Specificaties Socket AM4 • ATX • AMD B550 chipset - Bekijk alle specificaties

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
ov3rkill 16 september 2020 Product gekocht

Asus ROG Strix B550-E GAMING

De Asus ROG Strix B550-E GAMING voelt solide aan en biedt een goede featureset voor de prijs. De interne usb-c header en 2 ARGB headers hebben me over de streep getrokken. Dusver heb ik geen spijt van mijn aankoop en bevalt het moederbord goed.

Pluspunten

• 14 + 2 Phase VRM/Overclock potentie
  • 2 ARGB Headers
  • Wifi 6

Minpunten

• Fan headers aantal

Layout Score: 4

RowinthNewbie 10 september 2020 Product gekocht

Asus ROG Strix B550-E GAMING

Een goed B550 bord met de functies en luxe dat je vaak pas bij x570 borden te zien krijgt maar voor lagere prijs. Mogelijkheid tot BIOS updaten gaat gemakkelijk doormiddel van de bios update knop. Kwa design en bouwkwaliteit een mooi bord, rgb niet zwaar overdreven maar net genoeg.

Pluspunten

• Gemakkelijk bios te updaten
  • Goeie prijs voor de functies en kwaliteit
  • Mooi design, stevig moederbord
  • Wordt ook nog ondersteund voor de volgende gen ryzen cpus

Minpunten

• Had wat meer m.2 slots gewild

Joey_RTLX 1 juli 2020 Product gekocht

Asus ROG Strix B550-E GAMING

Tof moederbord voor een redelijke prijs (gezien de feautures). Goede 14+2phase VRM's met degelijke koeling en een Q-Code! Helaas crasht board icm Kingston A2000 SSD, deze vervangen en het werkt goed! het 2.5GbE is een leuke toevoeging voor als je het kan gebruiken of de toekomst.

Pluspunten

• Qcode
  • 14 + 2 Phase VRM
  • Kwalitatief goed
  • PCIE gen 4 op 1 m.2 slot & x16 slot.
  • 2.5Gb ethernet

Minpunten

• Werkt slecht i.c.m Kingston A2000 SSD.
  • maar 2 m.2 slots
  • Relatief weinig USB 3 type A aan de achterkant

stfnz 25 juni 2020 Product gekocht

Asus ROG Strix B550-E GAMING

Mooi moederbord vol met features. Na veel reviews gelezen te hebben, kwam deze er voor mijn gebruik het beste uit. Het design past prima in mijn systeem. Ik had geen problemen met booten, mijn 3600/XMP werkten prima. Interne USB-C connector is ook erg fijn.

Pluspunten

• Zeer fraai Design
  • Overclock-functies
  • Lagere prijs dan X570

Minpunten

• Asus is helaas niet al te snel met BIOS updates

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Asus ROG Strix B550-E GAMING?

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite