LG 27UL550-W Zwart

Specificaties 27" • 3840x2160 (4K) • 60Hz • IPS • 5ms - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

Best Buy Guide - Monitor Best Buy Guide - Februari 2021

Welke monitor kun je nu het beste kopen? In deze Best Buy Guide zoeken we het uit. We gaan op zoek naar de beste betaalbare schermen, gamingschermen, 4k-monitoren en ultrawides.

204 23 feb

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Hououin Kyouma 12 maart 2021 Product gekocht

LG 27UL550-W Zwart

Goedkope 4K monitor, tot nu toe erg blij mee (paar dagen in gebruik). Ik gebruik het voor programmeren, heb het al in landscape en portrait gebruikt. Veel chiller dan mijn 2560 x 1440p 27 inch monitor.

Pluspunten

• Prijs (goedkoop)
  • Vrij licht (ik neem 'm mee als ik voor langere tijd logeer)
  • verstelbaar naar vertikaal
  • hoogte verstelling
  • verstelbaar met kantelen

Minpunten

• geen

Cosmic Toad 13 januari 2021 Product gekocht

LG 27UL550-W Zwart

Prachtig scherm het heldere kleuren. Twee stuks in gebruik i.c.m. MSI Radeon RX 470 GAMING X 4G videokaart. Wordt niet gebruikt voor gamen. Let op: je haalt de verversingssnelheid van 60Hz alleen met displayportkabels (zit erbij). Met HDMI kom je niet verder dan 30Hz.

Pluspunten

• Prachtig beeld
  • In hoogte verstelbare voet
  • Verticaal kantelbaar
  • Kabelmanagement

Minpunten

• Op dit moment geen

Rembert 1 april 2020 Product gekocht

LG 27UL550-W Zwart

Prettig en heel betaalbaar scherm zonder franjes. Zal wel tzt overstappen naar 32" versie

Pluspunten

• scherp beeld
  • prettig verstelbaar in hoogte
  • nette voet
  • betaalbaar
  • kleurweergave

Minpunten

• brede bezels
  • lettertjes zijn me te klein
  • herstart nodig bij installatie onscreen control

Quibus 22 oktober 2019 Product gekocht

LG 27UL550-W Zwart

Prachtig scherm met scherp beeld voor een goede prijs. De kleurweergave en contrast zijn erg goed. De verstelbare voet zorgt dat het scherm in hoogte te verstellen is en te draaien. De monitor heeft wat dikkere randen dan andere schermen. Freesync heb ik niet getest, omdat ik niet game.

Pluspunten

• Goede kleurweergave
  • Zeer scherp detail
  • Verstelbare voet

Minpunten

• Dikke randen vergeleken met andere schermen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een LG 27UL550-W Zwart?