Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 4 reacties
Bron: Sharky Extreme

Sharky Extreme heeft een artikel gepost waarin ze dieper ingraven op de performance en beeldkwaliteit van de Savage2000. De Savage2K blijkt nogal vreemde renderfouten te maken, zoals deze zaagtand effecten in Quake III Arena (links GeForce, rechts Savage2000):

Savage2000 vs GeForce screenshot Savage2000 vs GeForce screenshot Savage2000 vs GeForce screenshot Savage2000 vs GeForce screenshot

Lees meer over

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties (4)

dat ziet er niet fijn uit, maar nieuwe drivers doen er vast wel wat aan :)
Kert deed een prima stukje werk. Gelukkig heeft ie de Trilinear filtering ook bekeken. Ik blijk de plank niet geheel mis geslagen te hebben in mijn reviewtje :) (second base, maar geen home-run als we de plank door een bal vervangen)
Jij hebt gesproken...?
Dat ziet er bekend uit: Unreal Tournament heeft dit overal! Ook op een Geforce.
Lijkt me een probleem met de bitresolutie van de Z-buffer (of zoiets) :-)

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True