Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Diamond Monster Sound MX300

Door , 0 reacties, bron: Game Forces

Misschien een beetje laat, maar dat kan geen kwaad... Game Forces heeft een review gepost van de Diamond MX300. Hier heb je een stukje over de performance van dit spel in Half-Life en Shogo:

Half-Life supports A3D and Creative's EAX. After running through some saved games of mine with A3D support turned on, I must say this -- you haven't really played Half-Life until you've played it in A3D. It really changed the way I viewed the game. When you walk through corridors, you can hear what's going on at either end. Not only can you hear it, you can tell which side it's coming from, front or back -- or even above. Just as in Shogo, I could sometimes hear opponents before I could see them, partly due to those damned sneaky commandos who keep popping up all over the place! Once I was finished, I tried to change it back, but missed the sweet effects. That A3D option is staying on for good.

Game Forces heeft ook een aantal CPU utilization benchmarks. Lees de review voor meer info daarover.

Door Femme Taken

Architect

29-08-1999 • 00:13

0 Linkedin Google+

Bron: Game Forces

Lees meer

Reacties


Er zijn nog geen reacties geplaatst

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.


Apple iPhone X Google Pixel 2 XL LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*