Dit product is niet te koop.
Specificaties
-
Socket
A - Merk CPU AMD
-
Aantal cores
1 -
Thermal Design Power
68W -
Klokfrequentie
1,87GHz -
Virtualisatie
Belangrijkste specificaties
-
Socket
A - Merk CPU AMD
-
Aantal cores
1 -
Thermal Design Power
68W -
Klokfrequentie
1,87GHz -
Virtualisatie
Merk
- Merk CPU AMD
Processortechniek
-
Socket
A -
Aantal cores
1 -
Klokfrequentie
1,87GHz -
Thermal Design Power
68W
Instructieset
-
Virtualisatie
Overig
- Verkoopstatus (CPU) Tray
Meer informatie
- Product AMD Athlon XP-M 2500+ (S-A, 1.87GHz, 512KB, 266MHz FSB, 68W)
- Categorie Processors
- Merk AMD
- Serie Athlon
- Tweakers ID 79064
Redactie
Reviews door gebruikers
Scoreverdeling
Beste beoordeelde review
Ik kocht twee van deze processoren om ze op mijn dual-mobo te installeren. De echte MP's hierop werden nl. erg warm en ik hoopte dat deze combi in lagere temperaturen zou resulteren. Dat klopte ook, het scheelt tussen de 5 en de 10 graden. Om deze processoren als dual laten werken, moest ik een draadmod toepassen in de socket. Samen met een iets ouder BIOS worden ze dan als MP2300+ herkent. Echter, al snel bleek dat beide processoren niet stabiel samen werkten. Ik had veel last van crashes. Ook zonder draadmod, en met software om de multiplier in te stellen, werkt het geheel niet stabiel. Daarom heb ik de oude processoren weer geinstalleert.
Een van de XP-m's heb ik verkocht, de ander zit nu in een ander systeem. Hier werd ook de multiplier op 6 gezet, wat resulteert in 800Mhz. Ik heb op dit moment via jumpers de multiplier op 12,5 gezet om te kijken of deze dan wel goed ingesteld werd. Dit blijkt niet zo te zijn, hij staat dus ook echt op 12,5. Ik zal in een later stadium wel kijken of ik weer een draadmod in de socket toepas, of dat ik het weer met software doe. Omdat de FSB niet enorm verhogd kan worden, zal ik nog een keer kijken tot hoever de multiplier wil. Wel merk ik dat de processor onder full-load tot zo'n 15 graden...
Pluspunten
koel zuinig
Minpunten
multiplier instellen via draadmod, of software (anders doet die standaard 800 Mhz) werkt niet altijd goed als MP (maar dat ondersteunt die officieel ook niet!)
:strip_exif()/u/53509/74773.gif?f=community)