Nintendo Switch Grijs + Super Smash Bros Ultimate

Review door de redactie

Review - Nintendo Switch - Vooral geschikt voor partygames

De Switch is een typische Nintendo-console: zeer geschikt voor het spelen van partygames, maar misschien wat minder voor hardcore games. Eigenlijk net zoals zijn voorgangers.

339    1 mrt '17

Videoreview - Nintendo Switch Review - Vooral geschikt voor partygames

In zekere zin kun je Nintendo de moedigste van de drie overgebleven consolebouwers noemen. Waar Sony en Microsoft simpelweg gaan voor de krachtigste hardware die ze voor een redelijk bedrag op de markt kunnen zetten, probeert Nintendo steeds met iets...

49    1 mrt '17

Review - Zes games voor de Nintendo Switch: wat is er te spelen naast Zelda?

Toen de Nintendo Switch op de markt verscheen, ging alle aandacht uit naar The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Gelukkig zijn er meer games voor de Switch voorhanden, al is het aanbod niet heel groot.

137    7 apr '17

Preview - Nintendo Switch: console voor thuis en onderweg

Nintendo onthulde vrijdag alle features en de releasedatum van de Nintendo Switch. Tweakers kon op locatie in Frankfurt aan de slag met het apparaat en de eerste games.

406    14 jan '17

Videopreview - Nintendo Switch Preview - Console voor thuis en onderweg

Nintendo noemde het een uniek evenement in de historie van het bedrijf. Op vrijdag 13 januari organiseerde het Japanse bedrijf wereldwijd diverse sessies waarbij journalisten en andere gelukkigen voor het eerst aan de slag mochten met de nieuwe console, de...

40    14 jan '17

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 4
Scrtz 14 september 2018 Product gekocht

Nintendo Switch (Neon Blauw, Neon Rood)

Prima console die ook makkelijk onderweg te gebruiken is. Standaard 2 (halve) controllers meegeleverd dus je kunt direct aan de slag! Enige nadeel is dat ie misschien ietsje krachtiger mocht zijn voor de toekomst.

Pluspunten

• Strak design
  • 1 controller kan als 2 controllers fungeren

Minpunten

• Zou iets krachtiger mogen

the.rutger 4 september 2018 Product gekocht

Nintendo Switch Zwart

De volgende stap in de gaming evolutie. Totdat we volwaardige spellen op onze telefoon kunnen spelen is dit het meest modern als dat je kan gamen. Kwaliteit scherm, geluid, en aansluiting laat te wensen over. Wel een 3,5mm jack maar geen mogelijkheid om bluetooth speaker/headset te verbinden

Pluspunten

• Spel kwaliteit
  • Mobiliteit
  • Zelda - Breath of the wild

Minpunten

• Scherm resolutie
  • Geen bluetooth audio verbinding
  • batterijduur

NLcoaster 30 april 2018 Product gekocht

Nintendo Switch (Neon Blauw, Neon Rood)

De perfecte combinatie van hands Held en Home console, maar het aanbod games is nog steeds beperkt (04-30-2018). persoonlijk Zijn er maar vijf games die mij boeien. mijn tip voor mensen die aanschaf van het apparaat overwegen maak je eerst een lijstje met games die je erop wil spelen.

Pluspunten

• Meegeleverde Dock
  • Meeneembaar
  • Loskoppelen baren controllers

Minpunten

• Dock beschadigd beeldscherm
  • kick-Stan
  • Signaal verlies van rechtse joycon controle ook na update

WarShadow 23 maart 2018 Product gekocht

Nintendo Switch Zwart

Geweldige console/handheld voor de casual gamer en Nintendo liefhebber. Goed uitgewerkt ''Docking systeem'' waarmee je makkelijk kan overschakelen tussen tv en handheld.

Pluspunten

• Console & handheld in 1
  • Makkelijk mee te nemen
  • Nintendo Games (Mario, Zelda)

Minpunten

• Accu gaat ongeveer 3 uren mee
  • 720p in handheld en slecht 1080p in op tv

Kenneloth 21 februari 2018 Product gekocht

Nintendo Switch Zwart

Nintendo's beste console/handheld to date. De Nintendo Switch is alles wat de Wii U had moeten zijn. Een hybride console.

Pluspunten

• Makkelijke om mee te nemen
  • Prima scherm
  • Lange accuduur
  • Licht lekker in de handen
  • Joycon's zijn als losse controller te gebruiken

Minpunten

• Maar 32 GB opslag
  • Dock kan het scherm bekrassen
  • Geen media apps of internet browser aanwezig

UncleSam 29 januari 2018 Product gekocht

Nintendo Switch (Neon Blauw, Neon Rood)

Een tijdje getwijfeld maar alsnog over gegaan tot aanschaf. Enorm genieten van Mario Odyssey. Zowel op het grote scherm als console of lekker op de bank met de handheld als de TV bezet is. Wel prijzig maar wel veel uren plezier op dit moment. Hoop op meer mooie titels.

Pluspunten

• Combinatie Console/Handheld
  • Kwaliteit

• Beperkte aantal games

gamerboy 17 januari 2018 Product gekocht

Nintendo Switch (Neon Blauw, Neon Rood)

Een enorm mooie console voor de echte nintendo liefhebbers. is stevig maar op het moment dat je het scherm in de dock doet is de kans op krassen groot. een screenprotector is dus nodig en had er wat mij betreft al standaard bij moeten zitten zeker voor die prijs. ;)

Pluspunten

• stevig
  • goeie kwaliteit
  • enorm gave console
  • komen steeds meer games voor uit
  • zit een controller en dock bij
  • is (ook) een handheld console

Minpunten

• alles is plastic (voelt niet onstevig aan)
  • aan de prijs, ook de games erg duur

martijn10010 16 januari 2018 Product gekocht

Nintendo Switch Zwart

Leuke console waarmee je altijd en overal kunt gamen. Er is aan zowel casual als meer hardcore gamers gedacht. Screenprotector is een must, accessoires zoals pro controller (zeer fijne controller) en case zal voor de meeste mensen van belang zijn. Zeker een console waar ik lang plezier van ga hebben.

Pluspunten

• Zowel op TV als "on the go"
  • Zelda, mario etc.
  • Pro controller
  • HD rumble
  • USB-C charging
  • Stevig
  • Veel games aangekondigd voor 2018

Minpunten

• Beperkte batterijduur (ong 3 uur) bij zware games
  • Prijzig als je de accessoires meerekend
  • Screenprotector nodig
  • Aanbod games nog een beetje beperkt

dennizh_1992 15 januari 2018 Product gekocht

Nintendo Switch Zwart

Dit is de beste console van Nintendo sinds de Gamecube!

Pluspunten

• Degelijk gebouwd
  • Mooi scherm (ondanks 720p resolutie)
  • Game aanbod
  • Veelzijdig
  • Joy-con controller voelt verassend goed aan

Minpunten

• Duur

Jxfire12 1 januari 2018 Product gekocht

Nintendo Switch Zwart

Ik heb mijn Nintendo Switch nu een week, en het apparaat bevalt mij wel. De games zijn erg leuk en de graphics zijn ook zeker geen minpunt. De bouwkwaliteit is wel erg slecht, dode pixels, stukke thumbsticks en loszittende joycons zijn veel voorkomend.

Pluspunten

• Kwaliteit games
  • Kwaliteit graphics

Minpunten

• Erg slechte bouwkwaliteit
  • Accuduur

rexgildo 13 december 2017 Product gekocht

Nintendo Switch Rood + Super Mario Odyssey

De Switch heeft de waakvlam in mijn gamershart weer volledig aangewakkerd tot een groot vlammend vuur. Het enige minpunt (maar wie weet wat 2018 en de nieuwe service brengt) is het online gedeelte, dat blijven ze daar toch moeilijk vinden. Is echter verre van een deal breaker voor mij.

Pluspunten

• form-factor; lekker voor aan de tv maar ook fijn voor onderweg
  • prijs is heel redelijk voor wat je krijgt
  • Nintendo games!!

Minpunten

• online vinden ze nog steeds heel moeilijk om echt goed te doen

maikelhennipman 5 december 2017 Product gekocht

Nintendo Switch (Neon Blauw, Neon Rood)

Nintendo heeft een leuke console gemaakt die top werkt. de Switch naar dock werkt super snel en je kan gelijk door met gamen. ik zelf heb een screenprotector dus geen last van krassen op het scherm van de dock. naast gamen kan je er nog geen reet mee helaas.

Pluspunten

• switch naar dock werkt top
  • batterij gaat lang mee
  • ligt lekker in de hand

Minpunten

• Naast gamen kan je er geen reet mee
  • weinig first party games

raytjesarsNewbie 7 november 2017 Product gekocht

Nintendo Switch Zwart

Ben zeer tevreden over de Nintendo Switch. In het begin leek het allemaal erg fragiel, vergeleken met de ouderwetse Wii-motes en Gamecube-controllers. Maar alles functioneert naar behoren. Samen gekocht met The Legend of Zelda : Breath Of The Wild.

Pluspunten

• Makkelijk en Snel Systeem
  • Leuk voor jong en oud
  • Leuke Games

Minpunten

• Helaas weinig games bij release
  • Netwerk traag

niels.poortNewbie 24 oktober 2017 Product gekocht

Nintendo Switch Zwart

goed product wat werkt zoals het is beschreven. Vooral in dienst als portable device. Batterij gaat verassend lang mee en games zijn goed te spelen. Voor thuisgebruik ga ik eerder terug naar de playstation.

Pluspunten

• Portable
  • Goede batterij
  • Makkelijk te gebruiken
  • Hoge kwaliteit

• accessoires zijn prijzig

Multiplayer Score: 5
Spelaanbod Score: 4
Randapparatuur Score: 4
InputUsername 31 augustus 2017 Product gekocht

Nintendo Switch (Neon Blauw, Neon Rood)

Leuke console met veel meerwaarde. Wel aan de dure kant, maar voor mij was het de moeite waard vanwege de geweldige first party titels die Nintendo altijd weet te maken. De problemen met gebogen dock of rare glitches met het scherm hebben zich bij mij niet voorgedaan.

Pluspunten

• Leuk concept
  • Krachtige handheld die je ook nog eens op je tv kunt spelen
  • Snelle, soepele interface
  • Mooie graphics voor een handheld
  • Het omschakelen tussen handheld, table-top en televiesiemodus werkt soepel
  • Nintendo weet altijd leuke games te maken

Minpunten

• Prijs games (soms wel 60+ euro!)
  • Afwerking had altijd beter gekund
  • Af en toe connectieproblemen met internet en tussen het device en de Joy-cons; dit is wel minimaal

rolframaker 9 juni 2017

Nintendo Switch Zwart

Ik was vrij skeptisch over deze console, maar ben er toch zeer tevreden mee. Lekker op de bank liggen gamen is erg vermakelijk ten opzichte van altijd maar achter een tv of monitor zitten. BOTW en Mario Kart showcasen dat de console ondanks zijn nadelen goed kan werken.

Pluspunten

• Voor een handheld veel grafische kracht
  • handheld en docked mode biedt meerwaarde
  • User interface is simpel en snel
  • Joycon = 2 kleine controllers erg handig
  • Goede accuduur

Minpunten

• Joycon Strips met L + R knoppen moeilijk te verwijderen
  • Dock bevat niet genoeg rubbertjes en kan je switch beschadigen
  • Dpad mist
  • Sticks zijn te klein voor precies werk
  • Geen controller support naast Joycon en Pro controller + geen usb controllers
  • Prijzig + controllers zijn duur
  • Weinig games

Thijs Iedema 31 mei 2017

Nintendo Switch Zwart

De Nintendo Switch is heel gaaf om mee te gamen. Het grootste voordeel wat ik ervaar is dat je makkelijk even verder kan gamen in handheld mode als je bij de tv weggaat, of iemand anders de tv wil gebruiken. Zeker een aanraden voor wisselen tussen onderweg en thuis.

Pluspunten

• Makkelijk wisselen
  • Toffe spellen

Minpunten

• Kleine knoppen

arjan1995 27 mei 2017 Product gekocht

Nintendo Switch Zwart

Leuke console, die zowel als handheld als op de tv is te gebruiken. De software is erg snel en vloeiend, en het lijkt erop dat er steeds meer games voor uitkomen. Enige grote minpunt is de slechte wifi. Misschien heb ik een defecte Switch, dus ik reken ditniet streng.

Pluspunten

• Zowel onderweg als thuis gamen
  • Zeer snel menu / software
  • Leuke games
  • verschillende speelstijlen
  • Hoge helderheid beeldscherm (ook buiten afleesbaar)
  • Lijkt klein, maar scherm is toch groot genoeg.

Minpunten

• Games en accessoires zijn prijzig
  • Wi-fi bereik
  • Back-uppen van savegames is niet mogelijk.
  • Lastig te verkrijgen
  • Multiplayer soms instabiel

Multimedia Score: 1
Multiplayer Score: 3
Spelaanbod Score: 4
Randapparatuur Score: 4
muiske 29 maart 2017

Nintendo Switch Zwart

Geweldige ervaring met de switch. handheld ligt goed in de hand en op tv is het schermkwaliteit ook perfect. Voor mensen die last hebben van beschadigd scherm in de dock: Je moet dit ook met beleid doen. Geen last van krassen op mijn scherm.

Pluspunten

• Zelda
  • Ligt goed in de hand
  • Schermkwaliteit
  • eigenlijk alles

Minpunten

• geen minpunten

Lejohn_JamesNewbie 19 maart 2017

Nintendo Switch Zwart

Zeer tevreden met mijn switch, heb geen enkele klachten meegemaakt die anderen blijkbaar hebben. Het is geen powerhouse maar dat weet je als je nintendo koopt. Ik zie hem als mini console die ik overal mee naar toe kan nemen. Vind hem alleen wel duur voor hardware die je krijgt.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Nintendo games
  • Handheld functionaliteit

dquaak 16 maart 2017

Nintendo Switch (Neon Blauw, Neon Rood)

De console is wat gehaast maar is het (vooral dankzij Zelda) zeker waard.

Pluspunten

• Zelda
  • Controllers
  • Handheld
  • Graphics zijn beter dan verwacht

Minpunten

• Weinig launchtitles
  • Behalve games niks te doen

Da Queen 15 maart 2017

Nintendo Switch Zwart

Gekregen, zou 't zelf nooit kopen. Zelda uitgespeeld (waar ik wel fan van ben) en weer doorverkocht. Een soort van WiiU plus die je moet laten liggen.Zelfs Zelda heeft slecht wazig beeld en een instabiele framerate. Weg met deze troep!

Pluspunten

• HELEMAAL NIETS

Minpunten

• Scherm krast door Dockstation en andere dingen (nu al veel krassen)
  • Joypad connect niet goed en krijg zelfs hardware niet los
  • Achterlijke games
  • Weinig games
  • Instabiele framerates
  • On the go: na 2 uur apparaat al leeg
  • Goedkope plastic rommel

macura 13 maart 2017

Nintendo Switch (Neon Blauw, Neon Rood)

Leuke console voor vermaak met vrienden. Jammer dat je er ook alleen mee kan gamen. Rode controler is niet de meest prettigste.

Pluspunten

• vermaak gehalte
  • nieuwe Zelda
  • ziet er mooi uit
  • strak design

Minpunten

• rechter (rode controler)
  • meegeleverde houder voor de controlers is niet veel soeps

Xyronith 11 maart 2017

Nintendo Switch (Neon Blauw, Neon Rood)

De Nintendo Switch biedt veel verschillende mogelijkheden om te gamen, zowel on the go als op TV. Nintendo moet vanwege dit concept concessies maken en deze zijn dan vooral gemaakt in de hardware. Graphics zijn alsnog heel goed voor een handheld en voldoende voor een homeconsole.

Pluspunten

• Verschillende manieren om te gamen.
  • Mooie graphics voor een handheld!
  • Software erg responsief en snel.
  • USB-C port.
  • Joycons zijn verrassend comfortabel om te gebruiken.
  • Pro Controller (niet bijgeleverd) beste controller van Nintendo sinds de Gamecube-controller.
  • Gewicht van de Switch is precies goed.

Minpunten

• Kickstand is nagenoeg waardeloos. Werkt enkel op een vlakke en harde ondergrond.
  • Desync-problemen met linker Joycon.
  • Weinig interngeheugen, wel uitbreidbaar met micro SD-kaarten.

Seroczynski 10 maart 2017

Nintendo Switch Zwart

Duidelijk alles wat Nintendo met de Wii U voor ogen had, maar dan veel beter uitgewerkt. Komt inclusief een lading accessoires. Kan me niet vinden in het statement van iemand anders dat het opladen lang duurt. Het opladen van de Switch dient met een correcte adapter te gebeuren.

Pluspunten

• Leuk concept
  • Snelle UI
  • Mooi scherm
  • Diverse mogelijkheden om te gebruiken
  • Inclusief Joy-Con accessoires

Minpunten

• Matige hardware specs.
  • Games zijn momenteel relatief duur

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Nintendo Switch Grijs + Super Smash Bros Ultimate?