1 review

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
KarioNewbie 28 november 2021 Product gekocht

Philips TAA4216BK/00 (Zwart)

Gekocht omdat mijn andere koptelefoon geen optie heeft om bedraad te gebruiken, deze wel. Ik kan echter nog niet vinden of de aansluiting 3 of 4 polig is, ik vermoed 3. Draadloos werkt ie goed, ik vind de geluidskwaliteit zeer acceptabel. Mooie bas en details zijn goed te onderscheiden.

Pluspunten

• Goed geluid voor de prijs (58,95)
  • Zit lekker
  • Optie om bedraad aan te sluiten

Minpunten

• Geen kabel in de doos (voor 3,5mm aansluiting)

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Philips TAA4216BK/00 (Zwart)?