Er zijn geen actuele prijzen bekend van dit product.
Specificaties
Belangrijkste specificaties
-
Schermdiagonaal
37" -
Paneeltype
LCD -
Televisietype
Full HD - Kijkhoek 178°
-
Reactietijd
4ms -
Tunertype
Analoog
Belangrijkste specificaties
-
Schermdiagonaal
37" -
Paneeltype
LCD -
Televisietype
Full HD - Kijkhoek 178°
-
Reactietijd
4ms -
Tunertype
Analoog
Verkrijgbaar sinds: 27 maart 2010
Alles openen
Scherm
-
Schermdiagonaal
37" -
Resolutie (TV)
1920x1080 (Full HD) -
Televisietype
Full HD -
Paneeltype
LCD -
Reactietijd
4ms - Kijkhoek 178°
Smart TV & tuner
-
Tunertype
Analoog
Aansluitingen
-
Video in
1x Component Video, 1x Composite, 2x HDMI, 1x VGA (D-Sub) -
Aantal HDMI ingangen
2x
Verbinding
-
Met wifi
Geluid
- Speakervermogen (RMS) 10W
Energieverbruik
- Energieverbruik (SDR) per 1000 uur 139kWh
- Stroomverbruik (stand-by) 1W
Eigenschappen
- Televisie-eigenschappen 24p
-
Beugelbevestiging
Vesa 200mm
Afmetingen en gewicht
-
Gewicht
10,8kg
Meer informatie
- Product LG 37LD450
- Categorie Televisies
- Merk LG
- Tweakers ID 255162
- EAN 8808992752691
- SKU 37LD450
Redactie
Reviews door gebruikers
Scoreverdeling
Gemiddelde gebruikersscore
4,7
4.5 van 5 sterren
2
1
0
0
0
Beste beoordeelde review
Nu werd het na enkele jaren toch wel eens tijd voor wat nieuws in de niet al te grote woonkamer van me. Ik heb jaren kunnen genieten van een goede philips TV uit de blackline serie. het zijn bakbeesten, maar de kwaliteit(beeld&geluid) is ook nu nog steeds fenomenaal! In iedergeval, met het beeld dacht ik dat het vergeleken bij de LCD TV's nog steeds fenomenaal te zijn, maar daar kom ik toch wel op mijn woorden terug. Qua geluidskwaliteit is er vrijwel niks beters als de boxen die ingebouwd zaten in mijn Philips 70cm Blackline TV, maarliefst rond de 60watt RMS. dus in dat opzicht wel een stapje terug anyway, ik ga jullie wat vertellen over de TV hieronder: SCHERM mijn voorkeur is altijd uitgegaan naar Samsung, tevens door hun mooie...
Pluspunten
CI+ tuner Full HD Design Goed paneel Grote kijkhoek
Minpunten
50Hz, al kun je dat niet echt een negatieve eigenschap noemen. afstandsbediening voelt wat goedkoop aan
Vraag & Aanbod
Wil je je eigen tweedehands product adverteren?
Meer over handelen in Vraag & Aanbod »