Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Noblechairs Hero Gamingstoel kunstleer Zwart/Rood. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Toon reviews van:
Dutchiee 4 juni 2019
De reviewer ontving een beloning voor het schrijven van deze review, bijvoorbeeld korting op de aanschaf.Dutchiee schreef afgelopen jaar 27 reviews, waarvan 66% gesponsord.

Noblechairs Hero Gamingstoel echt leder Zwart/Rood

Na mijn vorige review van de Noblechairs Epic wordt het nu tijd voor een nieuwe Noblechairs gamingstoel. En niet zomaar één… de Hero is de nieuwste stoel uit deze reeks. Vanuit Noblechairs ontving ik de Hero met een voetensteun. In deze review ga ik dieper in op beide producten.

Pluspunten

• Stevig en stabiel
  • Rug en nek kussen zijn perfect. Niet te hard en niet te zacht
  • Voetensteun voelt erg stevig aan en voelt fijn om op te rusten
  • Kwaliteit van materiaal
  • Comfortabel

Minpunten

• Rugkussen is niet vast te maken
  • Prijs wat aan de hoge kant

Superbra 21 juni 2021 Product gekocht

Noblechairs Hero Gamingstoel kunstleer Zwart/Wit

Waardeloze kwaliteit. Ik heb deze gaming stoel voor mijn zoon gekocht in september 2020. Na 9 maanden normaal gebruik komt een naad in de zitting los. Volgens Coolblue is dit normaal. Ik verwacht van deze dure stoel een hogere bouwkwaliteit. Tweakers, vermijd dit product en de verkoper...

Pluspunten

• zitcomfort
  • geschikt voor grote personen

Minpunten

• bouwkwaliteit
  • duur

Bramtweakers 12 december 2020 Product gekocht

Noblechairs Hero Gamingstoel kunstleer Zwart/Rood

Fantastische stoel, ik zocht naar een stoel die paste bij mijn lengte (1,95) waar ik lang comfortabel in kan zitten. Deze stoel is in ieder geval geschikt voor mij (lengte zitting tot bovenkant hoofd: 96 cm) al valt de stoel wel wat breed voor mij uit (schouderbreedte 54 cm).

Pluspunten

• Past goed bij een lengte van 1,95
  • Mooi en goed materiaal gebruikt
  • Stevig
  • Mijn lengte kont tot bovenkant hoofd (96 cm) past goed
  • Ik kan nog wat uitdijenen hij zit nu al goed.
  • Hoofdkussentje bevalt goed.

Minpunten

• Prijs, maar je krijgt waarvoor je betaald
  • In meerdere delen naar boven moeten tillen (zwaar)

rajackar 11 februari 2022 Product gekocht

Noblechairs Hero Gamingstoel echt leder Zwart/Rood

Bouwkwaliteit is prima. Ik had de real leather maar deze uiteindelijk terug gestuurd omdat het zitvlak veel te hard was. Na een uur of twee kreeg ik pijn aan mijn benen, alsof ik op een plank zat. Verder een mooie stoel met veel opties.

Pluspunten

• Mooi afgewerkt
  • Design
  • Opties

Minpunten

• Zitting veel te hard

Meowzen 1 mei 2021 Product gekocht

Noblechairs Hero Gamingstoel kunstleer Zwart/Rood

Vanwege pijn in de onderrug toch maar een goede dure stoel gekocht. Ik had dit jaren eerder moeten doen...

Pluspunten

• Duitse kwaliteit
  • Groot
  • Afstel mogelijkheden
  • Draaiknop voor ondersteuning van de onderrug
  • Hoofdkussentje is toch wel nuttig

Minpunten

• Kunstleer ventileert niet geweldig

darkrain 4 februari 2021 Product gekocht

Noblechairs Hero Gamingstoel kunstleer Zwart

Geweldige stoel, even de tijd nemen om hem goed in te stellen maar daarna zit het echt fantastisch.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • Formaat
  • Instelmogelijkheden

rodrift 14 oktober 2020 Product gekocht

Noblechairs Hero Gamingstoel kunstleer Zwart

Noblechairs is zeker een stuk meer kwaliteit maar je betaald er ook iets meer voor, erg fijn voor als je iets sterker gebouwd bent, ik ben zelf 1.76 en zit prima. Het ingebouwde lumbar support is erg fijn. Stoel is erg hard voor iemand die er niet gewend aan is.

Pluspunten

• lumbar support
  • kwaliteit
  • breder dan andere stoelen

Minpunten

• niet geschrikt voor mensen onder de 1.74m

Farrell 4 maart 2020 Product gekocht

Noblechairs Hero Gamingstoel echt leder Zwart

De stoel; oogt en voelt ontzettend degelijk en sjiek, zit stevig en comfortabel, is eenvoudig te bedienen. Ik ben 1.78m, i.m.o. de minimale lengte voor deze stoel, zie minpunt. De combinatie met het voetbankje maakt het helemaal compleet. Het kost wat, maar dan heb je ook wat.

Pluspunten

• Hoge kwaliteit
  • Robuust gebouwd
  • Fijne afwerking
  • Comfortabel
  • Verstelbare lendensteun

Minpunten

• Armsteunen hadden net wat lager instelbaar mogen zijn

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Noblechairs Hero Gamingstoel kunstleer Zwart/Rood?