oppertweaker bracht ons de links naar een paar nieuwe beta-drivers voor de ATi Radeon kaarten. Het gaat om versie 4.13.7103 (8.19MB) voor alle Win9x smaken en 5.13.01.3132 (6.80MB) voor gebruikers van Windows 2000. Wat er veranderd is wordt helaas niet op de site van ATi vermeld.
Driver-update: ATi Radeon (Win9x & Win2k)
| Versienummer | 4.13.7103 |
| Besturingssystemen | Windows 9x, Windows NT, Windows 2000 |
| Website | ATi |
| Download | http://driver.ati.com/drivers/98me-753-010409x.exe |
Update-historie
| 12-'08 | ATI Catalyst 8.12 | 92 |
| 11-'08 | ATI Catalyst 8.11 | 68 |
| 10-'08 | ATI Catalyst 8.10 | 60 |
| 09-'08 | ATI Catalyst 8.9 | 38 |
| 08-'08 | ATI Catalyst 8.8 | 73 |
| 07-'08 | ATI Catalyst 8.7 | 52 |
| 07-'08 | ATI Catalyst 8.7 bèta | 19 |
| 06-'08 | ATI Catalyst 8.6 | 62 |
| 06-'08 | ATI Catalyst 8.5 hotfix voor agp | 20 |
| 05-'08 | ATI Catalyst 8.5 | 56 |
Reacties (6)
Alleen voor de 32MB kaarten?????
Khep even gekeken en het is voor de volgende
Grafische kaarten :
ALL-IN-WONDER RADEON
RADEON 64MB DDR VIVO
RADEON 32MB DDR
RADEON 32MB (SDR)
RADEON VE
http://support.ati.com/drivers/winme/winme_radeon_41 37103_sp.html
Ben nu aan het downen !
Grafische kaarten :
ALL-IN-WONDER RADEON
RADEON 64MB DDR VIVO
RADEON 32MB DDR
RADEON 32MB (SDR)
RADEON VE
http://support.ati.com/drivers/winme/winme_radeon_41 37103_sp.html
Ben nu aan het downen !
Ik heb hem al binnen, nadat ik in het altijd up-to-date Radeon topic had gelezen dat er nieuwe drivers waren.
Ik kan alleen zeggen dat er bijna niks is verbeterd/veranderd. Ik heb ongeveer dezelfde 3dmark scores, en mijn systeem is even stabiel. Ik zie dus niet in waarom je deze drivers niet zou installeren.
Ik kan alleen zeggen dat er bijna niks is verbeterd/veranderd. Ik heb ongeveer dezelfde 3dmark scores, en mijn systeem is even stabiel. Ik zie dus niet in waarom je deze drivers niet zou installeren.
Of waarom je deze drivers zou willen instaleren, geen snelheidswinst en niet stabieler.........
3dmark 2001 was Bij mij 200 punten lager dan de 7089 driver.
Quake 3 is wel iets sneller.
Vooral hogere pieken in de smalle gangen maar ook diepere dalen in open velden.
Ik blijf toch maar bij de 7089.
Quake 3 is wel iets sneller.
Vooral hogere pieken in de smalle gangen maar ook diepere dalen in open velden.
Ik blijf toch maar bij de 7089.
Thanxx voor de link, hij is 10 x sneller, en nu download ik hem ook, had hem al uitgezet toen ik alleen maar 32mb kaartjes zag staan buuuhhh
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.