Mi 2 Wit Review

Patrick_v_oNewbie 27 juni 2015, laatste update op 30 juni 2015, 160 views

Mi 2 Wit

Deze telefoon ongeveer 1,5 jaar geleden aangeschaft. Bevalt zeer goed. Zeer snel en mooi helder scherm. Kleuren komen zeer realistisch over. De telefoon is duidelijk gemaakt van hoge kwaliteit materialen en kan zeer goed concurreren met de duurdere merken. Fotos zijnzeer goed met de 13mp camera.

Pluspunten

• snel
  • helder en kleurecht beeld
  • hoge kwaliteit
  • wekelijkse updates

Minpunten

• geen

De wekelijkse update van de telefoon geeft zekerheid dat veiligheidsissues snel opgelost worden. Via de eu site kan de europese rom gedownload en geinstalleerd worden waardoor de telefoon volledig in het nederlands werkt. Ook alle apps werken hierdoor in het nederlands.
De telefoon is er in 2 varianten, 16G. geheugen en 8mp camera en 32 gig geheugen met 13mp Camera. Wij bezitten de laatste versie.
Het formaat van de telefoon is perfect, past in tegenstelling to veel andere telefoons nog gewoon in je broekzak.
Let wel op, er is een eu versie en een chinese versie.

Door de telefoon via ibuygou (www.ibuygou.com) te kopen kun je voor 5% van de aanschafwaarde jezelf verzekeren dat je geen douanekosten moet betalen.

Al met al een zeer goede telefoon en in ons gezin de 2e xiaomi telefoon waar zeer binnenkort een Redmi2 pro aan wordt toegevoegd.

Naast deze telefoon hebben wij tevens een Redmi2, tevens een zeer goede telefoon die niet veel onder doet voor zijn grote broertje MI2. Het verschil zit hem met name in processorsnelheid en camera. De Redmi heeft een iets groter scherm dat nog net past in je borekzak :)

Heb jij ook een Mi 2 Wit?

Ik kan niet goed zien welke telefoon dit is en of het wel of geen Xiaomi is. Ik kan wel zeggen dat dit geen Xiaomi Mi2/Mi2s is.

Als advies wil ik je meegeven om je review verplaatsen naar het juiste artikel. Wellicht is het een Xiaomi Redmi 2 of Xiaomi Redmi 2 Pro. Alleen jij weet wat je hebt gekocht of wat het zou moeten zijn.

Hier zijn wat real-life beelden van een Mi2, maar de Mi2s ziet er precies hetzelfde uit:
productreview: Xiaomi Mi-Two Wit review door Kiswum

Hier nog een vergelijking tussen de Xiaomi Redmi en Redmi 2 (pro): productreview: Xiaomi Redmi 2 Pro Wit review door Kiswum
Misschien zie je op deze manier welke telefoon je hebt gekocht.

[Reactie gewijzigd door Kiswum op 28 juni 2015 08:47]

Hoi,

Inderdaad, sorry, ik had het idee dat ik hem bij de Redmi2 plaatste,

Heb zojuist de tekst aangepast, zal vanavond de foto's aanpassen. Zal van beide kanten een foto maken zodat ook duidelijk te zien is dat het de juiste telefoon is.

Groet,

Patrick.