Prijsontwikkeling

Specificaties

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikersscore 2,1 2 van 5 sterren
5 van 5 sterren
1
4 van 5 sterren
0
3 van 5 sterren
0
2 van 5 sterren
6
1 van 5 sterren
2

Beste beoordeelde review

30 maart 2023, laatste update op 30 maart 2023 Rapporteer
Product gekocht
2
Slecht

Gebruikt in zakelijke (kantoor) omgeving. Ik ben altijd de duurdere sets van Logi gewend en dit is duidelijk een (veel) mindere kwaliteit. Muisje gaat nog wel, maar toetsenbord type niet comfortabel, erg sponsachtig en voelt zeer goedkoop. Geen 50 of 60 euro waard. Werkt overigens ook niet in Options(+)

Pluspunten

  • Complete set
  • Mediatoetsen

Minpunten

  • Voelt goedkoop aan
  • Typt zeer matig / sponsachtig
  • Veel te duur gezien de kwaliteit
  • Muis heeft geen enkele extra knop
Schrijf een review

Vraag & Aanbod

Wil je je eigen tweedehands product adverteren? Meer over handelen in Vraag & Aanbod »