€ 199,95

Gemiddelde gebruikers score Score: 2.5
Toon reviews van:
Sfynx 16 december 2022 Product gekocht

Netatmo Slimme Radiatorkraan (3-pack)

Vlotte installatie, konden i.t.t. het relais/thermostaat niet zonder Netatmo account in HomeKit, moest echt met de (overigens prima) app die een hoop features heeft. Vind het alleen niet intuïtief dat ze niet kunnen draaien voor handmatige afstelling, is misschien gevaarlijk bij mensen dit niet weten en teveel kracht gaan zetten.

Pluspunten

• Eenvoudige installatie met adapters
  • Verwarmt huis gelijkmatiger
  • Prima app

Minpunten

• Afhankelijkheid van Netatmo servers voor installatie --> toekomst?
  • Niet heel stil als ze draaien
  • Je kan ze niet fysiek draaien, mensen die dat niet weten (bijvoorbeeld bezoekers/logees) zouden ze misschien kunnen forceren

Tvoort88 11 november 2022 Product gekocht

Netatmo Slimme Radiatorkraan

Het idee achter dit product is prima de uitvoering minder. Ik ging er vanuit dat met meerdere radiatorkranen meerdere verwarmingsschema's kan maken, om zo verschillende ruimtes op een ander schema te verwarmen. Dit is dus niet mogelijk er is slecht één schema mogelijk. Dit maakt het product voor mij nutteloos.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • App heeft leuke features

Minpunten

• Pas op geen schema per Kamer!!! Alleen per huis.
  • Omslachtige App
  • Matige installatie instructies
  • Aansluiten gaat slecht

AW_Bos 31 december 2021 Product gekocht

Netatmo Slimme Radiatorkraan (3-pack)

Ik heb de Netatmo radiatorkranen in huis, en ze werken prima. Ze zorgen voor goed gereguleerde warmte, en de Netatmo-app erbij en de integratie met Home Assistent werkt perfect. Over het batterijgebruik zijn we nog niet echt uit omdat de standaard batterijen matig zijn.

Pluspunten

• Goed gereguleerde warmte
  • Eenvoudig aan te sluiten, voldoende aansluitingringetjes meegeleverd
  • Duidelijke app

Minpunten

• Verbinding maken met app duurt eventjes bij wijziging
  • Maakt lawaai bij bijregelen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Netatmo Slimme Radiatorkraan (3-pack)?