Zware Unit meldt het verschijnen van een nieuw BIOS voor het Asus moederbord P4T-E. Geen releasenotes te bekennen, dus wat er gewijzigd is, is onbekend.
Firmware-update: Asus P4T-E 1.006
| Versienummer | 1006e002 |
| Besturingssystemen | DOS |
| Website | Asus |
| Download | ftp://ftp.asus.com.tw/pub/ASUS/mb/sock478/p4t-e/1006e002.zip |
Update-historie
| 12-'02 | Asus P4T-E 1008 Beta 2 | 0 |
| 10-'02 | Asus P4T-E 1.007 | 5 |
| 04-'02 | Asus P4T-E 1.006 | 6 |
| 01-'02 | Asus P4T-E | 1 |
| 12-'01 | Asus P4T-E | 3 |
| 12-'01 | Asus Live update | 10 |
| 11-'01 | ASUS PC Probe 2.15.02 | 9 |
| 11-'01 | Asus P4T-E | 0 |
Reacties (6)
Ik heb deze bios nu een aantal dagen draaien en het is al meerdere malen gebeurd dat ie zijn instellingen kwijt raakt. Nu weet ik bijna 100% zeker dat de batterij goed is en voorheen met de 5x versie van de bios nooit troubles gehad. Toch even wachten op de officiele relaese dan maar
volgens duitse site is het wel beta release
ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/BIOS/Socket_478/INTEL_Chipset/i850/P4 T-E/index.txt
ftp://ftp.asuscom.de/pub/ASUSCOM/BIOS/Socket_478/INTEL_Chipset/i850/P4 T-E/index.txt
Dit is inderdaad nog een beta bios.
http://www.asuscom.de/support/techmain/technical.htm Is te zien dat de final nog niet is gereleased. Soms willen ze beta's wel eens hernoemen naar finals dus wie weet.
Hopelijk hebben ze nu gefixed dat ik tot 150 mhz kan instellen en het voltage nog gewoon omhoog kan gooien. Iets wat ik nu met een pin-mod moet doen en met jumpers op het bord.
http://www.asuscom.de/support/techmain/technical.htm Is te zien dat de final nog niet is gereleased. Soms willen ze beta's wel eens hernoemen naar finals dus wie weet.
Hopelijk hebben ze nu gefixed dat ik tot 150 mhz kan instellen en het voltage nog gewoon omhoog kan gooien. Iets wat ik nu met een pin-mod moet doen en met jumpers op het bord.
die e002 zegt al genoeg, het is een betamb/sock478/p4t-e/1006e002.zip
edit:
damn dubbelpost, ligt aan de refreshtijd sorz
damn dubbelpost, ligt aan de refreshtijd sorz
Ik gebruikte de vorige beta versie hiervan denk ik de en daar was het helaas nog niet mogelijk om de fsb hoger dan 133 te krijgen helaas, ik wilde toch wel eens zien of mijn nieuwe northwood ook hoger als 133 aan kan
maar goed ik ga het vanavond na mijn werk een ff proberen
ik heb hem gister geflashed......
nog steeds geen andere Vcore opties / FSB opties
verder och...
ik ben er mee gaan kijken of ik kan tweaken, maar zonder volt mod kom ik nergens vrees ik...
nog steeds geen andere Vcore opties / FSB opties
verder och...
ik ben er mee gaan kijken of ik kan tweaken, maar zonder volt mod kom ik nergens vrees ik...
Op dit item kan niet meer gereageerd worden.