€ 153,-

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Cosmic Toad 16 september 2021 Product gekocht

ASUS RT-AX68U

Spuuglelijke router van goedkoop plastic en faux chroom. Design is een combinatie van een keukenradio, dameshandtas en broodrooster. Gekocht als vervanger van haperende Netgear R7000 met XWRT-Vortex. Tot nu toe zeer snel en stabiel (standaard firmware vervangen door Asuswrt-Merlin). Minpunten voor mij geen breekpunten, daarom vijf sterren.

Pluspunten

• Uitstekende performance
  • Stabiele verbinding
  • Compact formaat
  • 1,8GHz processor
  • 512MB RAM
  • Asuswrt-Merlin compatibel

Minpunten

• Lelijk
  • Echt heel lelijk
  • Vaste antennes
  • Geen wandmontage

Drwho1 21 augustus 2021 Product gekocht

ASUS RT-AX68U

Ter vervanging van mijn vorige RT-AC66U_B1, wilde absoluut terug een Asus met custom Merlin firmware support. Voldoet perfect aan de verwachtingen, goed op voorhand uitgezocht. Uiterlijk niet helemaal mijn ding, maar uiteindelijk telt de performantie. Vorige AC66U_B1 is nu als node opgenomen in een AiMesh met deze router.

Pluspunten

• Zakelijk uiterlijk (geen rgb)
  • Snelle dual-core cpu & 512mb ram
  • Merlin firmware support
  • Eyecatcher...
  • AiMesh

Minpunten

• Nogal glossy (faux metallic)
  • Geen wandmontage
  • ...Eyecatcher

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een ASUS RT-AX68U?