Lenovo IdeaPad 5 15ARE05 (81YQ002WMH)

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 512GB • AMD Ryzen 5 - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Tweakers zegt: 8,5

Review - Lenovo IdeaPad 5 15ARE - Ryzen 5 4500U presteert uitstekend

De IdeaPad 5 15ARE is de eerste laptop met Ryzen 4000U-processor in ons testlab. De Ryzen 5 4500U in dit model is snel én levert een uitstekende accuduur op.

196 3 jul '20

Best Buy Guide - Laptop Best Buy Guide - Back-to-schooleditie - Augustus 2020

In deze back-to-schooleditie van de Laptop Best Buy Guide pakken we het anders aan dan anders en bespreken we meer categorieën dan gewoonlijk.

216 1 aug '20

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
TheUninvited 4 maart 2021 Product gekocht

Lenovo IdeaPad 5 15ARE05 (81YQ002WMH)

Na deze laptop enkele dagen in gebruik te hebben kan ik wel stellen dat deze veel waar voor je geld biedt. Hij is snel en gaat tijdens het browsen lang mee. Ook is hij erg handzaam en niet te zwaar dus ideaal voor op de bank.

Pluspunten

• Prijs-kwaliteit dik in orde
  • Vingerafdrukscanner
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Geen

Aivy 17 juli 2020 Product gekocht

Lenovo IdeaPad 5 15ARE05 (81YQ002WMH)

Dit een geweldig product voor: Huis tuin keuken gebruik. Voor de prijs ( ik kocht voor 699) krijg je krachtige laptop met veel geheugen en 500 GB SSD. Bouwkwaliteit voor deze prijs is uittekent. Ja er is wat keyboard flex maar verder voelt alles solide. Een aanrader!

Pluspunten

• Prestaties
  • Weinig bloatware

Minpunten

• Lichte keyboard flex

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Lenovo IdeaPad 5 15ARE05 (81YQ002WMH)?