Panasonic Viera TX-50CX700 Zilver

Specificaties 50" • Ultra HD • 3D LCD • 1 tuner • 100Hz - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Review - Panasonic 55" CX700: Firefox OS debuteert op prima uhdtv

Of deze tv zoals Panasonic belooft een super hoge helderheid, briljant contrast en goede kleurweergave heeft, bekijken we in deze review. En wat merk je als gebruiker van Firefox OS?

108 16 mei '15

05:17

Videoreview - Panasonic 55" CX700 - Firefox OS debuteert op prima uhdtv

We bekeken Firefox OS op de 55"-variant van de CX700, die op het moment van schrijven voor ongeveer 1500 euro in de Pricewatch te vinden is. Dit model is ook te krijgen in de maten 40, 50 en 65 inch, die respectievelijk 850, 1200 en 2500 euro moeten opbrengen.

7 16 mei '15

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
JRRN 12 juni 2015

Panasonic Viera TX-50CX700 Zilver

Prachtig beeld!. Geluidskwaliteit heel mooi. Uitzending Gemist hapert zeer irritant, komt met 40mbits door in Browser, netwerk gemeten op 80mbits. Leuke verrassing: de extra kleine touchpad AB. Voicecontrol hierop werkt verre van optimaal. Op 1 van de USB's remote KB werkt goed, maar niet op Browser!

Pluspunten

• Hoge kwaliteit beeld, build
  • Geluid is niet slecht
  • Leuk: extra touchpad afstandsbedieningkje erbij

Minpunten

• KB werkt niet op browser (juist daar heb je hem nodig!)
  • Uitzending Gemist hapert verschrikkelijk irritant bij voldoende bandbreedte

Vigor 6 december 2015

Panasonic Viera TX-50CX700 Zilver

Goede tv! Tv is uitgebreid in te stellen qua kleur, contrast en witbalans. Een lichtere balk van ongeveer 10 links en rechts in het beeld stoort me af en toe. Beeld is daar iets licht intenser. Vraag me af dit alleen dit exemplaar is.

Pluspunten

• Erg mooi beeld!
  • Prima geluid voor een flatscreen
  • Exceptioneel bij tonen 4K materiaal

Minpunten

• Langs de randen juist een iets lichter beeld, in tegenstelling tot andere reviews
  • Inkopper -> nog weinig 4K aanbod. Netflix 4K series (zoals Chef's table) shinen enorm op deze tv!

dacken 29 oktober 2015

Panasonic Viera TX-50CX700 Zilver

Ik kom van een 37" 'ouderwetse' HD ready plasma van Panasonic. De reden waarom ik voor deze heb gekozen is vanwege het feit dat ik gecharmeerd ben van het OS en de reviews. Ook de prijs is zacht.

Pluspunten

• Beeld kwaliteit
  • Afwerking
  • Firefox OS is goed
  • Netflix App werkt prettig
  • Diep zwart ziet er mooi uit..maar..

Minpunten

• Geen 3D brillen in de doos
  • Wit en Zwarte 'kleuren' bleeden best wel in elkaar over.. daar moest ik wel even aan wennen. Zal vast komen omdat ik van een plasma afkom...

J27 11 oktober 2015

Panasonic Viera TX-50CX700 Zilver

Schitterend beeld, prima geluid (ook zonder receiver), de zwart waardes zijn erg goed (in het donker net niet perfect, het blijft lcd) en heldere kleuren. Geen storende beeldverbeteraars die niet uit kunnen, wel lichte spiegeling wat soms vervelend kan zijn. TV start snel op en firefox OS reageert lekker vlot.

Pluspunten

• Schitterend beeld (na tunen)
  • Goed geluid
  • Stabiel / Firefox OS
  • Strak uiterlijk

Minpunten

• De (ios/android) afstandsbediening apps kunnen veel en veel beter
  • Netflix start soms niet op door storing bij servers Panasonic
  • Lichte spiegeling in beeld (minimaal, maar ik ben matte gewend)

iRobert 11 oktober 2015

Panasonic Viera TX-50CX700 Zilver

Mooi design, kwalitatief goed beeld en zo uit de doos al redelijk goed afgesteld. Via AVForums de juiste instellingen gevonden waardoor het beeld nog mooier is geworden. Geluid is goed, maar niet bijzonder. Enige nadeel is het bekijken van signaal met minder dan HD kwaliteit een straf geworden is!

Pluspunten

• Beeld kwaliteit
  • Design
  • Kleine randen

Minpunten

• AB voelt ouderwets

simonvdvNewbie 2 juli 2015

Panasonic Viera TX-50CX700 Zilver

Fantastische TV voor een scherpe prijs. Na mijn Panasonic plasma veel reviews gelezen en toevallig weer op een Panasonic uitgekomen. Ben erg verrast, had niet verwacht dat een LCD zelfs een mooier beeld kon geven. Mooie kleuren en goede zwartwaarden, kortom zeer tevreden!

Pluspunten

• Erg mooi beeld (wel even tunen)
  • Mooi design

Minpunten

• Voor mij geen relevante nadelen

master.fean 27 mei 2015

Panasonic Viera TX-50CX700 Zilver

Modern uiterlijk, dun paneel met kleine bezels. Het is een mooi paneel wat een scherp beeld geeft met veel kleur en een sterk contrast. Firefox OS is echt simpel. De speakers zijn niet geweldig maar voor mij is dat geen sleutelpunt. Dat de media-speler geen DTS heeft is echt onbegrijpelijk!

Pluspunten

• Firefox OS geweldig simpel
  • 4K resolutie
  • Goed contrast
  • Mooie kleurweergave
  • Mooi uiterlijk met kleine bezels
  • Goede DLNA implementatie

Minpunten

• Geen DTS is onbegrijpelijk
  • Afstandsbediening lijkt gedateerd en infrarood
  • Geen optische geluid synchronisatie mogelijk
  • Speakers niet speciaal

rikvdbrink1986Newbie 11 mei 2015

Panasonic Viera TX-50CX700 Zilver

Schitterende tv. Dit keer geen IPS model gekozen normaliter zou ik dit wel doen. Contrast en zwart waarden schijnen beter op dit scherm naar voren te komen. De kijkhoek; hier lever je wel wat op in maar ik zit vrijwel altijd recht voor mijn tv.

Pluspunten

• Schitterende beeldkwaliteit ( Netlix en Youtube in 4k, HD tv zenders, Sport en blu ray schitteren van het scherm
  • Prachtig design
  • Panasonic is en blijft voor mij bij uitstek het merk als het gaat om tv kijken met optimale beeldkwaliteit
  • Installatie zeer eenvoudig

Minpunten

• Klein krasje van enkele mm. zichtbaar rechter bovenhoek
  • Gaf even wat stottering en storing aan het begin. Mijn vorige eigen HDMI kabel vervangen, vooralsnog geen problemen meer dit lijkt het dan ook te zijn geweest.
  • Wel heel.. erg veel menu opties
  • Dit model beschikt niet over een touchpad / touche pad controller. Voor ons geen punt en probleem, misschien voor een ander wel van belang

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Panasonic Viera TX-50CX700 Zilver?