Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Wetenschappers genereren memes met behulp van machine learning

Je kon erop wachten, maar twee wetenschappers van de Amerikaanse universiteit van Stanford hebben een systeem ontwikkeld waarmee ze met behulp van machine learning memes kunnen genereren die naar eigen zeggen niet van menselijke exemplaren te onderscheiden zijn.

Het gaat hierbij om de klassieke meme, dat wil zeggen een afbeelding met een 'humoristische' onder- en boventitel. De onderzoekers schreven een Python-scriptje en trokken op die manier zo'n 400.000 afbeeldingen uit de site memegenerator. Die gebruikten ze om hun model te trainen en het bij te brengen welke tekst bij welke afbeelding hoort. Vervolgens spuugde een zogenaamd lstm-netwerk een passende titel uit bij een afbeelding.

Ze gebruikten menselijke beoordelaars die het product moesten onderscheiden van echte memes en die het een score moesten toekennen op basis van het humorgehalte. Ze vinden zelf dat er memes zijn uitgerold die niet van echt te onderscheiden zijn. Om ook andere wetenschappers en geïnteresseerden op hun werk te laten voortbouwen, hebben ze de nodige tools op GitHub gezet.

Aan het einde van de onderzoekspaper vermelden ze nog: "Ten slotte merken we op dat er een bias in de dataset was in de richting van expliciete, racistische en seksistische memes, dus het is een idee voor toekomstig werk om hier een oplossing voor te vinden."

   Enkele resultaten

Door Sander van Voorst

Nieuwsredacteur

15-06-2018 • 21:01

76 Linkedin Google+

Reacties (76)

Wijzig sortering
Tja, wel een beetje van het niveau 'Funnybot'.
Aan het einde van het onderzoekspaper vermelden ze nog: "Ten slotte merken we op dat er een bias in de dataset was in de richting van expliciete, racistische en seksistische memes, dus het is een idee voor toekomstig werk om hier een oplossing voor te vinden."

Waarom? Die bias is er waarschijnlijk omdat dit nu juist de zaken zijn waar makkelijk memes op te maken zijn. En natuurlijk ook de meeste grappen. Ik heb nu alweer een paar keer de "Marokko speelt, vanavond hoeft de fiets niet op slot" zin gezien op Whatsapp. Of hoevaak hoor je wel niet de "enige recht van een vrouw is het aanrecht"?
Wat gaat dit algoritme dan maken? Goedgekeurde grapjes, die geen enkele groep belachelijk maken, en politiek neutraal gekleurd zijn? Lachen zal dat zijn.
Je hebt toch wel een beetje opgelet de laatste jaren?

Zelfs het laatste beetje echte humor moet dood in naam van "diversiteit en inclusiviteit". Net als zo'n beetje alles.

Je mag alleen nog maar lachen om lege politiek-correcte fabrieksgrapjes.
Precies, wat velen tegenwoordig niet (meer) beseffen is dat veel humor juist een klein kenmerk opblaast tot belachelijke proporties. En je weet, dat als je een grap moet uitleggen (of diens context), dan is 'ie niet meer leuk.Dan hou je dus zachte kak over.
Sorry maar de kwaliteit is echt absurd. Als je gewoon 200 zinnetjes willekeurig op die memes plakt krijg je betere grappen.

De paper zelf is ook behoorlijk kort en ziet er niet uit als een serieus onderzoek maar meer als iemands bachelor scriptie.
De paper is kort omdat hij in standaard NIPS formaat is (8 pagina's exclusief citaties). Voor de rest heb je wel gelijk dat de kwaliteit niet echt je van het is. Als je even de code doorsnuffelt kom je een hardcoded '~/Desktop/Stanford/CS224n/MemeProject' tegen. Met andere woorden, het gaat hier dus om twee studenten die een leuk projectje voor hun Stanford CS224n (Natural Language Processing with Deep Learning) course gemaakt hebben. Dus om het direct over wetenschappers te hebben lijkt me wat overtrokken.
Met andere woorden, het gaat hier dus om twee studenten die een leuk projectje voor hun Stanford CS224n (Natural Language Processing with Deep Learning) course gemaakt hebben.
Goed speurwerk :)
Dus om het direct over wetenschappers te hebben lijkt me wat overtrokken.
Ho ho, dat ze nog geen titel achter hun naam mogen zetten betekent niet opeens dat ze daardoor geen "wetenschappers" zouden zijn. Dit is wel degelijk wetenschappelijk onderzoek. Niet van het niveau dat het een Nobelprijs (of, beter gezegd, Turing Award) op gaat leveren, maar dat hoeft ook niet. Eén van de mooie dingen aan wetenschap is voortborduren op eerder werk ("standing on the shoulders of giants"), dus dat dit nu uitgezocht is, is wel degelijk een (kleine) bijdrage aan het totaal van de wetenschappelijke kennis.
Sorry maar de kwaliteit is echt absurd. Als je gewoon 200 zinnetjes willekeurig op die memes plakt krijg je betere grappen.
Deze actie moet ook niet worden beoordeeld aan het humorgehalte van de memes, maar of ze goed van echt te onderscheiden zijn. Eigenlijk is het dus een klassiek gevalletje van een Turingtest. En blijkbaar zijn ze behoorlijk geslaagd:
Ze gebruikten menselijke beoordelaars die het product moesten onderscheiden van echte memes en die het een score moesten toekennen op basis van het humorgehalte. Ze vinden zelf dat er memes zijn uitgerold die niet van echt te onderscheiden zijn.
En misschien hebben zowel jij als de onderzoekers gelijk, en dan zijn de meeste memes dus niet grappiger dan willekeurige zinnen :+.
Memes zijn vooral grappig vanwege de context. Als je die niet kent is het vaak nonsens.
Ja exact, het is eigenlijk een wereldwijd kliekje, en als je er niet bij hoort snap je er niks van. Veel van de humor is ook gerelateerd aan de tijdsgeest van de jonge generaties.

Dus van buiten het kliekje zijn deze gegenereerde memes net zo goed nonsens als de door mensen gemaakte memes. Van binnen het kliekje zijn deze gegenereerde memes nonsens en de door mensen gemaakte memes hilarisch en humor van erg hoge kwaliteit.
Elke meme heeft zijn eigen kliek. Niemand kent ze allemaal. Er zijn ook memes die exclusief door vrouwen in de overgang worden gelezen op facebook, als ze even niets te klikken hebben op Farmville, maar die ken ik dan weer niet.
Maar dan herken je iig vaak nog de meme en besef je je dat het je ontgaat omdat jij in dat geval duidelijk niet de doelgroep bent .
Deze examples slaan als een tang op een varken en dat zullen veel mensen toch wel herkennen...
Neem die met dat kuikentje even als voorbeeld... Zelfs ruimdenkend slaat dat echt nergens op.. dat zijn inderdaad 3 willekeurige componenten bij elkaar gemikt en dat moet dan een meme zijn ?
Ik vind ook die met die gezichten van die 2 mannen nergens op slaan. Bij die met die knul onderaan rechts lijkt het nog alsof dat neural network enigzins de meme 'snapte'.

[Reactie gewijzigd door Origin64 op 15 juni 2018 23:15]

Vergeet de actualiteit niet, vaak belangrijk bij de relevantie van een meme en daarbij dus het humorniveau.
[...]

Deze actie moet ook niet worden beoordeeld aan het humorgehalte van de memes, maar of ze goed van echt te onderscheiden zijn. Eigenlijk is het dus een klassiek gevalletje van een Turingtest. En blijkbaar zijn ze behoorlijk geslaagd:


[...]


En misschien hebben zowel jij als de onderzoekers gelijk, en dan zijn de meeste memes dus niet grappiger dan willekeurige zinnen :+.
Als je willekeurig memes gaat bekijken, slaat het nergens op
de meeste 'moeten' gaan over een onderwerp wat actueel is.
Een oneliner op een foto plakken is altijd "echt"

Ga je nu memes terugkijken van 3 jaar geleden, zal het een onderwerp geweest moeten zijn wat 'echt' impact gehad zou hebben, anders wordt het wel vergezocht of DIE echt zou zijn
Deze actie moet ook niet worden beoordeeld aan het humorgehalte van de memes, maar of ze goed van echt te onderscheiden zijn.
Ik heb hier een robot die auto's maakt, alleen hebben die auto's geen 4 wielen, geen stuurwiel, en een andere soort motor. Maar het gaat er niet om of het wel of niet een automerk is, maar of hij van echt te onderscheiden valt.

Daar klopt dus helemaal niks van. Een "meme" is niet zomaar een humorgehalte, inderdaad, maar het moet wel kloppen. "But then I took an arrow to the knee" op een random plaatje plakken maakt het niet een meme. Er is een cultuur, een idee, dat overgebracht moet worden. En daar faalt dit ding enorm in. Het mogen relateerbare zinnen zijn, of complete plaatjes, maar dan zou een nieuws artikel ook een meme zijn.
Ik heb hier een robot die auto's maakt, alleen hebben die auto's geen 4 wielen, geen stuurwiel, en een andere soort motor. Maar het gaat er niet om of het wel of niet een automerk is, maar of hij van echt te onderscheiden valt.
Hoe een auto "niet van echt te onderscheiden is" als er geen vier wielen onder zitten zie ik niet helemaal voor me. Verder klinkt die robot van jou alsof ie over een paar jaar bij Tesla staat: andere (electrische) motor, geen stuurwiel (want zelf-rijdend), wel degelijk een auto.
Is er een soort Godwin-achtige regel over vergelijkingen op het Internet die om de één of andere reden altijd over auto's moeten gaan... en daardoor vaak kant noch wal raken...?
Daar klopt dus helemaal niks van. Een "meme" is niet zomaar een humorgehalte, inderdaad, maar het moet wel kloppen. "But then I took an arrow to the knee" op een random plaatje plakken maakt het niet een meme. Er is een cultuur, een idee, dat overgebracht moet worden. En daar faalt dit ding enorm in. Het mogen relateerbare zinnen zijn, of complete plaatjes, maar dan zou een nieuws artikel ook een meme zijn.
Je legt hier alleen uit waarom je het niet eens bent met het gebruik van het woord "meme", maar als we dat even laten voor wat het is, dan doet het verder niets af aan het resultaat van het onderzoek: "kan een ai net zo goed 'grappige' zinnen op standaard-plaatjes plakken als een mens?".

Overigens, of die AI het nu "weet" of niet, ik heb het idee dat overal en nergens "but then I took an arrow to the knee" achter plakken zodat het "automatisch grappig wordt" wel degelijk een meme is.

@sxbrentxs:
Ik heb je reactie drie keer gelezen, maar kan er simpelweg geen touw aan vastknopen; ik heb oprecht geen idee wat je probeert duidelijk te maken, dus dat maakt antwoorden ondoenlijk: sorry!

[Reactie gewijzigd door robvanwijk op 18 juni 2018 04:47]

Hoe een auto "niet van echt te onderscheiden is" als er geen vier wielen onder zitten zie ik niet helemaal voor me. Verder klinkt die robot van jou alsof ie over een paar jaar bij Tesla staat: andere (electrische) motor, geen stuurwiel (want zelf-rijdend), wel degelijk een auto.
Is er een soort Godwin-achtige regel over vergelijkingen op het Internet die om de één of andere reden altijd over auto's moeten gaan... en daardoor vaak kant noch wal raken...?
Doel van de vergelijking. Al ga je er verder op in dan bedoeld wordt.
Eerlijk waar, ik heb geen idee, en ik kom een auto vergelijking zelden tegen. Maar goed.
Je legt hier alleen uit waarom je het niet eens bent met het gebruik van het woord "meme", maar als we dat even laten voor wat het is, dan doet het verder niets af aan het resultaat van het onderzoek: "kan een ai net zo goed 'grappige' zinnen op standaard-plaatjes plakken als een mens?".
En dat is waar het nou mis gaat, ongeacht dat we erbij pakken of ik het zo vind of niet. Er zijn zoveel van die kleine dingetjes waar je met een overkoepelend word als: "meme" dus niet meer goed weet wat er nou wel en niet onder valt. Wil je het zo enorm breed maken, en zwart en wit hebben als dat je zegt dat het is, dan behoort een goed deel artikelen (uit bijvoorbeeld de krant) tot een meme. Maar als je kijkt naar waar memes nou werkelijk (voor) gebruikt worden (en dus hun definitie uit halen), hebben ze een dergelijke (voor het ontbreken van een beter woord:) "support-groep", een culture. Je zult een overweldigende meerderheid (als we er een Reddit, Imgur, 9GAG, iFunny, whatever bij pakken en het upvote/downvote systeem gebruiken)) hebben die deze plaatjes gewoon een downvote geven (not funny/good). En een frontpage/hot/trending zit er naar vermoeden voor allen al helemaal niet in (Althans niet op zichzelf, misschien als post zoals hier op Tweakers, maar dan verliest het het meme zijn.).

Want:
[...] ik heb het idee dat overal en nergens "but then I took an arrow to the knee" achter plakken zodat het "automatisch grappig wordt" wel degelijk een meme is.
Geld misschien voor jou, maar dan wil ik de volgende woorden weer terug kaatsen:
Je legt hier alleen uit waarom je het niet eens bent met het gebruik van het woord "meme" [...]
Al moet ik toegeven dat het woord "meme" inderdaad enorm breed kan worden geïnterpreteerd, maar naar mijn inziens vrij duidelijk is dat er uitzonderingen zijn. Dat jij dat zinnetje achter alles en niets leuk vind, afijn, maar of de genomen cultuur waar het zich afspeelt het daar mee eens is, of dat het grapje overkomt zoals bedoelt is is ook nog maar de vraag. Je kan namelijk achter alles wel "but then I took an arrow to the knee" zetten, maar of het correcte idee of gedachte mee komt is nog maar de vraag. Je kan namelijk overal gaan staan vissen, maar niet overal kun je wat vangen.

Dan nog een dingetje over: "AI": Er is hier geen AI gebruikt, wel Machine Learning wat een onderdeel is van een AI. Maar net als dat een wiel nog geen auto maakt (Godwin strikes again) zal Machine Learning ook geen AI maken.

[Reactie gewijzigd door sxbrentxs op 18 juni 2018 03:57]

Deze actie moet ook niet worden beoordeeld aan het humorgehalte van de memes, maar of ze goed van echt te onderscheiden zijn.
Eén klein probleempje... ze stellen vervolgens zelf voor om het onderscheid ontzettend duidelijk te maken:
Aan het einde van het onderzoekspaper vermelden ze nog: "Ten slotte merken we op dat er een bias in de dataset was in de richting van expliciete, racistische en seksistische memes, dus het is een idee voor toekomstig werk om hier een oplossing voor te vinden."
Iets na willen doen, maar daarbij zo ongeveer de meest kenmerkende eigenschap willen schrappen...? Van de andere kant, als het ze lukt: "AI bewijst dat je ook grappig kunt zijn zonder racisme en seksisme" zou wel een hele mooie kop zijn natuurlijk. :+
enkel die van grumpy cat is accuraat, en ik ben vrij zeker dat die al eens door een mens gemaakt is.
Leuk bedacht, maar de memes in het plaatje zien er wel héél erg onorigineel uit. Kan een AI ook echt nieuwe memes verzinnen op basis van actualiteiten? Dat lijkt me veel interessanter.
Daar kan niet, een meme is een idee dat mensen imiteren. Dit zijn ook geen memes, het zijn advice animal plaatjes gebaseerd op memes. Je kunt niet een willekeurig plaatje pakken en er wat tekst op plakken om dat vervolgens een meme noemen (tenzij je zo'n 9gag kleuter bent, daar vinden ze alles met wat tekst erop een meme), mensen moeten het idee eerst gaan kopiëren voordat het een nemen is.

Je kunt natuurlijk argumenten dat wat zogenaamd grappige tekst op een plaatje plakken zelf een meme geworden is 🤔
Tja, het is allemaal gebaseerd op het stokoude advice-animal format met impact font. Op zichzelf is dat format al vreselijk onorigineel. Op zich is dit een gemiddeld niveau van dat format. Dat niveau is dan ook best wel laag.
De teksten zijn alleen niet bedacht, dit zijn gewoon stukjes tekst aan elkaar geknoopt.

Machine learning vind ik beetje hype woord om zoiets te schrijven, het is voor veel van die meme's niet moeilijk een tekst te bedenken.
Het gebruiken van een long short term memory network = machine learning. Misschien dat ze met wat scriptjes en een database met grappige woorden ook ver waren gekomen, maar ik betwijfel dat het makkelijk is om een computer memes te laten schrijven die enigszins geloofwaardig zijn (en volgens sommige mensen misschien zelfs humoristisch).
Misschien is het niet mijn humor. Maar heel vaak in game lobbies doen mensen memes na. Ik begrijp dit niet en vind het kinderachtig. Als ik er wat van zeg dan zeggen ze: Het is een meme. Begrijp je dat niet? Indien je het niet begrijpt mis je toch wat. Sommige memes zijn legendarisch.

Ben ik nou de enige die het kinderachtig of stom vind of denken jullie dat het een rage is die spoedig overwaait?
Het hangt nogal af van de kwaliteit van de meme. Sommige zijn echt heel grappig. Hoe meer niche hoe beter in het algemeen. De memes over die foto van Trump met zn armen over elkaar bij de G7 vond ik echt prachtig

https://i.chzbgr.com/full/9176070400/hD14BF9BB/
https://m.9gag.com/gag/aPjXnKQ

[Reactie gewijzigd door Origin64 op 15 juni 2018 22:31]

"Ben ik nou de enige die het kinderachtig of stom vind of denken jullie dat het een rage is die spoedig overwaait?" Kan zomaar een meme worden ...

https://imgflip.com/i/2cb2wj

of toch

https://imgflip.com/i/2cb2z1

[Reactie gewijzigd door LightYears op 15 juni 2018 23:37]

Iemand die denkt dat memes iets is wat weer over zal waaien? Het is dat ik op mijn tablet zit anders was dat wel een meme waardig :9

Edit: hier heb je een linkje https://files.kapwing.com/final_5b24125089a32b0014c2eefa.mp4

Also, als je zelf al opmerkt dat sommige memes legendarisch zijn, waarom vraag je dan nog of mensen denken dat het spoedig overwaait?

[Reactie gewijzigd door MarvTheMartian op 15 juni 2018 21:42]

Je moet antwoorden: je bent zelf een meme.
Een meme is bij definitie een rage. Het fenomeen 'internet memes' is een oneindige verzameling aan rages die elkaar opvolgen en in elkaar overlopen. In dat opzicht zijn de memes die hier zijn gemaakt op basis van memes van jaren oud, dus zullen de meeste mensen die al niet meer grappig vinden. Toen dit format voor het eerst werd gebruikt, was het een origineel idee.
Misschien is het niet mijn humor. Maar heel vaak in game lobbies doen mensen memes na.
Je kunt een meme niet 'nadoen', het hele principe van een meme is een (virale) verspreiding van een cultureel fenomeen. Een meme is (of wordt) een meme juist omdat mensen het gebruiken (en dus verspreiden).
Dus het is een hoax waar meeste mensen ook niet op zit te wachten. Samengevat: Onzin dus.
Er is een heleboel onzin. Toch schijnt dat normaal te zijn, net als meme's in spel lobbies.

Het is pas irritant als je de meme niet kent, of het lijdend voorwerp van een meme wordt :+

En 'leuk' dat je voor 'de meeste mensen' kan spreken, vind ik heel knap van je. Ik spreek over het algemeen voor mezelf, en als ik anderen vertegenwoordig maakt ik echt wel eerst zeker dat ik inderdaad hun vertegenwoordig voor ik zomaar iets ga roepen zonder enige onderbouwing.
Zit jij op hoax berichten te wachten met virus waarschuwingen of dat je hoe back moet inlichten? Of dat zielig persoon moet helpen door bericht door te sturen naar al je vrienden en kennissen want anders heb je heel veel jaar ongeluk.
Nee dus. Dus ja heel veel mensen.
HOAX != MEME

.......

Jonge jonge, en maar claimen voor 'de meeste mensen' te kunnen spreken terwijl t niet eens lijkt te snappen wat een meme is en wat een hoax is.

[Reactie gewijzigd door MarvTheMartian op 15 juni 2018 21:48]

Man, wat is jouw probleem. Prima als je er niet in mee wilt gaan. Prima als je het kinderachtig vind. Niemand forceert je, als je de humor er niet in ziet, is dat helemaal okay. Maar nu word je wel erg zuur. 'Ik vind het niet leuk, mensen die het wel leuk vinden zijn dom'. Ja, zo makkelijk gaat dat niet.

Besides, waar haal je hoax vandaan? Merriam-Webster verteld ons:

Meme
1 : an idea, behavior, style, or usage that spreads from person to person within a culture
2 : an amusing or interesting item (such as a captioned picture or video) or genre of items that is spread widely online especially through social media

Hoax
: to trick into believing or accepting as genuine something false and often preposterous

Je gebruikt de termen alsof ze hetzelfde zijn. Dat zijn ze écht niet. Een hoax kan, wanneer het vermakelijk en bizar genoeg is, wellicht een meme worden. Maar een hoax is geen meme, zoals anderen ook al aangeven. Ik wil niet een lul zijn, maar anderen dom noemen en dan zulke comments plaatsen; it's not a good look.

Als laatste, bedenk ik mij net, en ik heb wel zin om even te mierenneuken. Jij houdt stiekem wel van memes, de term is namelijk zoals we in de definitie zien breder dan internet humor. De normen en waarden die we hebben, de manier waarop we ons gedragen in informele of formele settings etc. Dit zijn allemaal voorbeelden van memes. Andere vormen van humor die jij bijvoorbeeld wel leuk vind, zijn ook gebaseerd op memes.
/r/iamverysmart
Laat maar zitten. Memes of HOAX zijn voor mensen met ander niveau. Misschien wel voor mensen met lager iq. Want dit is gewoon kinderachtig naar mijn mening
https://files.kapwing.com/final_5b2419c889a32b0014c2ef58.gif

.. had er eigenlijk eentje willen maken over 'mijn IQ is te hoog om MEMES te snappen' .... maar dat was een te goed idee voor een ECHTE meme dus dat laat ik over aan iemand die er meer bedreven in is ;)

[Reactie gewijzigd door MarvTheMartian op 15 juni 2018 21:59]

Laat maar zitten. Memes of HOAX zijn voor mensen met ander niveau. Misschien wel voor mensen met lager iq. Want dit is gewoon kinderachtig naar mijn mening
dat, of je bent gewoon een chagrijnig mannetje die graag neerkijkt op mensen die vermaak uit iets simpels kunnen halen. Ik weet niet wat je IQ is maar je klinkt als een naar persoon die er teveel waarde aan hecht en daardoor neerkijkt op anderen. Beetje jammer.
Om eerlijk te zijn moet je een best hoog IQ hebben om memes van hoaxes te kunnen onderscheiden. De nuance is extreem subtiel, en zonder stevige kennis van memes zullen de meeste verwijzingen over je hoofd heenvliegen.


;)
goede meme. maar dat zal hij wel niet snappen.
Lol, ga alsjeblieft aan het pils in plaats van aan het azijn. Wat een onzin, IQ betrekken bij memes. Memes zijn vermaak, heeft niks met IQ te maken. Misschien doen een paar memes wonderen bij je.
Lol, ga alsjeblieft aan het pils in plaats van aan het azijn. Wat een onzin, IQ betrekken bij memes. Memes zijn vermaak, heeft niks met IQ te maken. Misschien doen een paar memes wonderen bij je.
Maar zonder te weten waar het op slaat, is een meme niet veel meer dan misplaatse uitspraak.

Ik zit in verveeld euurtjes op de 9gag/imgur/chive, en kom dan wel eens dingen tegen waarvan ik denk "WTF" waar slaat dat nu weer op
- Tijdje geleden ineens allerlei dingen over messen in Engeland, blijkt er iets geweest te zijn over het bezit / dragen van een mes.
Pas daarna begreep ik de memes.
ja maar mensen... dit is door een computer bedacht. Kom op he :P het is best knap :9
Nee. Sorry. Een meme generator zonder humor. Next!
Verbaast me niks dat ze niet van echte zijn te onderscheiden. Niks is tenenkrommender dan memes die mainstream zijn geworden.

Een paar jaar terug moest je nog Photoshop/Paint opstarten en handmatig een plaatje in elkaar flansen. Dat deed je alleen als je echt een goede grap had. Tegenwoordig is dankzij de generators de drempel zo laag dat je een stortvloed aan troep hebt die je inderdaad ook automatisch zou kunnen genereren.

Voor animated gifs geldt hetzelfde. Die waren ooit grappig, maar dankzij de lage drempel zie je vooral hysterische overacting Tyra Banks reaction gifs voorbij komen.

Helemaal tenenkrommend zijn de blogs en zelfs kranten/klassieke media die memes/gifs/emoji in hun uitingen zetten.
Het is gelukt. De ultieme vorm van AI is geboren. Wij mensen zijn overbodig. Vaarwel wereld.
Hoewel ik ze misschien niet allemaal zou kunnen aanwijzen tussen alle andere (meestal nogal karige) memes op 9gag en reddit is het tang op een varken gehalte toch wel hoger dan gemiddeld

[Reactie gewijzigd door -36- op 16 juni 2018 02:11]

Mijn zoon van 16 wijst mij hierop: https://www.shitpostbot.com/

M.A.W. is dit niet allang gedaan door de "wetenschappers" op zolderkamertje ?

edit: link correctie

[Reactie gewijzigd door TStick op 15 juni 2018 21:49]

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.


Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2018 Hosting door True