Specificaties 4-bay NAS behuizing - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Alex86 6 april 2016

Synology DiskStation DS416j

Sinds een week ben ik blije eigenaar van 416J. Ik heb lang getwijfeld om een NAS aan te schaffen en uiteindelijk heb ik voor de 416J gekozen.

Pluspunten

• Betaalbaar
  • Stil
  • Veel mogelijkheden

Minpunten

• Weinig rekencapacieteit
  • Langzame GUI

Kwaliteit voeding Score: 4

salipander 6 mei 2017

Synology DiskStation DS416j

Itt. tot andere reviewer is mijn ervaring dat deze NAS heel vlot is. Datatransfer, DS Video: allemaal vlotjes. Sprongen vooruit t.o.v. oudere NASsen zoals de DS413j, laat staan nog oudere. Heb je nog 4 goede disks, maar is je NAS traag, dan is dit een aanrader!!

Pluspunten

• Prijs-prestatieverhouding prima
  • Eindelijk zijn de 'j' NASsen snel genoeg
  • Zuinig, stil, LEDs kunnen geregeld worden
  • 512MB (eindelijk) voldoende geheugen

Minpunten

• inbouwen disks ipv. inschuiven
  • 'Klassiek' kastje maar ik vind 't best..
  • geen video transcoding, als je dat nodig hebt (DS416play kan dat wel)
  • Voor meerdere zware taken moet je toch een stap hoger gaan (DS416play)

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Synology DiskStation DS416j?