Intel Xeon X5650 Boxed Review

andriesh 30 januari 2017, laatste update op 31 januari 2017, 291 views

Intel Xeon X5650 Boxed

Goedkoop Upgraden. Met de release van Battlefield 1 begonnen direct de kriebels. Ik had iets sneller nodig. Ik was al aan sparen voor MSI GTX1070 Z Gaming. Maar had niet zoveel budget om de rest aan te pakken. Dus een Xeon X5650 (65,25)

Pluspunten

• De meeste bang in een box
  • 95 watt
  • OC heel erg makkelijk (watercooled)
  • de prijs 65,25

Minpunten

• niks

Battlefield 1 tijd.....

Ik gebruik een Sabertooth X58 I7 920 die ik stabiel over de 4+ kon oc.

Maar ik zag op youtube en diverse forums een verslag van de Xeon X5650,
goedkoop zuiniger en beter OC.

Whoppa ik heb deze besteld en kon deze zonder problemen erin pluggen.
6 Cores en 12 Threads stabiel op 4.1 ghz

Had een Asus DirectCUII 7970 en kon BTF4 perfect op medium spelen.
Toen kocht ik Battlefield 1 Ulitmate, kon het spel goed spelen op low settings.

Sinds een paar dagen ben ik een gelukkige bezitter van MSI GTX1070 Z Gaming.
(productreview: MSI GeForce GTX 1070 GAMING Z 8G review door andriesh)

De frames zijn waanzinnig hoog en alles op ultra, heb vsync aan gezet en nu 60 frames. Met een rustig lopend systeem

Een ander moederbord?

Never ik speel nog 2 jaartjes even sparen voor me nieuwe scherm (BenQ XR3501) en knallen maar.

Heb nog nooit een review geschreven dus vergeef me voor alle fouten.

Gebruik de Xeon x5650 nu al een paar maandtjes en voor deze investering kan ik toch veel gebruikers met een veel hoogwaardig systeem makkelijk bij houden.

Heb jij ook een Intel Xeon X5650 Boxed?

Zeker leuke upgrade. Hoe stabiel draait het CPUtje als je de mp 22 gebruikt? Zit je met de BCLK die je nu draait toch mooi op 4,4GHz.
`Dat weet ik niet,

Ik kan mp 22 niet gebruiken, waarschijnlijk doe ik iets fout :'(

Morgen ga ik dat proberen, de BLCK heb ik ook nog wat speling.

Waarschijnlijk vergeet ik iets :+