Creative Zen Vision:M 60GB (USB 2.0) Review

Anoniem: 296343Newbie 23 maart 2009, laatste update op 23 maart 2009, 592 views

Creative Zen Vision:M 60GB (USB 2.0)

Pluspunten

• goed beeld en geluids kwaliteit

Minpunten

• batterei snel plat na een tijd
  • product gaat niet langer mee dan garantie!!

Geluidskwaliteit Score: 4
De eerste maanden toen ik de speler had vond ik hem geweldig,
goede geluidskwaliteit etc,
na een aantal maanden echter begon de speler wat problemen te hebben en moest ik hem vaak resetten.
Beetje later kwam de genade slag en was er een probleem met de harde schijf.
Een probleem dat creative toegaf dat in het productieproces lag.
Hierdoor hebben ze mijn speler onder garantie herstelt.
Een tijd daarna echter begon hetzelfde probleem zich voor te doen,
dit keer buiten garantie,creative wil hetzelfde probleem niet oplossen
hoewel het om exact dezelfde probleem gaat.
Het is mij nu dus duidelijk waarom creative goedkoper is als apple,
vanbuiten lijkt het strak maar vanbinnen hangt het maar met haken en ogen aaneen.
Mijn advies naar u toe,kijk niet op die extra 50 euro,
bespaar je een hoop miserie en koop een speler die WEL langer meegaat dan de garantie periode,
en ga voor I pod.
Ik ben diep teleurgesteld in creative en zal nooit nog iets kopen
van deze goedkope producten met lage lvensverwachting.

Heb jij ook een Creative Zen Vision:M 60GB (USB 2.0)?

Een review moet iemand in de gelegenheid stellen om een oordeel te maken over een bepaald product , dit is alleen maar geklaag. Hier heeft niemand hier wat aan.

Ik zou zeggen ga eerst naar een paar goede reviews kijken alvorens je eigen te maken of deze aanpassen want het is ook een ramp om te lezen.

Hier heb je een voorbeeld van een nette review over een sortgelijk product, het mist alleen wat plaatjes om het helemaal af te maken.

[Reactie gewijzigd door Badtothebone op 23 maart 2009 20:59]

Ik heb zelf een hele tijd een Zen Micro gehad, en ook een Zen v en die waren allemaal prima. Het was bij de micro dat ik hem van een betonnen trap had laten stuiteren, waardoor ik hem gewoon kon bedienen, alleen uitschakelen niet meer kon, behalve door de accu eruit te halen. Maar toen had ik 'm al 2 jaar welke die naar mijn volle tevredenheid heeft overleefd.
Ook de Zen V heeft het prima gedaan, het is dat ik zelf niet zo zuinig ben met deze apparaten, waardoor ze vaak niet zo lang meegaan.

Als je slechte ervaringen hebt met een product, dan kan dat natuurlijk, maar bij een productreview wordt ook verwacht dat als je slechte ervaringen hebt dat je dit verifiëerd (of er veel meer mensen zo'n last van hebben) en dat je aangeeft hoe een product is geleverd, hoe de installatie verliep, hoe eenvoudig (in dit geval) het plaatsen van muziek is enzovoorts.

Daarbij kan en mag je prima aangeven dat je er problemen mee hebt gehad, en dat je het geen goed product vindt. Maar dit is verre van compleet zo.
En de Ipod heeft geen problemen? :')

Wat van problemen? Creative gaf dit toe? Bron? Verdere plaatjes, info. Wat kreeg je er bij, aanschaf prijs. Hoelang in bezit?

Je snapt het zelf natuurlijk wel. Dit is geen review, puur product afzeiken. Kamaraad van mij heeft ook creative muziek speler. En ding werkt prima. Zelf weekje thuis gehad, vondt hem fijner kwa verbinden met pc enz. Laat me voor die 50 euro extra toch niet beperken tot itunes? Geluids kwaliteit is net zo goed, en ding is net zo stevig. Onzin verhaal...
Ik heb de 30gb versie al bijna 2 jaar, en kwam er 2e hands aan en werkt nog steeds goed.
Soms alleen enge hdd geluiden.
Een vriend van mij kocht de 60gb versie, en per toeval liep die vaak vast na een paar weken, geen idee of hij em nou nog steeds heeft.

Maar ik had misschien geluk, of jij pech.
Ik gebruik de 30gb versie ook al jaren met veel plezier. Nog maar een enkele keer hoeven te resetten, verder werkt hij perfect, en de batterij is ook nog prima.
Ik heb een creative zen stone gehad en was hier heel tevreden over.Nu heb ik een creative zen en ook over die ben ik heel tevreden. Ik ken nog een paar mensen met spelers van creative en ook die zijn allemaal zeer tevreden over hun spelers. Het design vn een ipod daar en tegen vind ik heel wat minder. Oké dat hangt af van smaak. Maar dan nog creative maakt wel degelijk stevige producten.
Dat jij toevallig pech hebt gehad met een Creative product geeft je niet het recht om al hun producten af te kraken zonder goede argumenten.

Ik heb juist altijd goede ervaringen met Creative producten, mp3 spelers, geluidskaarten, speaker-systemen noem het maar op. Het functioneert altijd prima en je krijgt tenminste waar voor je geld. Ik zie geen reden waarom ik of iemand anders geen Creative producten zou aanschaffen.

Ipods zijn te duur voor de functionaliteiten die je ervoor krijgt. Dat Apple haar producten op een beter manier op de markt heeft gezet (en Jan en alleman met zo'n ipod in hun oren rondloopt) heeft geen drol te maken met de kwaliteit van het product.
Grappig dat ik na die paar jaar weer terug op de oude review terug kom, heb eind 2011 nog steeds mijn 30GB versie in gebruik, werkt nog steeds aardig. De batterij is wel wat minder geworden en hij heeft aardig wat gebruikssporen

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.