Gigabyte GV-N970IXOC-4GD - Reviews

Specificaties 4GB GDDR5 • 3x DP, DVI-D, DVI-I, HDMI - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Round-up - GeForce GTX 970: vier zuinige Maxwells vergeleken

Half september bracht Nvidia de GTX 970 en 980 uit. We hebben vier exemplaren van de GTX 970 verzameld en uitgezocht welke de beste is.

132    7 okt '14

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
HarabierNewbie 15 augustus 2016

Gigabyte GV-N970IXOC-4GD

Na ongeveer 8 maanden na het aanschaffen begon de kaart kuren te vertonen. Af en toen herkende mijn pc de kaart niet meer, dan weer wel en dan weer niet. Nu (1,5 jaar na aanschaffen) doet de kaart het helemaal niet meer en heb ik ook geen garantie meer.

Pluspunten

• Stil
  • Goede koeling
  • Prijs/kwaliteit

Minpunten

• (voor mij) korte levensduur

Tha BarryNewbie 7 februari 2016

Gigabyte GV-N970IXOC-4GD

op advies aangeschaft, en zeer tevreden over de prestaties. past ook netjes op mijn mini ITX moederbord. alleen jammer dat de 8-pin connector verkeerd geplaatst is i.v.m. kast fan die nu niet meer past.

Pluspunten

• prachtige graphics
  • compact formaat
  • prijs/kwaliteit
  • makkelijk installeren

Minpunten

• verkeerde plaatsing van de 8-pin connector

Maxim.Mulder 7 december 2015

Gigabyte GV-N970IXOC-4GD

Beast van een Gpu voor 1080p en kan sommige games op 1440p spelen maar niet bedoeld voor uhd-4k.

Pluspunten

• Hoge preformance
  • even krachtig als een full size gtx 970
  • Stil

Minpunten

• je moet soms je settings van bepaalde games tweaken
  • hdmi poort werkt connect niet

brid 15 september 2015

Gigabyte GV-N970IXOC-4GD

Was opzoek naar een vervanging van mijn ATI 7850 2GB Deze kaart is 1 van de goedkopere en loopt op dezelfde kloks als de andere GTX970's Probleem is alleen dat de powerlimit een stuk lager is een powerlimit op 112% niet kan voorkomen dat deze bereikt wordt.

Pluspunten

• prestaties
  • veel aansluitingen
  • goedkoopste GTX970
  • Klein
  • Blijft redelijk cool (69)

Minpunten

• powerlimit erg laag, zelfs op standaard clocks bereikt hij de maximal instelbare 112%
  • powerlimit aan te passen via alternative bios

bierkwadraat 7 september 2015

Gigabyte GV-N970IXOC-4GD

Degelijke kaart met dito prestaties. Wordt max 65 graden onder load. Volgende spellen op 1920x1080 met ultra settings & v-sync: Star Wars Battlefront Vermintide Assassin's Creed Syndicate Fallout 4 Witcher 3

Pluspunten

• Prestaties
  • Afmetingen
  • 1x 8 pins

Minpunten

• Geen 4 maar 3.5 GB (Tja, blijft jammer)
  • Sporadische coil whine (update: na 2 weken geen enkele keer meer vernomen)
  • 8-pins zit aan de zijkant

vorax187 23 februari 2015

Gigabyte GV-N970IXOC-4GD

De Gigabyte GV-N970IXOC-4GD, gekocht als aanrader uit de BBG. Voor de mITX kast. Ik ben er tevreden over. Door het formaat makkelijk te installeren. Zat te hannesen met de dubbele bracket was dan ook alles. Kan nu met de mini-itx alle graphics op maximaal zetten en de spelletjes soepeltjes spelen.

Pluspunten

• Klein, Compact, smal.
  • Makkelijk installeren.
  • Genoeg aansluitingen
  • Aardige koeling voor een compacte versie
  • Goede Performance

Minpunten

• Nog geen tegengekomen.

Dannydekr 15 december 2014

Gigabyte GV-N970IXOC-4GD

Uitgebreide review volgt later.

Pluspunten

• Bijzonder compact
  • Relatief stil
  • Goede performance

Minpunten

• Had liever twee HDMI aansluitingen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Gigabyte GV-N970IXOC-4GD?