Devolo dLAN 1200+ WiFi ac Powerline WiFi enkele adapter Review

HansKeesom 8 juli 2017, laatste update op 8 juli 2017, 325 views

Devolo dLAN 1200+ WiFi ac Powerline WiFi enkele adapter (Product gekocht)

Gekocht als aanvulling op de twee 1200 Devolo's zonder wifi die ik al had om wifi van ziggo router door hele huis te hebben. Zie mijn review op https://tweakers.net/productreview/165009/devolo-dlan-1200+-wifi-ac-starter-kit-(nl).html

Pluspunten

• Geen kabels
  • Geen slechte wifi meer

Minpunten

• Stevig formaat

Beheerbaarheid Score: 5
Zie mijn review op productreview: Devolo dLAN 1200+ WiFi ac Starter Kit (NL) review door HansKeesom

Dit is een no-brainers als je al devolo adapters hebt maar een wat mindere wifi ontvangst hebt in of rond het huis en je daar wel een stopkontakt hebt.

Heb jij ook een Devolo dLAN 1200+ WiFi ac Powerline WiFi enkele adapter?