€ 50,95

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 3.5
Kario 28 november 2021 Product gekocht

Philips TAA4216BK/00 (Zwart)

Gekocht omdat mijn andere koptelefoon geen optie heeft om bedraad te gebruiken, deze wel. Ik kan echter nog niet vinden of de aansluiting 3 of 4 polig is, ik vermoed 3. Draadloos werkt ie goed, ik vind de geluidskwaliteit zeer acceptabel. Mooie bas en details zijn goed te onderscheiden.

Pluspunten

• Goed geluid voor de prijs (58,95)
  • Zit lekker
  • Optie om bedraad aan te sluiten

Minpunten

• Geen kabel in de doos (voor 3,5mm aansluiting)

Kiepo13 5 januari 2023 Product gekocht

Philips TAA4216BK/00 (Zwart)

Goed geluid, fijn dat ie ook bedraad gebruikt kan worden. Tijdens het hardlopen raken de oorschelpen doordrenkt van zweet. Volgens de gebruiksaanwijzing haal je dan eerst het schuim eruit, maar doe dat niet, want het is daarna bijna niet meer goed terug te krijgen.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Goede bluetooth connectie
  • Handig dat ie ook bedraad kan worden gebruikt

Minpunten

• Niet handig voor sporten
  • Zuigt zich vol met zweet
  • Moeilijk te wassen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Philips TAA4216BK/00 (Zwart)?