Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Software-update: DC++ 0.791

DC++ logo (75 pix)Er is een nieuwe stabiele versie van het p2p-programma DC++ uitgekomen. DC++ is een van de vele programma's om bestanden via het Direct Connect-netwerk uit te wisselen. Het programma dankt de twee plussen in zijn naam aan C++, waarin het is geschreven. Het pakket wordt door Jacek Sieka ontwikkeld en is een opensourcevariant van de originele Neomodus Direct Connect-client. Ten opzichte van laatste onstabiele versie van eind december zijn er alleen nog enkele vertalingen bijgewerkt.

Changes in version 0.791:
  • Update translations
Versienummer 0.791
Releasestatus Final
Besturingssystemen Windows 7, Windows 2000, Windows XP, Windows Server 2003, Windows Vista, Windows Server 2008
Website SourceForge
Download http://sourceforge.net/projects/dcplusplus/files/DC%2B%2B%200.791/DCPlusPlus-0.791.exe/download
Bestandsgroottes 41,80MB - 55,40MB
Licentietype GPL

Door Bart van Klaveren

Downloads en Best Buy Guide

17-01-2012 • 14:26

7 Linkedin

Submitter: sambalbaj

Bron: SourceForge

Update-historie

Meer historie

Reacties (7)

Wijzig sortering
Hoe werkt dat DC netwerk tegenwoordig, heb je nog steeds een login nodig voor een private DC server of hub? Of is dit protocol tegenwoordig ook voor publiekelijk gebruik?
beide....
je heb zowel private als open hubs.
gebruiken het programma nog altijd op onze LAN partys, en het vreet bijna geen resources, kan rustig iemand 70 Mb/s iets van je leechen terwijl je BF3 zit te doen of zo :)
ik begrijp wat je zegt, die ervaring heb ik ook. maar toch is het sterk afhankelijk van je apparatuur.
Zal niet de eerste keer zijn dat iemand uit mijn directe omgeving dat niet lukt en DC++ uit moet tijdens het gamen omdat het te hard hapert en het laden veel te lang duurt, los van een bijzonder lage transfer snelheid.

het zit em vooral in de HDD (of 2 aparte HDD's waarmee gewerkt wordt) en je CPU.
Update translations.

Is meer dan dat.
De installatie groote is verdubbeld van rond de 20 naar +40.
Aan de updategeschiedenis te zien is de verdubbeling van de installatie groote ergens tussen versie 0.782 en 0.790 gebeurd.
Nog steeds het voorkeur protocol op die 100MBit studentenverbindingen, razendsnel, inderdaad weinig cpu gebruik en op de juiste plaatsen genoeg content. Wel eerst 20 keer tegen irritante, maar vaak wel logische, hubregeltjes aanlopen maar dan heb je ook wat.

Op dit item kan niet meer gereageerd worden.


Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True