Intel Core i5-8400 Boxed

Specificaties 1151 socket • Hexa (6) core @ 2,8GHz-4GHz - Bekijk alle specificaties

Review door de redactie

De redactie van Tweakers heeft nog geen review van de Intel Core i5-8400 Boxed. Bekijk hieronder de review van onze collega's van Hardware Info.

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikers score Score: 5
Toon reviews van:
GamerXXXL 24 maart 2019 Product gekocht

Intel Core i5-8400 Boxed

Prima processor. De processor in combinatie met een GTX 1060 6g,16 gb ram geheugen en een B360 moederbord werkt uitstekend.

Pluspunten

• TurboBoost
  • 2.8 ghz tot 4 ghz
  • Stock cooler

Minpunten

• 1151 V2 socket

beartechs 4 december 2018 Product gekocht

Intel Core i5-8400 Boxed

Ik had tijdje geleden deze gekocht met deze CPU en met een 1060 6gb en 16gb ram en werkt goed samen heb geen problemen let wel op is voor een 1151 V2

• 6 Cores 6 Threads

Minpunten

• Geen

TheTinusNL 8 november 2018 Product gekocht

Intel Core i5-8400 Tray

Perfecte processor voor elk gamesysteem gericht op prijs/prestatie-verhouding.

Pluspunten

• 6 snelle cores
  • Gunstig geprijsd (ten tijde van aankoop...)
  • Zuinig
  • Stabiel
  • Wordt niet snel warm

Minpunten

• Prijzen eind 2018...

dennis_rsb 25 oktober 2018 Product gekocht

Intel Core i5-8400 Boxed

Een meer dan prima cpu voor mijn doeleinde. Ik gebruik hem om af en toe wat te gamen, en ook vooral voor virtuele machines. Een hele stap voorwaarts komend vanaf een i3-6100. En toen ik de CPU kocht in juni ongeveer had hij nog een goede prijs/prestatieverhouding.

Pluspunten

• Zes relatief snelle cores
  • Goede prijs/prestatie toen ik hem kocht, nu is hij imo te duur.

Minpunten

• Jammer dat de turbo niet op alle 6 de cores boosten tot 4.0 GHZ

Floris0106Newbie 9 september 2018 Product gekocht

Intel Core i5-8400 Boxed

Een geweldige gaming CPU voor de prijs. Ik wilde eigenlijk de 8600K maar dat paste niet in mijn budget. De base clocksnelheid is slechts 2,8 GHz, maar dankzij de turboboost draait hij meestal op 3,8 GHz en dat zonder thermal-throtteling met de stock cooler.

Pluspunten

• 6 cores
  • Geweldige prijs/performance
  • Lage temperatuur
  • 65 watt TDP

Minpunten

• Geen hyperthreading
  • Niet geweldig voor rendering/compressing/decompressing

doelloos2 6 augustus 2018 Product gekocht

Intel Core i5-8400 Boxed

Twijfelde tussen een ryzen 2600 of deze 8400. Uiteindelijk voor de 8400 gegaan vanwege de betere game FPS in de battlefield franchise. Er staat dat de CPU op 2.8 GHz, maar in werkelijkheid heeft de CPU de turboboost technologie aanstaan. Prima processor met 6 cores

Pluspunten

• Snel
  • 6 cores
  • turboboost
  • stroomverbruik
  • 65 watt TDP

Minpunten

• concurrentie met AMD
  • stock cooler (serieus intel?)
  • prijs

gewooneenjongenNewbie 20 juli 2018 Product gekocht

Intel Core i5-8400 Boxed

Perfecte proccesor voor een game-pc. Ben overgestapt van mijn ryzen 1500X naar de i5 8400, en ben hiermee zeer tevreden. Je kan hem alleen niet overclocken( want het is geen k variant), maar door de ingebouwde turbo boost van Intel is dit niet nodig.

Pluspunten

• Ideale gaming proccesor .
  • 6 cores!
  • Je hoeft niet zelf te overclocken door de turbo boost.
  • Meegeleverde koeler houdt hem prima koel.
  • Snelle single-core performance.

Minpunten

• Geen hyperthreading
  • Meegeleverde fan is niet heel mooi (voor de mensen met een doorzichtbaat zijpaneel)

Waltur_ 10 april 2018 Product gekocht

Intel Core i5-8400 Boxed

Ik gebruik hem in combinatie met een 1050 Ti van Asus; Top CPU voor dit geld. 6 cores, geen hyperthreading, maar dat is naar mijn mening totaal niet nodig. Draait bij mij vrijwel altijd op 3,9 GHz. Met stock koeler op load op ongeveer 55 graden.

• 6 fysieke cores
  • Verbruik
  • Warmteproductie
  • Heel snel

Minpunten

• Geen hyperthreading
  • Alleen comptatibel met 300-series chipset

Ibrahim_LoL98 2 januari 2018 Product gekocht

Intel Core i5-8400 Boxed

Een fijne budget processor voor de gene die graag wilt gamen. Doormiddel van de 6-core Coffee Lake CPU kom je een hele eind met deze CPU.

Pluspunten

• Goeie prijs/performance
  • Goedkoop
  • Ideaal voor games

Minpunten

• Niet ideaal voor Renders
  • Geen Hyper threading

Gem 29 november 2017 Product gekocht

Intel Core i5-8400 Boxed

Een prima processor voor de gemiddelde gamer. De processor kan met de standaard cooler constant op 3,8ghz blijven draaien op full load met 6 cores.

• Hexa core
  • Adequate cooling stock cooler
  • Snelheid
  • Geen throttling onder constante load
  • 1.0v undervolt

Minpunten

• Lawaai stock cooler

dion1995 21 november 2017 Product gekocht

Intel Core i5-8400 Boxed

kocht er 2 voor zowel voor mijzelf als voor een vriend. een van de beste processors om te game voor een niet al te hoge prijs! prijs/kwaliteit is uitstekend!

Pluspunten

• Snelheid
  • prijs

Minpunten

• geen

Resultaten per pagina: 25 | 50 | 100

Heb jij ook een Intel Core i5-8400 Boxed?