Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Door , , 0 reacties
Bron: C|Net Gamecenter.com

Gamecenter heeft een preview van de GeForce 256 in elkaar geflanst. Ze hebben zelfs de mogelijkheid gekregen om een paar benchmarks te draaien en echt opwindend zijn de resultaten niet: vooral bij 32-bit rendering is er nauwelijks verschil met de TNT2. Het lijkt ook alsof de T&L engine nog uit z'n neus zit te eten, want juist op lage resoluties (waar je mag verwachten dat er geen fillrate limit is en de geometrie processor dus volop benut kan worden) is er in Q3Test nauwelijks verschil met de TNT2. Anyway, hier een hap uit de conclusie:

The relatively low clock speed of the GeForce is also something of a disappointment. Though the four-pixel pipelines make it very fast on multitexture intensive games such as Quake III, the chip still can't run Quake III at 60fps at 1,024 by 768 in 32-bit. Driver tweaks may bring the GeForce to that level, but it would be nice to have a higher clock speed to allow more headroom for graphics in future titles.

Lees meer over

Moderatie-faq Wijzig weergave

Reacties


Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.



Apple iOS 10 Google Pixel Apple iPhone 7 Sony PlayStation VR AMD Radeon RX 480 4GB Battlefield 1 Google Android Nougat Watch Dogs 2

© 1998 - 2016 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True