Reviews door gebruikers

Gemiddelde gebruikers score Score: 4.5
Toon reviews van:
Fichi108Newbie 14 juni 2019 Product gekocht

Canon EOS M50 Zwart

Beste prijs/kwaliteit op het moment

Pluspunten

• Speedbooster rekent af met die vervelende crop factor in 4k en bij stills
  • Menu is simpel en makkelijk te gebruiken voor de wat meer doorgewinterde fotograaf
  • Lenzen aanbod d.m.v. adapters is immens

Minpunten

• Batterij duur is kort -> meer e12's kopen of je modificeert een dc-e12 voor powerbanks
  • Grip is klein -> koop een smallrig behuizing

Snelheid en automatiek Score: 5

iriskuiperNewbie 17 juli 2019 Product gekocht

Canon EOS M50 + 18-150mm f/3.5-6.3 Zwart

Mooie camera voor een mooie prijs. Ideaal dat de lens niet gewisseld hoeft te worden. Door de wifi en bluetooth verbinding stuur ik foto's makkelijk door naar mijn mobiel. Mooi formaat voor reizen. Ik heb de camera gekocht met cashback.

• Mooi formaat
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Batterij gaat snel leeg

MijnAccount 2 juli 2019 Product gekocht

Canon EOS M50 + 15-45mm f/3.5-6.3 Zwart

Bij deze camera word ik echt in het "nu" geworpen. De wifi en Bluetooth verbinding gebruik ik vaker dan ik dacht. De camera is gemakkelijk in gebruik en het formaat is klein, wat handig is voor mijn vakantie camera. Ik heb de camera kunnen kopen met een mooie cashback.

• Formaat
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Lens heeft veel afwijking, de correctie in lightroom doet veel

malikaMNewbie 28 juni 2019 Product gekocht

Canon EOS M50 + 15-45mm f/3.5-6.3 Wit

Dit is een prima toestel voor elke semi-professional die van fotografie houdt. Een erg gebruiksvriendelijk toestel dat haarscherpe foto's neemt. Een aanrader!

Pluspunten

• Haarscherpe foto's
  • Intuïtief

Minpunten

• Tweede batterij aangewezen

FrankvanesscheNewbie 25 juni 2019 Product gekocht

Canon EOS M50 Zwart

Uitstekende lichte camera die zich snel laat verkennnen. Een pluspunt is het verdraaibare scherm dat je in staat stelt om op welke manier dan ook een view te krijgen van wat je wil fotograferen.

Pluspunten

• klein
  • handig
  • verdraaibare scherm

Minpunten

• te veel zon geeft problemen op het bijhorende scherm

HenBNewbie 24 mei 2019 Product gekocht

Canon EOS M50 Zwart

Heel blij met de Canon Eos M50, gekocht bij KameraExpress. Snelle camera die eenvoudig werkt met een hoge kwaliteit. Ben er ontzettend blij mee!

Pluspunten

• Hoge Kwaliteit
  • Werkt eenvoudig
  • Werkt snel
  • Ligt lekker in de hand

Minpunten

• nog niet gevonden

albert duindamNewbie 19 mei 2019 Product gekocht

Canon EOS M50 + 15-45mm f/3.5-6.3 + 50mm f/1.8 + M-Mount Adapter Zwart

Ik heb deze camera deze week gekocht bij Kamera Express. Ik ben zeer blij met de aankoop, het is een toestel met veel gebruiks- en instel mogelijkheden. Toch geeft de automatische stand ook een prima resultaat. De touchscreen is goed te gebruiken en het gebruiksmenu is duidelijk en overzichtelijk.

Pluspunten

• autofocus is super snel
  • makkelijk instelbaar
  • veel mogelijkheden
  • Prachtige foto resultaten

Minpunten

• batterij duur maar voor 15 euro bij te bestellen.

Marjo BeijermanNewbie 16 mei 2019 Product gekocht

Canon EOS M50 + 15-45mm f/3.5-6.3 Zwart

Eergister gekocht, alles bekeken en geprobeerd. Ik verwacht heel veel plezier van de camera te krijgen!

Pluspunten

• Lekker licht
  • Gemakkelijk te gebruiken
  • Met adapter alle lenzen te gebruiken

Minpunten

• Waarom maar twee kleuren

arminvanbelleNewbie 30 april 2019 Product gekocht

Canon EOS M50 Zwart

Vandaag de camera gekocht en meteen mee bezig geweest. De camera is zeer gebruiksvriendelijk en vooral lekker licht. Ideale camera voor mensen die de kwaliteit van spiegelreflex camera's gewent zijn, maar het gemak van een compact camera willen

Pluspunten

• gewicht
  • Gebruiksgemak

Minpunten

• Batterij duut

remdehNewbie 4 april 2019 Product gekocht

Canon EOS M50 + 18-150mm f/3.5-6.3 Zwart

Een prima product dat doet wat je ervan verwacht. Het toestel maakt zonder veel kennis nodig te hebben mooie foto's en ook 4k filmen levert een mooi resultaat op i.c.m. deze lens. Gekocht bij de Kamera Express store in Utrecht waar we uitstekend advies kregen.

Pluspunten

• Zeer mooie foto's en 4k video's
  • Lekker compact
  • Eenvoudig in gebruik
  • Duidelijke menustructuur

Minpunten

• Beeldscherm gaat snel uit als je je hand voor de zoeker houdt
  • Autofocus werkt niet altijd helemaal goed tijdens het filmen

Snelheid en automatiek Score: 4
Batterijduur Score: 4
Uitbreidbaarheid Score: 3
Robr93Newbie 30 januari 2019 Product gekocht

Canon EOS M50 Zwart

Is de eerste systeemcamera die ik heb aangeschaft en bevalt tot nu toe uitstekend. Met de vooraf ingestelde instellingen maak je al mooie foto's. Heeft de mogelijkheid om via wifi foto's over te zetten naar je smartphone, ideaal voor het direct delen van groepsfoto's.

Pluspunten

• Kantelbaar scherm
  • Wifi
  • Compact, makkelijk meenemen

Minpunten

• Als beginnend fotograaf kan je de draad kwijtraken in de vele instellingen

S_GNewbie 17 januari 2019 Product gekocht

Canon EOS M50 + 15-45mm f/3.5-6.3 Zwart

Erg goede prijs voor wat je krijgt. Hij is erg gebruiks vriendelijk en ik kreeg al snel onder de knie hoe het werkt. Ik vind het erg leuk om portret foto's en vakantie foto's te maken en daar is deze camera erg geschikt voor, aangezien hij erg compact is.

Pluspunten

• goede kwaliteit
  • compact

Minpunten

• scherm kan niet volledig bewegen

IngVNewbie 11 december 2018 Product gekocht

Canon EOS M50 + 15-45mm f/3.5-6.3 Zwart

Ik was als beginner op zoek naar een goede systeemcamera. Erg blij met de M50; makkelijk in gebruik en uitleg bij de instellingen. Licht om mee te nemen en maakt prachtige foto's. Ik heb de bestelling bij Foto de Vakman gedaan vanwege goede kwaliteit en service.

Pluspunten

• klapbaar scherm
  • formaat/gewicht
  • autofocus
  • bluetooth/ wifi functie

Minpunten

• Aanbod objectieven beperkt
  • Batterijduur

joscovanandelNewbie 26 november 2018 Product gekocht

Canon EOS M50 + 15-45mm f/3.5-6.3 Zwart

Super camera waarmee je snel en gemakkelijk scherpe foto's kan maken. De camera biedt voor zowel de beginner als de gevorderde wat wils.

Pluspunten

• Klapbare touchscreen
  • Vele instellingen
  • Kwaliteit foto's

Minpunten

• Geen SD kaart

Hengst 22 november 2018 Product gekocht

Canon EOS M50 + 15-45mm f/3.5-6.3 Zwart

Boven verwachting goede camera voor een goede prijs en nog eens heerlijk licht ook. Geweldig voor video en snelle fotos. De burst mode van 10 fps is indrukwekkend voor deze prijs range en de autofocus is ongekend snel.

Pluspunten

• Snelle autofocus
  • Mooi scherm
  • Schitterende beelden

Minpunten

• Kunststof body

MisterD81Newbie 19 oktober 2018 Product gekocht

Canon EOS M50 + 18-150mm f/3.5-6.3 Zwart

Geschikt toestel voor beginnende fotografen Mooi compact en licht toestel. Pluspunten zijn de beeldstabilisatiefunctie en een draaibaar/kantelbaar scherm. Met deze grote zoomlens hoef je weer niet allerlei lenzen mee te nemen en heb je een alleskunner op zak.

Pluspunten

• Klein
  • Lichtgewicht
  • Goede kleurverhoudingen
  • 4K video

Minpunten

• Niet geschikt voor de professionele gebruiker
  • Iets langere grip zou het toestel fijner in de hand doen liggen

Fresno 20 juli 2018 Product gekocht

Canon EOS M50 + 15-45mm f/3.5-6.3 Zwart

Kleine krachtpatser gekocht als extra camera voor mijn vrouw bij Kamera Express. Doet in niets onder voor mijn Canon 80D, enige wat moet wennen is de OLED zoeker en de kleine knopjes. Fotoresultaat is gewoon erg goed. Zou goed zijn als Canon meer lenzen zou uitbrengen met M-mount.

Pluspunten

• Fotokwaliteit
  • Autofocus
  • Autotracking
  • Opklapbare scherm
  • Volwaardig alternatief voor DSLR

Minpunten

• Electronische zoeker
  • Kleine knopjes
  • Accuduur te laag
  • crop bij 4K filmen
  • Nog te weinig kwalitatief hoogstaande lenzen op m-mount

mblokland2 12 mei 2018 Product gekocht

Canon EOS M50 Zwart

Super camera we komen van een Canon D750, welke helaas kapot is gegaan na afloop van de garantie.super camera heerlijk licht.

Pluspunten

• robuust gebouwd
  • licht
  • lenzen herbruikbaar

Minpunten

• batterij duur

KopjeThee 28 april 2018 Product gekocht

Canon EOS M50 Zwart

Hele vooruitgang tov mijn 650d dslr. Kit met 15-45. Ook speedlite 270ii bij gekocht ipv 430 op mijn 650d. Heerlijk compacte combinatie, snelle focus, mooie beeld kwaliteit. Heel tevreden.

Pluspunten

• Bedieningsgemak
  • Compact
  • Beeldkwaliteit
  • Snelle auto focus
  • HD film en auto focus

Minpunten

• 4k veel crop

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Canon EOS M50 Zwart?

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones