Dell S2417DG Zwart

Specificaties 23,8" • 2560x1440 (Quad HD) • 165Hz • TN • 1ms - Bekijk alle specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
carbonspeed 2 januari 2017 Product gekocht

Dell S2417DG Zwart

Een relatief duur product met de focus op kwaliteit. Dat is de Dell s2417dg als je het mij vraagt. Specifiek voor gamers met goede ogen.

Pluspunten

• 165/144 hz
  • Voorkant mooie, dunne randen
  • Interface slick & clean

Minpunten

• Duur (misschien niet in vergelijking met de specs, maar 500 euro voor een beeldscherm is niet niks)
  • Achterkant is lelijk

meneer peer 8 december 2017 Product gekocht

Dell S2417DG Zwart

Fijne kleurweergave, beide schermen hoeven niet gekalibreerd te worden. Stevige bouw kwaliteit, dunne bezels, fijne knoppen om het menu te bedienen.

Pluspunten

• Dunne bezels
  • Goede kleur kwaliteit & weergave
  • Vesa 100

Minpunten

• standby lampje knippert

mr_evil08 6 mei 2019 Product gekocht

Dell S2417DG Zwart

Prettig scherm met dunne bezels. Colorbanding aanwezig maar voor een groot deel te verhelpen door in Nvidia control panel de Kleuren/dynamisch bereik op volledig zetten ipv (standaard)beperkt. Om G-Sync te benutten moet je displayport gebruiken, de HDMI 1.4 poort is daarvoor onvoldoende.

Pluspunten

• 144/165hz
  • 1440p
  • G-Sync

Minpunten

• Geen HDMI 2.0

JdeV246 30 april 2019 Product gekocht

Dell S2417DG Zwart

Ik heb dit scherm nu al een tijdje en ben zeer tevreden over dit scherm. als je wat geld heb te spenderen is dit zeker een aanraden voor die mooie combo van 1440p met 144hz

Pluspunten

• dunne bezels
  • 145/165 hz
  • g-sync
  • kwaliteit

Minpunten

• zwaar
  • duur

Xander.M 15 december 2018 Product gekocht

Dell S2417DG Zwart

Veel positieven reviews gelezen dus deze gekocht. Later achtergekomen dat het 2018 model flink minder is dan de ouder versies. Extreme colorbanding zelfs na extreem veel calibratie pogingen,en ongeacht callibratie oogt alles zeer flets. Vergeleken de andere 4(goedkopere) monitoren die ik in huis heb, is dit scherm gewoon niet goed.

Pluspunten

• g-sync is erg fijn
  • 165hz

Minpunten

• Heel veel colorbanding
  • kleuren zijn erg flets

fransboumans 9 juli 2018 Product gekocht

Dell S2417DG Zwart

Mooi scherm, ideaal voor gaming door zijn hoge fps. Eenvoudig strak design en prima beeld voor een TN. Standaard beeld instellingen zijn wel niet mooi, maar dit is allemaal aan te passen via de instellingen van het scherm en je videokaart.

Pluspunten

• 144/165Hz
  • Simpel maar strak design
  • Prima beeld voor TN

Minpunten

• Maar 23,8 inch (27 inch variant heeft een minder goed scherm)
  • Fast mode response time geeft vreemde waas bij bewegingen
  • Standaard kleuren

Noord27 31 maart 2018 Product gekocht

Dell S2417DG Zwart

TN paneel wat je voor een IPS door zou kunnen laten gaan. Zoveel goede specificaties. Maar uitermate kwalitatief niet duurzaam. 1e ging na 6 maanden defect en de 2e was een DOA met vericale rode strepen.. Waardeloos dus. Ga een ander merk/type noodgedwongen proberen.

Pluspunten

• Alles specs
  • Super TN paneel

Minpunten

• 1e 6 maanden defect
  • 2e DOA

Dardo 27 januari 2018 Product gekocht

Dell S2417DG Zwart

Super mooi scherm en een ENORME verbetering voor mij! Ik kan niet geloven dat ik zo lang op slechte schermen gegamed heb. Gewoon hoe de kleuren en alles eruit zien (out of the box instellingen) super scherp en mooi. Als ik een video naar mijn oude scherm sleep.. Bah ;p

Pluspunten

• Kleurweergave
  • Stevige en mooie bouw
  • Ongeveer alles eigenlijk!
  • Doet het nog steeds perfect na 14 maand hoor!

Minpunten

• Aan/uit knop beetje erg klein (maar dat went vanzelf wel)

Nervoize 23 november 2017 Product gekocht

Dell S2417DG Zwart

Uitstekend scherm voor een scherpe prijs. Als je kijkt welke features deze monitor bevat, is de prijs meer dan rechtvaardig. 165Hz en 1440p met g-sync, een perfecte combo voor de competetive gamer.

Pluspunten

• 165Hz refresh rate
  • G-Sync
  • 1440p
  • Dunne bezel

Minpunten

• USB hub zijkant (bijna) niet te gebruiken bij een triple-monitor setup
  • Geen switch om USB poorten aan/uit te zetten

BlueSmileyBE 9 oktober 2017 Product gekocht

Dell S2417DG Zwart

Als hardcore gamer werd 1080p iets te min voor me. Deze monitor was de perfecte upgrade...

Pluspunten

• Geweldige beeldkwaliteit
  • 1440p
  • G-Sync
  • 24 inch (groter hoef ik niet)

Minpunten

• TN

jordi.tweakers 6 september 2017 Product gekocht

Dell S2417DG Zwart

Ik heb deze gekocht na een defecte AOC. Beide hebben een TN paneel, maar het verschil is direct zichtbaar. Geen graan textuur, prima contrast en met enige afstelling nog verder te verbeteren.

Pluspunten

• G-SYNC
  • 1440p 165hz
  • Design
  • Scherm

Minpunten

• Stroeve menu toetsen.
  • Alleen DP kabel meegeleverd

KRB 25 augustus 2017 Product gekocht

Dell S2417DG Zwart

Een paar weken geleden heb ik deze monitor gekocht voor €399,- Dit scherm is de prijs zeker waard. Het scherm wordt warm na een tijdje en de knoppen zijn soms wat onhandig. De kleuren vind ik prima, maar ik ben gewend aan TN.

Pluspunten

• 1440p
  • 144Hz/165Hz
  • G-sync
  • Prima kleuren *

Minpunten

• Warmte
  • Prijs *

SIMEUKER 28 juli 2017 Product gekocht

Dell S2417DG Zwart

Heerlijk scherm. Beste upgrade die ik kon maken aan mijn PC (en dat voor lange termijn!).

Pluspunten

• 1440p - GSYNC! -165hz OC
  • Geen gamer-look en dunne bezels
  • Geen backlight bleeding & dode pixels
  • Extreme kwaliteit voor een TN paneel
  • 24" is zeldzaam in deze categorie
  • Gekocht voor 340€ met Dell premium account
  • Fysieke toetsen, gemakkelijke UI
  • Erg stevige kwaliteit

Minpunten

• Fast response option geeft ghosting
  • Moeten hercalibreren

Tijgertje 28 juni 2017 Product gekocht

Dell S2417DG Zwart

Zeer goedkoop voor de functies die dit scherm heeft, 1440p, 144Hz in combinatie met G-Sync. Hierbij ook nog een goede weergave van de kleuren.

Pluspunten

• Goedkoop t.o.v. concurrentie
  • G-Sync
  • 144Hz
  • Goede kleurweergave

Minpunten

• Soms last van ogen na langdurig kijken
  • Aan/uit knop wil niet altijd werken

Yellax 29 mei 2017

Dell S2417DG Zwart

Na 8 jaar te hebben gegamed op mijn Samsung Syncmaster 2443BW was het tijd voor een nieuw scherm. Gezien ik een nvidia kaart heb gekozen voor de Dell S2417DG vanwege G-sync, 1 MS en 165Hz. Een prachtig scherm en in vergelijking met de Syncmaster een wereld van verschil.

Pluspunten

• G-Sync/165Hz
  • Zeer dunne bezels
  • Mooi design
  • Geen dode pixels (had geen pixel garantie)
  • Zeer goede kleuren voor een TN paneel
  • 1 MS

Minpunten

• Toms hardware moeten volgen voor de juiste instellingen (out of the box kleuren zijn naar mijn mening niet slecht)
  • Moet redelijk wat kracht zetten op de knoppen
  • Had graag gezien dat het scherm nog iets hoger kon worden ingesteld

niico0708 14 maart 2017

Dell S2417DG Zwart

Voor een TN paneel heeft het veel betere kleuren en kijkhoeken dan mijn XL2430T. 1440p op deze grootte ben ik zeer over te spreken en alles is boter-smooth dankzij G-Sync en de hoge refresh rate.

Pluspunten

• hoge DPI
  • Mooi TN Paneel
  • G-Sync/165Hz
  • Dell design

Minpunten

• Geen

Auw 20 januari 2017

Dell S2417DG Zwart

Prachtige 24-inch G-sync monitor met 2 nadelen, prijs en paneeltype, maar op moment van schrijven redelijk gelijk aan concurrenten.

Pluspunten

• Zeer snelle 144/165hz refresh
  • WQHD, 2560 x 1440
  • Smalle 6mm bezels

Minpunten

• Stevige PC nodig om in high detail te kunnen gamen
  • Viewing angles zijn vreselijk, maar te verwachten bij TN en geen echt probleem als je er recht voor zit
  • Niet voor de kleur-purist

rudyman85 30 december 2016

Dell S2417DG Zwart

Een prima monitor die het geld waard is. Wil je iets luxer, minder gamers look en dus een strak design, ga je voor de Dell. Ik zie weinig verschil t.o.v. een IPS paneel van EIZO bijvoorbeeld. Het beeld oogt erg strak en games zien er fantastisch uit.

Pluspunten

• Dunne bezels
  • Strak gesign
  • Gsync
  • 144 HZ -> overclocken naar 165 HZ
  • Hoogte en positie goed in te stellen
  • Stevig gevestigd op de voet
  • 1MS respons tijd

Minpunten

• Toms hardware guide volgen voor de juiste kleuren
  • TN paneel, vooralsnog niet storend

Timx2 30 november 2016

Dell S2417DG Zwart

Ik heb de S2417DG aangeschaft via 4launch.nl. Aangezien ik me gigantisch kan storen aan dode pixels heb ik pixelgarantie genomen. Ik heb geen dode pixel kunnen vinden. Zéér tevreden met deze aankoop!

Pluspunten

• 23,8 - 2560 x 1440 (ziet er strak uit)
  • 1 ms
  • 144Hz
  • G-sync
  • Geen dode pixels (wellicht door de pixelgarantie)
  • Design
  • Fysieke toetsen
  • 3 jaar garantie

Minpunten

• Kleurcalibratie wenselijk (guide tomshardware doet wonderen)
  • Prijs (maar dat weet je met g-sync monitors...)
  • In- / uitschakelknop vergt beetje kracht en daardoor kan het scherm ietsjes kantelen

RBN026 29 september 2016

Dell S2417DG Zwart

Goede monitor met mooie kleuren voor een TN paneel. 2560 x1440 op een 24 inch scherm ziet er bijzonder strak uit.

Pluspunten

• 165 HZ
  • G-SYNC
  • 2560 x1440 op 24 inch
  • Kleuren voor een TN paneel.

Minpunten

• geen IPS

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Dell S2417DG Zwart?