En vond het wel erg prettig dat ik mijn telefoon rechtop kon zetten terwijl ik met een Dualshock 4 aan het gamen was
Wat betreft de camera bump, heb je met deze cover geen last van. Deze cover haalt namelijk de camerabump volledig weg, maar het creëert zo zijn eigen bump waardoor het toestel toch nog blijft wiebelen. (zie video)

Dat het een zeer beschermende cover is maakt deze cover ook meteen erg groot waardoor het minder lekker in mijn broekzak past. Aangezien de S20 ultra al een joekel van een telefoon is maakt deze cover dit nog erger.

Heb je niet genoeg van deze informatie en wil je wat meer te weten komen over de S20 Ultra of een van de originele Samsung covers. Voel je vrij om ook mijn video hierover te bekijken hierin bekijk ik ook andere aspecten van deze covers. Ik doe het reviewen met erg veel plezier en ik hoop je met deze review geholpen te hebben

Mochten er producten zijn waar je graag meer over te weten wilt komen. Laat mij dit dan weten dan ga ik kijken of ik deze kan weten te bemachtigen. Verdere vragen over de S20 Ultra en/of de covers kun je stellen in de comments hieronder of onder de video.

Mocht je zo ver zijn gekomen betekend het waarschijnlijk dat je mijn hele review hebt gelezen en daarvoor wil ik je graag bedanken.

Heb jij ook een Samsung EF-RG988 (Galaxy S20 Ultra) Zwart?