1. Laagste prijs
    Niet beschikbaar
    Prijsalert ontvangen zodra er een prijs is?
  2. Gebruikersreviews
  3. Willen (0) Hebben (0)

Dit product is niet te koop.

Kenmerken

Reviews door gebruikers

Scoreverdeling

Gemiddelde gebruikersscore 4,7 4.5 van 5 sterren
5 van 5 sterren
4
4 van 5 sterren
2
3 van 5 sterren
0
2 van 5 sterren
0
1 van 5 sterren
0

Beste beoordeelde review

15 mei 2006, laatste update op 15 mei 2006, 2.478 views Rapporteer
+1

Ik heb een silentium T4. maar alle Silentium kasten (T1-T5) zijn hetzelfde, alleen de voorkant is anders. Vandaar dat ik het bij de T2 plaats, daar zijn de meeste reviews tot nu toe bij verzameld.

Van deze kast is al behoorlijk veel beschreven, ik wil op een paar onderbelichte onderwerpen wat licht schijnen. Vooral de review waar ergens in een andere product survey hier naar verwezen wordt is erg goed.

Hard disk mufler
Er zit een speciale harddisk mufler in deze kast, die met rubberbanden er voor moet zorgen dat de harddisk geen geluid over kan brengen. Het systeem werkt goed, maar ik vind het wel kortzichtig dat je maar 1 harddisk kunt plaatsen. Je kunt er wel meer kwijt, maar die zul je met het screwless inbouw systeem erin moeten schuiven. Dat gaat dan dus wel ten koste van de stilte.
Helaas hebben ze geen rekening ermee gehouden dat je ook SATA harddisk aan zou kunnen sluiten. Op de foto's die ik heb geupload kun je goed zien dat de originele SATA kabel die ik had ervoor zorgt dat de kast niet dicht kan! doordat de harddisk te dicht bij de klep van de kast komt, past een dikke SATA plug niet. Ik moest dus ergens een passende SATA stekker vinden. Er schijnen ook SATA plugs te zijn met een 90 graden hoek. Wellicht...

Pluspunten

• super stil. ik hoor echt bijna niks. Alleen mijn 2e SATA schijf die er bij in zit maakt soms wat geluid. Die heb ik dan ook maar op automatisch uitschakelen na 5 minuten gezet.
  • goedkoop voor zoveel kwaliteit!

Minpunten

• krap om je kabels weg te werken. ATX past overigens prima
  • Harddisk muffler zit onhandig in de kast geplaatst.

Eindoordeel

5 van 5 sterren (Uitstekend)
Lees alle reviews

Vraag & Aanbod

Wil je je eigen tweedehands product adverteren? Meer over handelen in Vraag & Aanbod »