€ 157,-

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
rvleij 6 december 2021 Product gekocht

ASRock DeskMini X300

Prima machine met goede support. Ik kocht deze als Docker / Linux machine voor thuis (DBs, home automation, Matrix server, etc etc) en om mijn "oude" NUC7 i3 te vervangen. Ik draai hem met een Samsung 980 Pro en Ryzen 7 5700G.

Pluspunten

• Makkelijk te installeren
  • Goede koeling
  • Goede support

Minpunten

• geen wifi?

sorcees 21 september 2022 Product gekocht

ASRock DeskMini X300

Hele fijne barebone voor mijn woonkamerdesktop, gecombineerd met een AMD Ryzen 5 5600G Boxed en een BT/Wifi module. Perfekt kompakt systeem waar ik ook nog een game op kan spelen. Ook makkelijk om mee te nemen.

Pluspunten

• Kompakt
  • Stil
  • Zuinig

Minpunten

• Antennes BT en wifi steken flink uit

Deegroller3Newbie 8 januari 2022 Product gekocht

ASRock DeskMini X300

Bouwkwaliteit erg goed. Makkelijke montage dankzij bijgevoegde handleiding. Perfect voor een home server met bijv. Proxmox. Draait erg stil met een Noctua NH-L9a-AM4 koeler. Bijgeleverde koeler niet uitgeprobeerd. Zelf ben ik voor de Ryzen 5 5600G gegaan met 2x Crucial CT16G4SFRA32A , 256Gb nvme en 2x Samsung 870 QVO 1TB.

Pluspunten

• Erg stil met Noctua koeler
  • Erg compact
  • Mogelijkheid tot een WiFi module

Minpunten

• Geen 2,5Gbps Ethernet

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een ASRock DeskMini X300?