Specificaties Radiogestuurde muis en 880dpi sensor - Bekijk alle specificaties

Logitech VX Nano Review

rooot 7 maart 2009, laatste update op 7 maart 2009, 414 views

Logitech VX Nano

Pluspunten

• Kleine ontvanger
  • Werkt op oplaadbare batterijen
  • Lasermuis

Minpunten

• Knoppen verslijten snel

Voor mijn laptop was ik op zoek naar een goede muis. De kleine ("plug and forget") ontvanger van deze Logitech VX Nano heeft mij uiteindelijk doen besluiten deze muis aan te schaffen. Erg handig als je vaak op pad gaat met je laptop, je kunt de ontvanger gewoon laten zitten.

In het begin voelde de muis ietwat klein aan (Was een simpele Microsoft muis gewend), maar ik heb hier nu geen last meer van. Ik maak dagelijks (veel) gebruik van mijn pc (en dus muis) en heb geen klachten betreft de vormgeving.

De bijgevoegde software van Logitech houdt het batterijverbruik van de muis bij en geeft een waarschuwing als de batterijen aan vervanging toe zijn. Ik gebruik oplaadbare batterijen, deze gaan iets minder lang mee, maar je hoeft dus niet naar de winkel. Verder zijn alle knoppen in te stellen via de software, indien gewenst per programma.

Ook wordt er een tasje bijgeleverd, waardoor de muis niet beschadigd als je deze in bijv. je tas vervoert.

De prijs is misschien wat aan de hoge kant (Ik heb er destijds 59 voor betaald), maar ik heb er nog steeds geen spijt van. Enige minpunt, naast de prijs, is dat de knoppen erg snel verslijten. Zie ook de foto van Xardas.

Heb jij ook een Logitech VX Nano?